| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
pingvin Veteran

|
Posted: 12.11.2007 17:51 Post subject: |
|
|
| Ja, slik som Braaten bøtta også. Joda, vi ser likhetene. Skal det bli noe av DFH er det på tide at han begynner å vise noe. "Alle" har jo venta i flere år på det. Men, tilbake til topic ja; Glad for at Strand gikk et annet sted enn RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 12.11.2007 22:09 Post subject: |
|
|
Jeg føler meg faktisk lettet over at han har signert for en annen klubb..
Han hadde bare blitt en ny Solli, kan spille på mange steder som vi ikke har, og der vi kunne hatt bruk for han, har vi bedre spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 13.11.2007 01:26 Post subject: |
|
|
Lars Iver Strand som ving var uansett latterlig, da kan man tenke seg åssen hjernen til herr Eggen jr. funker.
Jeg er også letta over at han har blitt solgt, vi har ikke bruk for LIS! |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 13.11.2007 01:39 Post subject: |
|
|
| Ja, var nok best for Lars Iver at han ikke kom til RBK, da hadde han nok blitt en ny såkalt Solli, og da tenker jeg ikke på spillet på banen, men en som stadig vekk hadde blitt hakket på av barnslige fjotter på RBKweb-forumet, les: Solli-tråden. Må være litt flaut å lire av seg den ene uspiselige kommentaren etter den andre. Her har nok mangen av forumbrukerne noe å lære. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 13.11.2007 07:20 Post subject: |
|
|
| VerneTroyer wrote: | | Mainn wrote: | | Middelmådig? Lars I Strand kommmer med på landslaget hver gang utenlandsproffene ikke er med. |
Hadde han vært god hadde han vært med i landslagstroppen hver gang utenlandsproffene er med også...og selv om han faktisk har vært nettopp det de siste uttaktet, har han sjelden vært i nærheten av og fått spille, og det at han er med sier nok mer om kvaliteten på vinger har til lands enn om kvaliteten på Strand... |
Enig Verne T:
LIS har vært med men man har jo sett at bl. a Tettey har blitt hentet opp fra u-laget og godt rett inn på laget før Strand har blitt sluppet til...kan ikke være veldig motiverende spør du meg. Ja, selvsagt må man se an hvilke posisjone det trengs spillere i, men både tettey og strand er midtbane... |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 13.11.2007 07:21 Post subject: |
|
|
| Erik wrote: | Jeg føler meg faktisk lettet over at han har signert for en annen klubb..
Han hadde bare blitt en ny Solli, kan spille på mange steder som vi ikke har,og der vi kunne hatt bruk for han, har vi bedre spillere. |
Solli er bedre.. |
|
| Back to top |
|
 |
|