| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
h b Veteran
|
Posted: 19.12.2007 16:52 Post subject: |
|
|
Rosenborgs direktör Nils Skutle säger till Dagbladet.no att ingen i klubben kommer att kommentera tränarfrågan förrän det är klart.
ser de har lært nå, det er jo bra !! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 20.12.2007 16:49 Post subject: |
|
|
Jeg tror faktisk Rekdal kan klare å snu trenden for FC Kaiserslautern. Han gjorde nesten det umulige mulig da Lierse hårfint mistet fornyet toppseriekontrakt i Belgia, og jeg tror han kan passe inn i klubber hvor målet er å kjempe med nebb og klør for å unngå nedrykk. Han skal ha den nødvendige kynismen, autoriteten og kunnskapen om defensiv struktur (= få baklengsmål). I tillegg opplever han den nødvendige tilliten fra klubbens ledelse.
For å komme on-topic igjen: Dette burde bety at vi uansett slipper av med han  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 20.12.2007 16:56 Post subject: |
|
|
| Det er da heller ikke unormalt at klubber som har slitt i under streken men alikevell klarer å berge kvalikk misser i kvalikken. Når man har brukt så mye krefter på å sikre kvalikk så har man ikke krefter igjen til selve kvalikken. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.12.2007 20:30 Post subject: |
|
|
Ser at Skutle var på NFF-besøk i dag. Kanskje han forhandler fram en overgang for Bjarne Berntsen?  |
|
| Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
Posted: 20.12.2007 20:45 Post subject: |
|
|
| Torbjørn wrote: | Jeg tror faktisk Rekdal kan klare å snu trenden for FC Kaiserslautern. Han gjorde nesten det umulige mulig da Lierse hårfint mistet fornyet toppseriekontrakt i Belgia, og jeg tror han kan passe inn i klubber hvor målet er å kjempe med nebb og klør for å unngå nedrykk. Han skal ha den nødvendige kynismen, autoriteten og kunnskapen om defensiv struktur (= få baklengsmål). I tillegg opplever han den nødvendige tilliten fra klubbens ledelse.
For å komme on-topic igjen: Dette burde bety at vi uansett slipper av med han  |
Fortsatt off-topic; det må nevnes at Kaiserslautern var et topp-10-lag i 2.Bundesliga forrige sesong, tror de var på 5:e eller 7:e plass. Det er altså Rekdal som står ansvarlig for å ha fått klubben ned i nedrykksstrid, så det blir en annen situasjon enn i Lierse, som allerede var sist på tabellen når han tok over midt i sesongen. Tenker da på at det blir vanskelig å få til en "ny trener og ny giv"-effekt i Kaiserslautern nå. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 20.12.2007 20:49 Post subject: |
|
|
| Nei, Skutle er jo en fornuftig kar, må nok være et annet ærend. Det beste hadde vært om vi hentet Høgmo som sportsdirektør, men det er vel litt tidlig |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 20.12.2007 21:29 Post subject: |
|
|
Kaiserslautern mistet visstnok 17 spillere fra forrige sesong til i år, så det blir feil å si at Rekdal har kjørt dem i grøfta. Det er to forskjellige lag vi snakker om, og veldig mange unge spillere uten erfaring dette året.
Når det er sagt, så tror jeg Rekdal kommer til å bli en jævlig bra trener, og at han forsåvidt er bra nå også. Men ny trener i Rosenborg på dette tidspunkt...njei. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.12.2007 01:19 Post subject: |
|
|
Ufint, Thomas. Rett og slett ufint.  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 21.12.2007 01:40 Post subject: |
|
|
Nei nei, da tar jeg heller Bjarne HÃ¥kon Hansen..  |
|
| Back to top |