| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 12.11.2007 12:45 Post subject: |
|
|
| Hvilken sympatisk midtbane VIF har sikret seg da... Lars I Strand, Martin Andressen og Grindheim. Kanskje VIF kan ta opp kampen med Lillestrøm om å være minst fair?? |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.11.2007 12:50 Post subject: |
|
|
| Da ble det ikke Strand i RBK, men har vi bruk for han? Jeg mener absolutt nei.. |
|
| Back to top |
|
 |
aalen Proff
|
Posted: 12.11.2007 12:58 Post subject: |
|
|
enig med deg Stolavs Synes vi skal konsentrere oss om forsvar spillere. Vi har jo en kjempe midtbane, å hvis det stemmer at Demidov er på vei inn,kan vi droppe å kjøpe flere. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 12.11.2007 12:58 Post subject: |
|
|
Her er artikkelen.
Da kan vi stryke Strand fra lista.
Hvem er neste, Eggen? |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 12.11.2007 13:00 Post subject: |
|
|
Greit, vi har en god midtbane. Men hva skjer hvis en av de 3(per, tettey, sapi) blir skada ? Ikke mye backup der. Strand var ikke førstevalget mitt. Men virker mer og mer som at dette blir som i sommer. At alle sier nei, har jo allerede blitt ditcha av strømstad og strand, bjørkøy er skeptisk. Får håpe demidov kommer så vi i det minste har en stall på mer enn 14 mann da:P _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.11.2007 13:03 Post subject: |
|
|
| Bergert...det kan virke som det er som i sommer, men det er tidlig enda..men får håpe vi får i orden noen overganger ganske raskt..vet ikke hvor aktive RBK har vært på Strand..kan virke som de har konsentrert seg om Bjørkøy og demidov...og Reginusen... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2007 13:16 Post subject: |
|
|
| Like greit, spør du meg. Han er ikke noe utpreget ving, om det er det Eggen ønsker seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.11.2007 13:22 Post subject: |
|
|
| bergert wrote: | | Greit, vi har en god midtbane. Men hva skjer hvis en av de 3(per, tettey, sapi) blir skada ? Ikke mye backup der. Strand var ikke førstevalget mitt. Men virker mer og mer som at dette blir som i sommer. At alle sier nei, har jo allerede blitt ditcha av strømstad og strand, bjørkøy er skeptisk. Får håpe demidov kommer så vi i det minste har en stall på mer enn 14 mann da:P |
Om Sapara ikke kan spille trequartista, kan Ciljan gjøre det, osv. Vi kan uansett ikke bygge opp en stall med spesifikke backup til masse posisjoner. oen som vil ha L.I Strand som indreløper eller sentralt? Om vi mente Sapara var slapp defensivt.... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 12.11.2007 13:40 Post subject: |
|
|
Demidov ser på seg selv som stort nok talent til at det vil gi mye spilletid. LI Strand ser vel heller sin egen begrensning ifht hvilke spillere vi allerede har, og velger en annen klubb. Helt greit dette.
Men nå er jeg er veldig spent på hvilke midtstoppere vi tar inn, all den tid Demidov er forespeilet på midtbanen. Krysser fingrene for en snarlig løsning på Reginussen, for en start. |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 12.11.2007 13:57 Post subject: |
|
|
[ironi]å nå ble jeg veldig lei meg, LIS er en kjempe spiller jeg kunne tenkt meg å sett i RBK-drakt[\ironi]
hadde trua på at han kunne bli en god spiller i 04 sessongen, men han har ikke prestert noe etter dette som skulle tilsi at han kunne blitt en god RBK-spiller. Ikke overasket over at VOFF kjøpte han, de har jo noen mills å blåse bort på middelmådigheter. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 12.11.2007 14:37 Post subject: |
|
|
| Supert. Der sparte vi 7 millioner på en middelmådighet til benken. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.11.2007 14:51 Post subject: |
|
|
| Kostet han så mye? |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.11.2007 15:07 Post subject: |
|
|
Glad han gikk til Vålerenga..Jeg mener han er middelmådig spiller...han har ikke vært knallgod i tromsø i år heller..han har hatt et løft denne sesongen i forhold til de siste årene...men han har ikke vært veldig god, kun det året gamsten var i TIL...
