| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
fluffy Junior
|
Posted: 23.12.2007 15:04 Post subject: carew skal "HEM":p |
|
|
RBK trenger Carew NÃ…! FÃ¥ vort iverspakket og resten.
Noen som vet hvordan det går me steuas Iakob eller? Han var jo helt sinnsyk mot RBK! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.12.2007 15:57 Post subject: |
|
|
Bendtner, Carew og Iacob, jeg vet ikke hvad folk forventer at få til jul, men vi får ingen af disse i hvert fald.
Alle tre ligger på at pris og lønsniveau som vi ikke har en jordisk chance at følge med på. Desuden er nok ingen af dem interesserede i at komme til os. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 23.12.2007 16:22 Post subject: |
|
|
| Hva forventer vi av en 34 årig svenske som har spilt i FCK da? |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 23.12.2007 16:33 Post subject: |
|
|
Skal vedde mye på at Bendtner ikke hadde vert nevnt hadde det ikke vert for scoringen sin mot Tottenham.
Ser mye Premier League og han har ikke imponert meg i det hele tatt, det gangene han har kommet innpå..
Men han er jo bare 19 år da  _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 23.12.2007 16:44 Post subject: |
|
|
| Hvis han ikke har imponert deg i det hele tatt, lurer jeg på hvor mange Arsenal-kamper du har sett i år. Bendtner har vist tegn på sitt meget høye potensiale flere ganger. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 23.12.2007 20:53 Post subject: |
|
|
Brann jobber opp i mot en rekke interessante spillere på det nordiske markedet. Kanskje noen av disse spillerne kunne ha vært noe for RBK?
http://fotball.adressa.no...e96951.ece |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 23.12.2007 21:02 Post subject: |
|
|
Jeg har sett stort sett alle Arsenal kampene (noen unntak).
Han er alt for stasjonær, svake skudd og dårlig overblikk for spillet.
God på hodet kan jeg til nød gå med på... Tviler på at han hadde scoret mer en maks 12 mål i TL.
men da kan jo du si meg hvordan han imponerer deg? _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 23.12.2007 21:30 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | Brann jobber opp i mot en rekke interessante spillere på det nordiske markedet. Kanskje noen av disse spillerne kunne ha vært noe for RBK?
http://fotball.adressa.no...e96951.ece |
Nå trenger vi ikke først og fremst spisser, men når det er sagt er jeg spent på ungutten Oremo. Når du spiller deg inn i landslagstroppen mens du spiller for Gefle (!) må et være noe spesielt med deg. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 23.12.2007 21:52 Post subject: |
|
|
| Keschaa, Bendtner har et flott overblikk og gode, kreative pasninger. Tror han kan fungere bra i den rollen Bergkamp hadde tidligere, som litt tilbaketrukket spiss. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 23.12.2007 21:59 Post subject: |
|
|
jeee, Bendtner den nye bergkamp??? Please
Skal komme tilbake om noen år og si: "Hva var det jeg sa!!" _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

|
Posted: 23.12.2007 22:20 Post subject: |
|
|
hahahahaha en god jul.
Zlatan du liksom _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 23.12.2007 22:20 Post subject: |
|
|
Når det gjelder talentene til Arsenal, og de spillerne som Wenger gir tillit til så kommer jeg aldri til å si aldri mer. Jeg har brent meg flere ganger, senest med gjøre narr av Adebajor, i følge meg var han en dårligere utgave av T.A.Flo, og når er han vel toppscoreren i PL.
Men jeg må si meg enig med Harald, å tro at vi kan være med og kjempe om underskrifta til spillere som Carew, Bendtner og Iacob er mildt sagt urealistisk. Tror at en del bør våkne opp fra cm/fm verdenen nå. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
Rosenborg-samba Junior

|
Posted: 23.12.2007 22:21 Post subject: Wes Brown |
|
|
Kan vi ikke prøve oss på Wes Brown da? Han får jo ikke kontrakt med United  _________________ - We play with 2 stoppers and 3 spisses.
