View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 22.12.2007 16:15 Post subject: |
|
|
Når Iversen er i form og i humør er han en kjempe resurs for Rosenborg som drar de andre med seg, men har en mistanke om at en Iversen som ikke er iform kan være problem for treneren og for miljøet i gruppa. Hvis ikke Iversen blir mer seriøs vil jeg tro at det gode periodene vil komme sjeldnere og sjeldnere og det er nok årsaken til at skadene har komt så ofte som det har gjort. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.12.2007 16:35 Post subject: |
|
|
FÃ¥ han vekk. Han har ikke gjort sitt beste for klubben. I tillegg er han grisk som faen.
Hvis det dukker opp en ny klausul nå, så blir det heterekord i februar. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.12.2007 17:18 Post subject: |
|
|
NTB formulerer seg litt tvetydig ang. kontraktslengden til Iversen; "til 2011". "Tre år igjen" tilsier til 31.12.2010. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 22.12.2007 17:44 Post subject: |
|
|
Jeg stemmer for at vi holder på Iversen hvis vi ikke får en stor sum penger for ham. Når man har sugd så mye penger ut af klubben som han har bør vi få en god del igen, om han spiller eller ikke bryr jeg mig ikke så mye om. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 22.12.2007 17:55 Post subject: |
|
|
Kommer det ett bud rundt 10 mill så kan han selges, men ikke for noe særlig mindre. Kone og Konan på topp kan være spennende, så kan vi la Aas få mer og mer spilletid gjennom sesongen slik at han er klar til å tre inn i 1. ellveren "neste" år. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 22.12.2007 19:32 Post subject: |
|
|
En gammel og skadeutsatt Ivers med en ikke altfor sterk CV fra sin tid i PL tenner nok ikke noe toppklubber i England. Nivå 2 er det beste Ivers kan håpe på. Savner kona si? Jo, særlig det... Viss RBK forlanger noen kroner for ham kjølner nok interessen for ham. |
|
Back to top |
|
 |
Mono Junior
|
Posted: 23.12.2007 01:49 Post subject: |
|
|
Redd for at Ivers går nå. Når kona vil flytte hjem, og ivers har en fortid i en av de bedre klubbene i England som i tilleg er interissert i han. Da er det nok ikke mye som kan holde han igjen |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 23.12.2007 02:10 Post subject: |
|
|
Vi har en treårskontrakt som kan holde han igjen desuten tviler jeg på at det finnes noen klubber over Championship/leuge one nivå som er intressert i en 31 år gammel spiss med en prislapp på over 10 millioner kroner med en skadehistorie som ikke er lystig lesning. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 23.12.2007 14:44 Post subject: |
|
|
Jeg håper Iversen blir i klubben neste sesong, håper han ønsker å vise at han kan være stabilt god i en hel sesong. I form er han tross alt en meget god TL-spiss. I tillegg er det så mye usikkerhet rundt stallen neste sesong at vi ikke bør miste enda en spiller som må erstattes. Kommer det et godt tilbud etter neste sesong så er det bare å slå til, men jeg kan aldri tenke meg at PL-klubber er interessert. |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 23.12.2007 14:50 Post subject: |
|
|
Mektig lei av fotballkonene nå. Ser ut som RBK bør gi et bedre tilbud til konene på VIPen. Først fru Riseth og nå fru Iversen.  |
|
Back to top |
|
 |
karakas Senior
|
Posted: 23.12.2007 15:38 Post subject: |
|
|
Hva med å bygge ett spa og en barnepass-avdeling på ladeannlegget når de flytter dit? Kunne hjulpet endel på fotballkonene  |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 23.12.2007 16:05 Post subject: |
|
|
Ikke på fru Crane, trur jeg. En gang London-fiff, alltid London-fiff. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 23.12.2007 16:10 Post subject: |
|
|
Kvinner er oppskrytt! Fotball er er ikke!! _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 23.12.2007 21:48 Post subject: |
|
|
hahahaha!! lenge siden sist eller hva? begynt å bli bitter? |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 23.12.2007 22:01 Post subject: |
|
|
my bitterness is far beyond womens...  _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
Rosenborg-samba Junior

|
Posted: 23.12.2007 22:26 Post subject: Selg nå! |
|
|
Selg han nå, når vi har muligheter til å tjene på han. Tviler sterkt på at en "storklubb" i England ønsker denne mannens tjenester, men, men.. Kanskje han får treffe igjen MIfsud eller Koren. Han kommer vel ikke høyere opp i ligasystemet. Begynner å bli litt lei av at folk med NAVN, får klippekort i Rosenborg på grunn av tidligere prestasjoner. Iversen var jo en liten skandale mot slutten av året i år. Sier ikke at han var dårlig, men det var ikke langt unna. Eggen jr. må jo ut av klubben!!! _________________ - We play with 2 stoppers and 3 spisses.