Sparte penger... |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 12.11.2007 15:08 Post subject: |
|
|
| Her spekuleres det i den summen, ihvertfall. |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 12.11.2007 15:12 Post subject: |
|
|
| Middelmådig? Lars I Strand kommmer med på landslaget hver gang utenlandsproffene ikke er med. Å si at han er middelmådig er merkelig. Han er dyktig, men kanskje ikke like dyktig som de tre som regjerer på RBKs midtbane pr. dags dato. Mulig ville han også blomstret i RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 12.11.2007 15:17 Post subject: |
|
|
Det jeg legger i middelmådig er at han ikke er en så stor profil som noen mener han er..Han er ikke en spiller som får de store overskriftene for sitt gode spill...jeg tror ikke RBk har bruk for han...
Selvsagt kan jeg ta feil, men det er min mening.. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.11.2007 15:30 Post subject: |
|
|
| Mainn wrote: | | Middelmådig? Lars I Strand kommmer med på landslaget hver gang utenlandsproffene ikke er med. |
Hadde han vært god hadde han vært med i landslagstroppen hver gang utenlandsproffene er med også...og selv om han faktisk har vært nettopp det de siste uttaktet, har han sjelden vært i nærheten av og fått spille, og det at han er med sier nok mer om kvaliteten på vinger har til lands enn om kvaliteten på Strand... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 12.11.2007 15:38 Post subject: |
|
|
| bergert wrote: | | Greit, vi har en god midtbane. Men hva skjer hvis en av de 3(per, tettey, sapi) blir skada ? Ikke mye backup der. Strand var ikke førstevalget mitt. Men virker mer og mer som at dette blir som i sommer. At alle sier nei, har jo allerede blitt ditcha av strømstad og strand, bjørkøy er skeptisk. Får håpe demidov kommer så vi i det minste har en stall på mer enn 14 mann da:P |
Er liksom ikke Traore en del av midtbanen naa da? |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 12.11.2007 15:41 Post subject: |
|
|
Jeg satt som forutsetning at rbk går tilbake til 4-3-3 da. Men la oss si vi ikke gjør det. Da har vi 4 plasser og eneste plassen med dobbelt dekning er offensiv midtbane. Riseth er jo stopper igjen, og storflor er håpløs. Da har vi 2 indreløpere (sapi, skjelbred) og 1 DM (tettey) steike snakk om dekning! _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.11.2007 16:23 Post subject: |
|
|
Riseth kan spille defensiv midtbane, Tettey kan bekle en indreløperrolle vel så bra som sentralt. Konan kan nok også brukes som indreløper ved nød. Traore spiller tydeligvis overalt. Ciljan, Sapara og Konan kan bekle trequartista-rollen. Sannsynligheta for at så mange er ute samtidig er vel snau. Visst trenger vi backup, men det er fortsatt ikke midtbanen som er kritisk.
Vi har også yngre spillere som skal matches og som kan trå inn i kriser. En dobbel ellever med samme kvalitet får vi uansett aldri. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 12.11.2007 16:34 Post subject: |
|
|
Hvor seriøs var egentlig interessen vår? Var det aktuellt i særlig grad, eller var det en spiller man "sjekket ut" mens man sonderte terrenget? _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
bluenova Proff
|
Posted: 12.11.2007 17:31 Post subject: |
|
|
Er ikke noen spiller jeg gråter over fordi han ikke kom til RBK. Ikke fordi han ikke er god nok, men fordi vi har spillere som bør gå foran ham allerede.
Men det bør ikke gå for lenge før vi får napp på noe: Og da helst forsvarsspillere. Det er der skoen trykker som mest! |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 12.11.2007 17:33 Post subject: |
|
|
Helt enig!
Egentlig ganske glad for at han går til enga, det kan jo kun bety en ting, de satser fortsatt på DFH som spiss. Hans 3 mål i år er jo nok til å skremme....ehh, ingen. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 12.11.2007 17:36 Post subject: |
|
|
| Jeg er redd for at når Fredheim først begynner å putte mål så puttern mange. Vet det høres drøyt ut, men når Fredheim var ung bøtta'n på med mål. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 12.11.2007 17:38 Post subject: |
|
|
Fryktelig glad for at Strand ikke gikk til RBK.
Forøvrig mener jeg at skoen trykker like mye i angrep som i forsvar, men det er ikke lett å vite hva slags spillere man skal kjøpe når man ikke har en trener som kan avgjøre spillesystemet vårt.
Personlig synes jeg hele dette overgangsvinduet virker rotete og lite planlagt. Det virker rett og slett tilfeldig hva vi er interessert i. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
|