NilsArneLeg(g)end |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 24.12.2007 00:03 Post subject: |
|
|
Bendtner er 19 år og allerede en klassespiller. Han er slepen med ballen, og til tross sin unge alder har han allerede litt av denne 'X-faktoren' som kun store fotballspillere har. Da tenker jeg på stor kreativitet, et blikk for spillet i superklassen, stoisk ro i spillet og en majestetisk fremtoning på banen. Av andre spillere med dette lille ekstra kan vi selvsagt bl.a. nevne Zinedine Zidane, men også noen fra nord: Henrik Larsson og Eidur Gudjohnsen. Bendter kan bli like god, og er selvsagt helt uaktuell for oss. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.12.2007 00:55 Post subject: |
|
|
| keschaa wrote: | Han er alt for stasjonær, svake skudd og dårlig overblikk for spillet.
God på hodet kan jeg til nød gå med på... Tviler på at han hadde scoret mer en maks 12 mål i TL.
men da kan jo du si meg hvordan han imponerer deg? |
12 mål i TL av en 19åring, er ikke dårlig det...  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 24.12.2007 01:06 Post subject: |
|
|
| Av en av Bendtners hadde det vært dårlig jo. Å tro at han hadde scoret mindre mål enn Ivers er jo bare rart. Bendtner er en klassespiller og vil nok med tiden bli mye bedre. Wenger har troa på gutten, og har uttalt at det er ikke lenge før han får starte en Premier League kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 24.12.2007 02:27 Post subject: |
|
|
http://www.bold.dk/nyt/?vis=77785
Var det ikke han noen her inne hadde så lyst å se i RBK drakta? Mener å huske at han gjorde det veldig bra i Hammarby, men han har tydeligvis ikke fått tillit i Anderlecht. Synd at ikke vi prøvde å kjøpe han. Kan tenke meg til at han er en klasse stopper. Litt gammel da, men han holder iallefall i 3 år. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.12.2007 02:42 Post subject: |
|
|
| Vrakgods fra Anderlecht er overhode ingen garanti for kvalitet. Ta for eks Mikael Antonsson som vi var ute etter, han har skuffet fælt i FCK. Var innvolvert i 3 av de 4 målene de slapp inn mot Aberdeen, den ene involveringen var et selvmål. Han var vrakgods fra en klubb på nivå med Anderlecht. |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 24.12.2007 02:56 Post subject: |
|
|
Men nå er det natt.
God Jul alle sammen!  |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.12.2007 03:43 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Vrakgods fra Anderlecht er overhode ingen garanti for kvalitet. Ta for eks Mikael Antonsson som vi var ute etter, han har skuffet fælt i FCK. Var innvolvert i 3 av de 4 målene de slapp inn mot Aberdeen, den ene involveringen var et selvmål. Han var vrakgods fra en klubb på nivå med Anderlecht. |
Tja, vrakgods fra Feyenoord(Elmander), Gladbach(Skoubo), Stuttgart(Grønkjær), Everton(Linderoth), HSV(Lars Jacobsen), Norwich(Mattias Jonson) osv. har nu gjort det meget godt. Garantier er der ingen af i fotball, altså bør vi se på spilleren og ikke hvilken klub han kommer fra. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 24.12.2007 09:12 Post subject: |
|
|
| Forskjell på å komme som vrakgods fra England og Tyskland og bakgårsligaen Belgia, som er ca på samme nivå som den norske ligaen. Anderlecht ligger vel også langt bak 1.plassen der nede. Selvfølgelig kan han være et scoop, men det tviler jeg sterkt på. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 24.12.2007 15:19 Post subject: |
|
|
Ret før Elmander kom til Brøndby var han lånt ud til Breda, en klub som er dårligere end Anderlecht, hvor han heller ikke slog i gennem. Det nytter ikke at se på klubben eller ligaen, man skal se på spilleren. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.12.2007 22:45 Post subject: |
|
|
| Idiotisk argument joko-, Mikael Antonsson får knapt spille i FC København og er da selvfølgelig i dårlig form. Og igjen virker det som om du "dømmer" han etter å kun ha sett 1 kamp! |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.12.2007 16:32 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig finnes det unntak Harald, men sånn generelt så tror jeg ikke det er noe særlig å kjøpe vrakgods fra klubber på nivå med Anderlecht. Selvfølgelig skal man se på spilleren, men at man blir solgt etter 6 mnd i klubben er hvertfall ikke noe godt tegn.
Har mer tro på å kjøpe "up & coming" spillere som f.eks Sapara. |
|
| Back to top |
|
 |
|