NilsArneLeg(g)end |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 23.12.2007 22:30 Post subject: Re: Selg nå! |
|
|
Rosenborg-samba wrote: | Iversen var jo en liten skandale mot slutten av året i år. Sier ikke at han var dårlig, men det var ikke langt unna. |
Noe som ikke stemmer her. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
Rosenborg-samba Junior

|
Posted: 23.12.2007 22:32 Post subject: |
|
|
Han var jo ikke god, med unntak av Valenciakampene... _________________ - We play with 2 stoppers and 3 spisses.
NilsArneLeg(g)end |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 23.12.2007 23:56 Post subject: |
|
|
Har du vært en skandale har du vel passert stadiet "dårlig". Syntes ikke Ivers var nevneverdig dårligere enn han har vært før. Dessuten hadde han et skadeavbrekk på et par uker også.
Men at han er en viktig spiller er det ingen tvil om. Så jo forskjellen på vår og høst i fjor, når Iversen sto fram som matchvinner uke etter uke på høstparten. Han kan gjøre det helt utrolige, bare han gidder.
Men nå stikker han til England ser det ut som. Da det ulmer som mest på brakka. Drar han nå viser det bare hvilken sviker han er. Trodde han kom hjem for å bli i fjor, jeg, men så feil kan man ta. |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 24.12.2007 12:59 Post subject: |
|
|
Vi kan vel si det slik at Steffen begynner å dra på årene. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.12.2007 16:18 Post subject: |
|
|
De skylder på konene fordi det er den enkleste utveien og en får minst kritiske spørsmål. Vi opplever det nå Brann har opplevd det før med Soma f.eks. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 24.12.2007 16:31 Post subject: |
|
|
attach wrote: | FÃ¥ han vekk. Han har ikke gjort sitt beste for klubben. I tillegg er han grisk som faen.
Hvis det dukker opp en ny klausul nå, så blir det heterekord i februar. |
Uten Iversen= 0 seriegull 2006, 0 cl 2007, dårligere plasseringer. Ja kast han ut. Er du komplett idiot eller?? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.12.2007 16:37 Post subject: |
|
|
Selv om du tar i litt kan jeg være med ganske mye på den. Men er det verdt det å ha en spiller som trenger vårsesongen på å spille seg i form fordi han ikke gidder å trene seg i form? |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 24.12.2007 18:37 Post subject: |
|
|
Men det er jo litt merkelig, da, at han, da han kom fra VIF, sa at "nå er jeg kommet hjem og her blir jeg så lenge jeg er aktiv" og alt var fryd og gammen så lenge klubben hadde sukess, men nå, når det begynner å butte imot og klubben er i kraftig motbakke (og altså ikke den (sannsynligvis lettkjøpte) sukessen han trodde det skulle bli), har pipa rask fått en annen lyd; "Jeg har lyst til å avslutte karrieren i England, og vil gjerne spille der et par år mens jeg ennå kan bidra med noe!"
Ekte Rosenborger meg i ræva, han gjør skam på sin gamle fars navn og rykte, og det at han ikke gidder å holde seg i god nok from mellom sesongene slik at han ikke blir i sikkelig form før i august vitner litt om hva som er viktig for han. Og det er ikke profesjonalitet og seriøsitet, nei, det er ære, penger og gjerne litt makt på toppen også!
Det er nesten til å spy av, og når klubben i tillegg tilsynelatende er villig til å lystre "Den hjemkommne sønn"s minste vink, er det faktisk til å spy av. Men jeg veit ikke hvem som er verst, Steffen eller Brakka...
Men likevel, når Steffen først er i form, ER han i form og er i tillegg ekspert på å score viktige og ofte avgjørende mål, så han gjør det ikke enkelt for oss å virkelig hate han! _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 24.12.2007 20:17 Post subject: |
|
|
Troilonge wrote: | Mektig lei av fotballkonene nå. Ser ut som RBK bør gi et bedre tilbud til konene på VIPen. Først fru Riseth og nå fru Iversen.  |
For å ikke å glemme fru Sollied! |
|
Back to top |
|
 |
|