English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Lars Iver Strand
Goto page Previous  1, 2, 3

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pingvin
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 17:51    Post subject: Reply with quote

Ja, slik som Braaten bøtta også. Joda, vi ser likhetene. Skal det bli noe av DFH er det på tide at han begynner å vise noe. "Alle" har jo venta i flere år på det. Men, tilbake til topic ja; Glad for at Strand gikk et annet sted enn RBK.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran

PostPosted: 12.11.2007 22:09    Post subject: Reply with quote

Jeg føler meg faktisk lettet over at han har signert for en annen klubb..

Han hadde bare blitt en ny Solli, kan spille på mange steder som vi ikke har, og der vi kunne hatt bruk for han, har vi bedre spillere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ballahl
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 01:26    Post subject: Reply with quote

Lars Iver Strand som ving var uansett latterlig, da kan man tenke seg åssen hjernen til herr Eggen jr. funker.
Jeg er også letta over at han har blitt solgt, vi har ikke bruk for LIS!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Mainn
Rutinert

PostPosted: 13.11.2007 01:39    Post subject: Reply with quote

Ja, var nok best for Lars Iver at han ikke kom til RBK, da hadde han nok blitt en ny såkalt Solli, og da tenker jeg ikke på spillet på banen, men en som stadig vekk hadde blitt hakket på av barnslige fjotter på RBKweb-forumet, les: Solli-tråden. Må være litt flaut å lire av seg den ene uspiselige kommentaren etter den andre. Her har nok mangen av forumbrukerne noe å lære.
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 07:20    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:
Mainn wrote:
Middelmådig? Lars I Strand kommmer med på landslaget hver gang utenlandsproffene ikke er med.

Hadde han vært god hadde han vært med i landslagstroppen hver gang utenlandsproffene er med også...og selv om han faktisk har vært nettopp det de siste uttaktet, har han sjelden vært i nærheten av og fått spille, og det at han er med sier nok mer om kvaliteten på vinger har til lands enn om kvaliteten på Strand...

Enig Verne T:
LIS har vært med men man har jo sett at bl. a Tettey har blitt hentet opp fra u-laget og godt rett inn på laget før Strand har blitt sluppet til...kan ikke være veldig motiverende spør du meg. Ja, selvsagt må man se an hvilke posisjone det trengs spillere i, men både tettey og strand er midtbane...
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 13.11.2007 07:21    Post subject: Reply with quote

Erik wrote:
Jeg føler meg faktisk lettet over at han har signert for en annen klubb..

Han hadde bare blitt en ny Solli, kan spille på mange steder som vi ikke har,og der vi kunne hatt bruk for han, har vi bedre spillere.

Solli er bedre..
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb