View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
v_olden Veteran
|
Posted: 16.11.2007 13:48 Post subject: |
|
|
v_olden wrote: | Utspekulert jævel som jeg er så sendte jeg denne meldinga på en mail til en selger på finn.no:
Quote: | Jeg kjøper gjerne billetten din til pålydende, som er max pris du kan ta. Jeg kommer også til å sende deg flere mail der jeg utgir meg som potensiell kjøper og byr over pålydende. Dersom du går med på det, anmelder jeg deg for brudd på svartebørsloven. |
Er jeg slem nå?
Mon tro om jeg får mail tilbake...  |
Jommen fikk jeg svar:
Quote: | Idiot! Du har jammen meg lite å finne på. Det er jo ikke akkurat min feil at folk er villig til å betale mye mer enn veiledende pris da.
|
 _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 16.11.2007 14:08 Post subject: |
|
|
Flott fyr.
Det er ikke tyven sin skyld at folk kjøper tjuvgods heller, men det er like fullt ulovlig å stjele og selge det. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 17.11.2007 02:52 Post subject: |
|
|
Ingen av mediene dere har nevnt har kommet med en eller annen form for artikkel så langt.. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 19.11.2007 12:57 Post subject: |
|
|
Svar fra Wolden, men heller ikke der mye spennende. Takka bare for tipset. |
|
Back to top |
|
 |
RBK_fan20000 Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 22.11.2007 21:11 Post subject: |
|
|
Svartebørs på Finn.no - slik kan de fjernes:
Strandjente @ kjernen wrote: | Få han til å sende deg på mail hva han skal ha for billettene, deretter sender du den mailen til finn som vedlegg i en mail der du nevner aktuelle lover. Min mail så slik ut;
Ang.svartebørssalg.
Har skrevet mail til dere tidligere ang salg av champions leauge billetter som selges her inne til over pålydende pris. Fikk da mail tilbake om at det er lite dere kan gjøre da prisen må tydelig settes at den er over pålydende? Har nå kontaktet en av selgerene under dekke av at jeg skal kjøpe billett og fikk tilbake at billetten nå var oppe i 1900 kr. Så nå er det jo på det rene at dette er svartebørssalg. Kan dere da gjøre noe med det.
Vedlegger mail som jeg fikk fra selger.
Vedlegger link til aktuelle lovgivning; http://www.lovdata.no/all...9-086.html
vedlegger RBK sine priser; Priser
Billettpakker: Voksen kr. 1.275 - 2.250, barn/honnør kr. 675 - 735.
Rest-/enkeltbilletter: Voksen kr. 425 - 750, barn/honnør kr. 225 - 245.
Billetter til bortekampene
Dette er iflg.finn nok til at de kan fjerne annonsen. Dess tidligere du gjør dette, dess mindre sjangs for at han ikke har rukket å selge billettene. Jeg sendte nettopp en klage til finn.no på denne annonsen, samtidig som jeg sendte mail til fyren for å få vite hva jeg må gi for billettene. Når han sender mail tilbake med en pris som er over pålydende, mener finn at det er nok til å fjerne den.
|
Så, er det noen som har litt dyrebar fritid å avse? Ligger fremdeles billetter ute på finn. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.11.2007 17:28 Post subject: |
|
|
Kokken @ Kjernen:
Quote: | det er fult hos oss også. Kjernen selger ikke billetter til den kampen utenfor stadion... |
|
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 23.11.2007 17:53 Post subject: |
|
|
Da er spørsmålet: Hvordan har enkelte klart å skaffe seg enkeltbilletter til chelsea-kampen?
Husker jeg ikke feil var det kun mulig å kjøpe pakker først, mens det noen dager før kamp gikk ann å kjøpe enkeltbilletter på bortefeltet fordi de ikke skulle ha alt de hadde krav på. Når jeg kjøpte billett til schalke-kampen så jeg også at det var ledig andre plasser på stadion. Det må jo ha betydd at det var ikke var utsolgt på alle plassene på stadion og RBK da solgte disse billettene hver for seg. Dette var også mulig forran valenica-kampen, mens nå har billettene plutselig blitt borte.
Det var vel ikke mulig å kjøpe kun enkeltbilletter til CL kampene for folk med sesongkort? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
|