English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Slossing på treninga.

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Balder
Proff

PostPosted: 09.05.2005 17:59    Post subject: Slossing pÃ¥ treninga. Reply with quote

Hører at flere av spillerne dro vekk fra Lerkendal for å trene for seg selv i dag, og at på treninga på Lerkendal så sloss Espen Johnsen og Fredrik Winsnes. Sad

Det er helt klart at dette presset er en påkjenning for spillerne. Vi rosenborgsupportere er meget krevende ofte, og er ikke seine med å klage. Gjelder selvsagt ikke alle supportere, men noen. Er det dette som resulterer i slike ting?

Og hva kan gjøres for å få rosenborg opp på sporet igjen? Er det noe mer galt i år enn andre trege starter?
Back to top
View user's profile Send private message
kms
Senior

PostPosted: 09.05.2005 18:07    Post subject: Re: Slossing pÃ¥ treninga. Reply with quote

Winsnes sier til TV2/Nettavisen:

Quote:

- Vi ble litt sure på hverandre, og det ble litt knuffing. Men vi ble gode venner igjen allerede etter ti sekunder. Vi har allerede snakket ut om det som skjedde. Det skal være litt høy temperatur på trening, forteller Fredrik Winsnes til TV 2 Nettavisen.

Tar ikke dette så veldig alvorlig. Det er jo bare bra at det er følelser knyttet til å vinne eller tape -- husker at Arsenal spillerne var nokså gretne over 1-1 på Lerkendal. Jeg kjeftet forsåvidt også på en medarbeider i dag, uten at det fortjente oppslag i avisen....
Back to top
Balder
Proff

PostPosted: 09.05.2005 18:16    Post subject: Reply with quote

Bra... Smile Har ikke muligheten til å se treningene selv.
Huff, jeg har blanda følelser jeg. Tror ikke det å sparke treneren er et alternativ helt enda. Ikke alltid det som er problemet... Men jeg kjenner han så lite at det er vanskelig å si for meg.

Jeg vil hvertfall at RBK skal vente minst 2 serierunder til før de ev. gjør noe drastisk... Og det trenger ikke å være noe med treneren...
Back to top
Svennie
Senior

PostPosted: 09.05.2005 18:17    Post subject: Reply with quote

På dagbladet.no sier Espen at det ikke har vært noen slosskamp og at de bare dyttet litt på hverandre etter at Fredrik taklet han.
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 09.05.2005 21:03    Post subject: Reply with quote

Det ble visst klipp fra slossinga på TvTrøndelag i dag. Det som skjedde var att Winses var aleine med Espen og tråkket visst litt på ham så Espen ble litt sur og polte ballen i ryggen på ham, da snudde Fredrik seg og begynte og ''bryte'' med Johnsen. Robbie Russell fikk de to ifra hverandre.
Veteran

PostPosted: 10.05.2005 09:11    Post subject: Reply with quote

Var det ikke skarfjord som skilte de.
anyway. Det er bra med litt tempratur på treningen. De må trene på og "blø for drakta" også. Jeg trur at det er enklere og yte godt i kamp viss det er full insats på trenignene (uten at jeg har noe som helst forutsetning for og si det)
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Skip
Proff

PostPosted: 10.05.2005 10:09    Post subject: Reply with quote

Ja, det er bra at det er litt tempratur på treningen.
Men det høres ikke akkurat ut som om det var noe alvorlig akkurat...

RBK RBK Love
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Balder
Proff

PostPosted: 10.05.2005 13:10    Post subject: Reply with quote

Får sånn flashback tilbake til dagene på "løkka" da vi ble sure på hverandre og skubba litt borti hverandre. =D

Jeg tror alt ordner seg snart Smile Tror viljen og engasjementet er stort blandt spillerne, men problemet ligger vel i å få det ut på banen.
Det kommer vel det også... Fra neste tippeligakamp, og forhåpentligvis mot Orkla... Viking skal tas den 16. mai!
Back to top
Zbegra
Rutinert

PostPosted: 10.05.2005 13:15    Post subject: Reply with quote

Hvis du ser nøye på klippet fra TvTrøndelag så kan du se tydelig at Espen Johnsen bare smiler etter de blir adskilt. Er nok ikke så alvorlig som media skal ha det til.
2mas
Sjef

PostPosted: 10.05.2005 14:32    Post subject: Reply with quote

Dette er en klassisk avisand. Derfor ser jeg heller ingen grunn til å slå saken opp stort her på RBKweb.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb