| View previous topic :: View next topic |
| BØR RBK BLI MER TAKTISK/KYNISKE I SPILLESTIL ?? |
| Ja - seriegull først !! |
|
71% |
[ 10 ] |
| Nei - underholdning først !! |
|
28% |
[ 4 ] |
|
| Total Votes : 14 |
|
| Author |
Message |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.05.2005 22:51 Post subject: |
|
|
Denne kampen taper vi etter min mening ene og alene innefor sekstenmeteren hvor Lyn kommer utrolig enkelt til på innlegg. Midtforsvaret må alene ta på seg skylda. Kanskje burde vi mer kyniske når vi var i ledelse. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 08.05.2005 22:57 Post subject: |
|
|
| Mikkmakk wrote: | | Denne kampen taper vi etter min mening ene og alene innefor sekstenmeteren hvor Lyn kommer utrolig enkelt til på innlegg. Midtforsvaret må alene ta på seg skylda. Kanskje burde vi mer kyniske når vi var i ledelse. |
Det skjer saker og ting utenfor 16 som gjør at Lyn får lov til skape disse målsjansene, og du sier det forøvrig selv: "Lyn kommer utrolig enkelt til innlegg"
Med større kynisme og evne til å organisere forsvar/midtbane så kunne en heller ha kontret inn ett mål andre veien.... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.05.2005 23:13 Post subject: |
|
|
Enig at vi burde spilt mer kynisk de to gangene vi var i ledelsen. At lyn får komme tilbak to ganger er ganske enkelt utrolig. At vi slipper de rett inni kampen etter pause er også et svakhetstegn. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 09.05.2005 09:52 Post subject: |
|
|
| Vi er på første plass på fairplay lista. Selv om Bratseth blir stolt av det, tror jeg ikke akkurat det er noe positivt. Betyr vel mer at vi er de minst kyniske i Tippeligaen (ligaen som for øvrig ligger på første plass på failplay lista over europeiske ligaer). Følges logikken blindt vil jo det si at vi er det minst kyniske laget i Europa. Noe må faktisk gjøres.... Kjøp inn en Rambo som blør for drakta! |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 16.05.2005 21:42 Post subject: |
|
|
| Etter kampen i dag er jeg helt klar i min mening. Vi må bli langt mer kyniske, og spille litt "styggere" fotball. Gang på gang under kampen mot Viking i dag rev jeg meg i hodet etter at spillerne spilte ballen vidre i situasjoner de godt kunne ha prøvd å avsluttet fra. Slik som laget ligger an på tabellen akkurat nå, er det mål laget trenger og akkurat når DRITER jeg i om fotballen RBK leverer framover er underholdende. Så lenge de scorer mål og begynner å vinne kamper igjen. Fortsetter vi slik som i dag vil vi slite med å overleve i Tippeligaen, og det er ikke spøk engang. |
|
| Back to top |
|
 |
|