View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 13.12.2007 01:32 Post subject: |
|
|
Erik wrote: | Jeg kjenner det rykker litt i buksa av Jarstein som spiller. Han er den desidert beste norske keeperen vi kan få. Skal uansett dagens keeper hjem til Canada, er det ypperlig.
Blir Lars, er jeg uenig i at det er en keeper vi trenger.
12-15 mil? Veeel, det er drøyt det.. |
Enig 12 - 15 er drøyt hvis Lars blir. Hvis ikke er det greit, men dyrt. =) |
|
Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
Joined: 22 Oct 2007 Posts: 51 Location: Nordre Trondhjæms Amt
|
Posted: 13.12.2007 01:55 Post subject: |
|
|
Jøss , har virkelig KTE fått hit en spiller? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 01:58 Post subject: |
|
|
Ja, Demidov.
Det trenger forresten ikke å være sant at Vålerenga droppet Jarstein pga. prisen. Det kan jo hende at han faktisk avslo tilbudet til Vålerenga, fordi han heller ville til Rosenborg. |
|
Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 13.12.2007 02:02 Post subject: |
|
|
Er ikke sikkert Vålerenga var like interessert når de hadde en annen keeperhandel på gang parallellt. Det kan jo ha vært avgjørende for at Jarstein valgte RBK, at de virket mer interessert rett og slett. |
|
Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
Joined: 22 Oct 2007 Posts: 51 Location: Nordre Trondhjæms Amt
|
Posted: 13.12.2007 02:02 Post subject: |
|
|
Ooopps, glemte Demidov isted. Da har vi 2 nye  |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 13.12.2007 02:06 Post subject: |
|
|
Et stort positivt signal, er at spillerne vi har henta er så kvalitetsikra.
Gambler ikke lengre, henter kvalititet og ferdig med det. Meget positivt. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 13.12.2007 02:10 Post subject: |
|
|
føler meg fortsatt usikker på denne jarsteins kvaliteter.
men posisjonen som konge på byen i skien skal ingen ta i fra han |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.12.2007 02:45 Post subject: |
|
|
Vemundo wrote: | Er ikke sikkert Vålerenga var like interessert når de hadde en annen keeperhandel på gang parallellt. |
Du er sikker på at de jobbet med amerikaneren før Jarstein sa nei? Det følgende sitatet tyder på at Jarstein avslo Vålerenga, ikke motsatt.
"Til Nettavisen forteller Odd-keeperen at agenten hans Lars Petter Fosdahl har pratet mye med Vålerenga den siste tiden. Men etter mye tankevirksomhet valgte han altså trønderne.
- Rosenborg fristet veldig. Det er en klubb som kjemper i toppen og som skal spille Uefa-cup. I tillegg kjenner jeg mange der, inkludert keepertreneren, sier 23-Ã¥ringen."
Selv Intertoto lokker spillere. |
|
Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 13.12.2007 02:58 Post subject: |
|
|
Jeg antar bare at de må ha jobbet med begge to parallellt for å komme så langt i prosessen med amerikaneren som de har, hvis de ikke kjøper i blinde. Det jeg mente var ikke at Vålerenga nødvendigvis hadde trukket seg, men at de for Jarstein muligens ikke virket like interessert som RBK siden de spilte på flere hester. Men det er bare en spekulasjon. |
|
Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 13.12.2007 03:13 Post subject: |
|
|
En positiv ting, men med en liten bismak. Om Lars velger å stikke, så er bismaken borte, men bismaken kommer av at vi trenge midtstoppere fort som fy. _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
Back to top |
|
 |
haffa Junior
|
Posted: 13.12.2007 05:05 Post subject: Appluder kjøpet!! |
|
|
Godt kjøp!!
Tru faktisk Jarstein bli ein meget god og ikke minst viktig Keeper for rbk framover. _________________ Truls |
|
Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 13.12.2007 09:57 Post subject: |
|
|
Jeg blir så sinnsykt skuffa hvis Jarstein ryker på grunn av at Odd vil ha mer en vi vil gi. Det lover bra for vår del at Odd allerede har signalisert at de vil slippe ham, og at Jarstein er enig med oss. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 13.12.2007 10:00 Post subject: Re: Appluder kjøpet!! |
|
|
haffa wrote: | Godt kjøp!!
Tru faktisk Jarstein bli ein meget god og ikke minst viktig Keeper for rbk framover. |
kan jo hende KTE klarer å velte dette også, er jo ikke enige med Odd ennå... |
|
Back to top |
|
 |
BB Junior
|
Posted: 13.12.2007 10:04 Post subject: |
|
|
Jeg skal ikke si hvem av Jarstein og den nye Vålerenga keeperen som er best, men det virker som en langt bedre deal å få 5 års kontrakt med en sisteskanse fremfor kun 3 år. Så lenge man er sikker på at den man henter er bra, som man bør være i dette tilfellet med Jarstein, er 3 årige kontrakter for korte. Jarstein affæren kan bli nok et eksempel på at det aller meste gjøres galt av RBK ledelse! |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 13.12.2007 10:15 Post subject: |
|
|
Rotkaill`n wrote: | Ooopps, glemte Demidov isted. Da har vi 2 nye  |
Jepp, her rota du det til igjen!  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.12.2007 10:42 Post subject: |
|
|
- Jeg har takket ja til forslaget fra Rosenborg. Kontrakten er ikke skrevet under, for først og fremst må klubbene bli enige. Nå kan jeg bare avvente situasjonen, sier skiensgutten, som håper ting ordner seg raskt. Søndag drar han på ferie til Egypt.
Les mer: Jarstein enig med Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 13.12.2007 10:55 Post subject: |
|
|
skjærpings, vi klager jo uansett, både når vi selger, ikke får spillere og når vi får spillere.
Keeperen er jo en av de viktigste plassene på laget, og når folk syter på at vi har skaffet oss norges beste keeper (markedsprismessig, dyktighet i forhold til alder) blir det håpløst.
Så lenge Lars ikke skriver under er dette et kjempebra signal for politikken på lerkendal (Lars/koppinen), fortsett å gjøre sånn når folk ikke skriver under. |
|
Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 13.12.2007 11:28 Post subject: |
|
|
Enig med h b, det er et godt signal når en så god keeper er villig til å komme. Så får vi se om Odd er villige til å selge.
Dette burde interessere folk som Reginussen og andre gode, norske spillere også. Så får vi håpe at vi får en endelig beskjed om trener snart. |
|
Back to top |
|
 |
Buran Senior
|
Posted: 13.12.2007 12:02 Post subject: |
|
|
Dette er en god nyhet! Nå som spiller og klubb er enig om en kontrakt og det ikke vil bli en budrunde, kan det være at prisen blir rimeligere enn antydet.
Jarstein må vel kunne sies å være den keeperen i norge med desidert størst potensial. Glimrende shoot stopper, god i felt, brukbar med bena og vinnervilje! Har alle forutsetninger for å danke ut Opdal i landslagsmålet neste år.
Skulle ønske denne overgangen kom i fjor, hadde likt å sett Jarstein stramme opp Kuka og Basma etter alle baklengsmålene de har vært skyld i i år! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.12.2007 12:21 Post subject: |
|
|
Han oppfører seg litt som Kahn til tider, ja.
Uansett mange flotte inngripener i år, og om han blir fast hos RBK, ser jeg ingen grunn til at Håkon Opdal fortsatt er førstekeeper for landslaget når VM-kvaliken begynner. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.12.2007 13:06 Post subject: |
|
|
Dette kjøpet er jeg veldig positiv til, og at vi er villige til å betale såpass mye er jo nærmest bevis på at Hirschfeld vil bort (selg så fort som mulig). Jarstein virker som en type som stiller krav til de rundt seg og ikke godtar halvhjerta forsvarsspill. Gudene vet at vi trenger slike typer. |
|
Back to top |
|
 |
TrønderBob Rutinert

|
Posted: 13.12.2007 13:12 Post subject: |
|
|
Nå er RBK's skalla rekke ferdig, nå får vi en fyr med hår på hodet Haha noen andre som har lagt merke til det?
Dette blir et knallkjøp |
|
Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
Posted: 13.12.2007 13:16 Post subject: |
|
|
Enig med H B! Nå må vi slutte å syte. Jarstein er et godt kjøp. |
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 13.12.2007 14:46 Post subject: |
|
|
Odd har satt seg på bakbeina i forhold til overgangen til Ruud. Håper ikke de gjør det til Jarstein. |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 13.12.2007 15:00 Post subject: |
|
|
http://www.fxt.no/tippeli...492916.ece
Dette er bra av ledelsen faktisk, kan vere sånne småfaktorer som vipper det i vår favør.. Selvom det allerede var klart her da. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
|