| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.12.2007 02:12 Post subject: |
|
|
| Nils Anre Eggen kan ta over. Nå har han involvert seg den siste tiden så han kan jo ta over. Tror ikke på det men det hadde vært deilig. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.12.2007 02:14 Post subject: |
|
|
Jeg velger i allefall å avvente sesongkortinnkjøp til enkelte ting er avklart, og det er vel flere som planlegger oppmøte på årsmøtet med tanke på å bli kvitt Svendsen.
Hadde han hatt litt gangsyn, hadde han allerede trukket seg. Det at han fortsatt sitter, er et godt bevis på at han er ferdig i RBK.. _________________ mvh HeXX
|
 |
kek Proff

|
Posted: 12.12.2007 02:16 Post subject: |
|
|
Nei takk til NAE. Med all respekt for det han har gjort. NÃ¥ trengs det nytt blod.
Ikke er det aktuelt for Nils å innta trenerstolen igjen heller. |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.12.2007 02:23 Post subject: |
|
|
Enig. NAE var den rette for RBK den perioden han satt ved roret. NÃ¥ har fotballen utviklet seg videre, og RBK trenger nye krefter.
RBK bør hente en trener med internasjonal erfaring, og som kan vise til relativt gode resultater i nær fortid. Det finnes ikke i Norge per i dag.. _________________ mvh HeXX
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
Posted: 12.12.2007 02:34 Post subject: |
|
|
| ikke gi opp sollied enda. gi ham et nytt tilbud det vil være umulig å si nei til!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 12.12.2007 02:38 Post subject: |
|
|
| Gi opp Sollied med engang. Det hadde blitt så enorme forventninger til ham om han hadde blitt ansatt at det går ikke an. Fallhøyden hadde blitt enorm. |
|
| Back to top |
|
 |
Ellepo Proff
|
Posted: 12.12.2007 02:41 Post subject: |
|
|
| mortenlj77 wrote: | | ikke gi opp sollied enda. gi ham et nytt tilbud det vil være umulig å si nei til!!! |
Involverer dette italienere med balltre? Kunne kanskje funket, men jeg tror nok det løpet er kjørt... |
|
| Back to top |
|
 |
HeXX Rutinert
|
Posted: 12.12.2007 02:44 Post subject: |
|
|
Er litt usikker på italienere med balltre. Litt røslige japanere vil fungere minst like bra..  _________________ mvh HeXX
|
 |
zindedinestrand Junior
|
Posted: 12.12.2007 03:10 Post subject: |
|
|
| etter kveldens kamp er det jo klart at det er flere enn svendsen som må bort. Jeg føler at Basma kan dra seg til hællvette as.. men uansett dette rotet rundt trenerrollen i rbk gjør meg trist og forbanna.. aner ikke om jeg ska grine eller eksplodere i sinne. Jeg er så kraftig i mot at KTE skal bli manager i RBK. Også sterkt uenig i at Henriksen er rett mann som hovedtrener. De må skaffe seg noe helt nytt. Friskt blod. Rosenborg må jo ha lært at det å ansette assistenttreneren som hovedtrener bare fører med seg undergang. Jeg henviser til Perry og Tørum og Rise for den del ikke at jeg var så imot Rise og hans innsats. Men det endte i tragedie for alle tre. Å sparke hovedtreneren for så å ansette mannen som har vært med å gjøre den jobben hans tidligere kollega og forgjenger gjorde kan jo ikke ta over for så å fortsette i samme spor, dette blir jo bare en ond sirkel. Jeg føler adeccoligaen ønsker oss velkommen med en slik engelsk løsning. Få inn noen helt nye! |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 12.12.2007 03:20 Post subject: |
|
|
Jeg håper de røsker Eggen ut av direktørstolen og plasserer ham som hovedtrener.
Så får han vel sparken innen september sånn ca., og jeg er redd for at det er eneste måten vi blir kvitt ham på. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 12.12.2007 03:49 Post subject: |
|
|
Det skulle jammen ikke forbause meg om Nils Arne Eggen dukker opp på brakka i morgen og erklærer at han tar combackg med 3 nye år som trener... er noe med de far-sønn-relasjonene...  |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 12.12.2007 09:25 Post subject: |
|
|
Rosenborg er en av to mest attraktive klubber i Norden å trene. Der sitter utrolig mange trenere som hadde takket ja med en gang, bare styret og den sportslige ledelsen hadde våget. Vi er i ferd med å gå inn i Gøteborg dvalen. Deres største feil var som de sa at de ansatte for mange egne folk i possisjoner i klubben. Da startet nedturen. VI KAN BARE IKKE KOMME TIL SEPTEMBER IGJEN OG NOK EN ASSISTENT HAR FÅTT SPARKEN.
Nå må Rosenborg prøve seg på Åge Hareide, han er sugen, og da får Sollid det som han vil med landslaget. Jan Jønsson og Tom Nordli løfter garantert RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 12.12.2007 09:31 Post subject: |
|
|
| enig i det, nå får vi stjele Hareide tilbake, og skulle gjerne hatt Høgmo i stedet for KTE som sportsdirektør. KTE sin kompetanse stopper opp som ekspert på RBK-TV |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 12.12.2007 09:41 Post subject: |
|
|
| stolavs wrote: | | Nils Anre Eggen kan ta over. Nå har han involvert seg den siste tiden så han kan jo ta over. Tror ikke på det men det hadde vært deilig. |
Tror du ikke på det du selv skriver kan du like gjerne holde kjeft.
Er virkelig spent på hva RBK kommer opp med nå. Personlig kunne jeg ha tenkt meg Stabæks Jan Jønsson. Har fått til mye med lite ressurser i Stabæk. Spiller 4-4-2, et system som passer vår stall. |
|
| Back to top |
|
 |
roger Senior
|
Posted: 12.12.2007 11:23 Post subject: |
|
|
hehehe, om Nordlie skulle bli RBK trener hadde jeg likt å sett trynet til Riseth hi hi hi
Morten Olsen, spennende.....ellers så ser jeg gjerne Jan Jönsson som ny RBK trener. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 12.12.2007 11:27 Post subject: |
|
|
| roger wrote: | | hehehe, om Nordlie skulle bli RBK trener hadde jeg likt å sett trynet til Riseth hi hi hi |
Nordlie har jo fått drømmejobben sin, kan ikke fatte hvorfor han skulle ønske å flytte på seg nå. Owe R har jo også mye bra på gang som han sikkert ikke vil forlate.
Synes Riseth er en kjærnekar jeg, skjønner jo at han heller vil spille noen år i LSK enn å være i RBK når de ikke vil satse på han, når de ønsker å bosette seg på østlandet også. |
|
| Back to top |
|
 |
roger Senior
|
Posted: 12.12.2007 11:33 Post subject: |
|
|
| Jeg ønsker på ingen måte Nordlie, men grunnen til at Riseth dro til LSK var blant annet at Tom Nordlie er trener der. Om han da skulle blitt trener i RBK, så hadde jeg likt å sett trynet til Riseth. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 12.12.2007 13:04 Post subject: |
|
|
| roger wrote: | | hehehe, om Nordlie skulle bli RBK trener hadde jeg likt å sett trynet til Riseth hi hi hi |
Nordlie til RBK og Tørum ny trener for LSK - mannen som ikke ville satse på Riseth neste år  |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 12.12.2007 14:10 Post subject: |
|
|
Enden på visa blir nok noe vi hele tiden har fryktet:
Prøve å få Sollied hit til sommeren (eller neste jul, eller neste sommer der igjen) og bruke krefter internt i klubben som trener til da.
Og denne "midlertidige løsning" kan være alt fra KTE til Henriksen, eller et sammensurium av andre på brakka.
Og alt dette kunne være greitt, HVIS Sollied noen gang klarer å overbevise sin famile. Og det er et meget stort hvis.
Det hadde vært verdt det å tilbudt han 20 mill nå, bare for å få ham. En eller annen smertegrense har den familien også... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.12.2007 15:04 Post subject: |
|
|
Stuart Baxter:
– Vålerengen kontaktade HIF i somras och fick beskedet att det fanns en lucka om de ville ha mig, de gavs tillåtelse att prata med mig. Om min arbetsgivare ger det svaret, vem sviker då vem?
Vad hände?
– Det var aldrig aktuellt. Vi var mitt uppe i seriespelet. Jag har inte pratat med de sedan den dagen.
Om du nu presenteras som Vålerengens nya tränare i januari, kommer ditt agerande kunna ifrågasättas, oavsett vad du säger här och nu?
– Absolut. Och även om Vålerengen kommer i morgon och erbjuder mig tio miljoner skulle jag inte ta jobbet, för jag värderar mitt rykte. Det finns inte en chans. Inte finska landslaget heller. Jag har ingen arbetsgivare jag pratar med nu, inga klubbar, inget förbund, ingenting.
Läs mera: Tvingad att ljuga
Jan Jönsson er visst mannen Helsingborg ønsker seg nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.12.2007 15:22 Post subject: |
|
|
What a coincidinc (jada, jeg vet det er feil. Et uttrykk), jeg har også litt smålyst på Janne. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 12.12.2007 18:01 Post subject: |
|
|
| Håper Jan Jönsson står på blokka og at han blir kontaktet før Helsingborg får napp. |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 12.12.2007 18:19 Post subject: |
|
|
| Jag tycker Jan Jönsson påminner lite för mycket om Törum, lugn ödmjuk och så vidare, han kanske skulle få svårt att få respekt från spelarna. Baxter är däremot väldigt "boss" och visar vem som bestämmer. Har jag inte helt fel så spelade han 4-3-1-2 med Helsinborg(något liknande iallafall). Frågan är emellertid om han är en tillräckligt skicklig tränare för att lyfta RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 12.12.2007 18:43 Post subject: |
|
|
| Mitt eneste ønske er at vi ser utenfor Norges grenser. |
|
| Back to top |
|
 |
micke Proff
|
Posted: 12.12.2007 19:38 Post subject: |
|
|
Morten Olsen har allerede sin egen tråd her, men så langt syns jeg dette forslaget er det beste. Om Morten Olsen ikke står på blokka til skutle og eggen bør de begynne å lese litt aviser for å få hjelp.
Om det hadde blitt en realitet at Davidsen(som nylig ble avkreftet, heldigvis), Semb eller Jönson hadde tatt over, så møter ikke jeg opp på lerkendal mer. _________________ Han kan ikke skyte med venstre, han kan ikke heade, han kan ikke takle og han scorer ikke mange mål. Men ellers er han helt all right. |
|
| Back to top |
|
 |
|