| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brady Veteran

|
Posted: 03.11.2007 21:22 Post subject: |
|
|
| I tillegg til alt det andre som er nevnt om Koppinen, var det hele tiden han som tapte duellene i forkant av de farlige situasjonene på 1-2 helt mot slutten. |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 03.11.2007 21:23 Post subject: |
|
|
| Mangler bare at det fillelaget fra nord for Oslo vinner cupfinalen. Stoler ikke et fnugg på de... |
|
| Back to top |
|
 |
RBK-Nr1 Proff

|
Posted: 03.11.2007 22:08 Post subject: |
|
|
Elendig kamp av Koppinen tross noen veldig viktige redninger. Ikke vanskelig å se at han ikke var motivert for denne kampen. Blir ikke å savne ham etter noe sånt. Heldigvis klarte vi å sikre 5. plassen!  _________________ Rosenborg - Nr 1 |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 03.11.2007 22:43 Post subject: |
|
|
| For en nedtur om Haugesund med tidligere RBK-talentutvikler(?) Rune Skarsfjord tar cupgullet... |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 03.11.2007 22:46 Post subject: |
|
|
Må bare få nevne at dommeren var særdeles svak i dag. Utrolig mye han ikke så og som det blir nevnt; det var minst et rødt kort for lite og i hvertfall en tre-fire gule kort som aldri kom til Aalesund.
Også enig i beskrivelsene av Koppinen og Iversen. Sistnevnte har skuffet stort i høst. Den skaden han fikk tror jeg ødela mye for høstformen hans. _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 03.11.2007 22:49 Post subject: |
|
|
| Lurer på om alle skadene til Ivers opp igjennom karrieren har vært fine unnskyldninger for å skukle unna treninger, eller om han faktisk har vært skadet...? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 03.11.2007 22:50 Post subject: |
|
|
| Hvis Haugesund på mirakelvis skulle vinne cupfinalen og LSK plutselig finner ut at Intertoto kan være lurt så har man alltids Fair Play... |
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 03.11.2007 22:55 Post subject: |
|
|
| rawky wrote: | Må bare få nevne at dommeren var særdeles svak i dag. Utrolig mye han ikke så og som det blir nevnt; det var minst et rødt kort for lite og i hvertfall en tre-fire gule kort som aldri kom til Aalesund.
|
Kunne ikke vært mer enig. Etter min mening så er Sælen den klart dårligste dommeren i tippeligaen. Kampen i dag er etter min mening godt eksempel på at han har en tendens til å ikke få med seg en del situasjoner, og er for snill med kortene. Dette fører til en amper stemning, og masse unødvendige situasjoner. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 03.11.2007 23:08 Post subject: |
|
|
| Jeg lurer på hvilke rbk-spillere som satt på benken i dag? Forskjellige nettsteder har ulike opplysninger om dette. Koppinens mål så mistenkelig ut.... |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 03.11.2007 23:35 Post subject: |
|
|
| koppinens mål var ihvertfall ikke et rent balltreff, så ballen gikk neppe dit han hadde tenkt. men å pole til ballen i den posisjonen han var i så aldri ut som noen genial plan... |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.11.2007 23:37 Post subject: |
|
|
| Han reagerte på en veldig rar måte da. Nesten som om det var tenkt ut på forhånd. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 03.11.2007 23:41 Post subject: |
|
|
En funksjonær ble erklært uønsket av sine egne etter at han kalte Steffen Iversen og Per Ciljan Skjelbred for "drittsekker" etter 1-2-tapet.
Les mer! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.11.2007 23:53 Post subject: |
|
|
| Syns akkurat den episoden der sier mye om tilstandene i Ã…lesund (og Kr. sand for den saks skyld). Stort engasjement, men ingen fotballkultur. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 03.11.2007 23:57 Post subject: |
|
|
"- Jeg bare smilte tilbake og lot det passere. SÃ¥nn er det"
Han tok det profosjonelt |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 04.11.2007 00:12 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Han reagerte på en veldig rar måte da. Nesten som om det var tenkt ut på forhånd. |
Jeg vet ikke om jeg er enig. Som harald eia sier, å spille gråt og fortvilelse er veldig vanskelig for den som ikke er god skuespiller, så han pleier å skjule ansiktet i hendene for å simulere dette. Koppinen snurret rundt og viste fjeset til hele stadion. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 04.11.2007 00:28 Post subject: |
|
|
"To gule kort Fredriksen var langt fra enig i.
- Jeg mener begge korta er svært tvilsomme, sier Fredriksen og bare rister på hodet når VG Nett ber om en kommentar rundt dommeren."
Ikke annet å vente kanskje, men tvilsomme var ingen av de...
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=182937 _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 04.11.2007 00:29 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Han reagerte på en veldig rar måte da. Nesten som om det var tenkt ut på forhånd. |
Angrer på at jeg ikke satsa noen kroner på dette. Om det ikke skjer bevisst så kanskje ubevisst. Det lå liksom i lufta... _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 04.11.2007 00:50 Post subject: |
|
|
To av klareste gule kortene som er delt ut denne sesongen, og han skulle vel hatt direkte rødt litt før der. Skjønner ikke hva han der Fredriksen tenker på. Uansett, typisk tulling. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 04.11.2007 01:04 Post subject: |
|
|
| rawky wrote: | "
- Jeg mener begge korta er svært tvilsomme, sier Fredriksen og bare rister på hodet når VG Nett ber om en kommentar rundt dommeren."
Ikke annet å vente kanskje, men tvilsomme var ingen av de...
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=182937 |
Han synes sikkert det er greit at jeg skyter barna hans også ? For et jævla nek... _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 04.11.2007 01:33 Post subject: |
|
|
bra melding fra sapara:
- Aalesund spiller ikke fotball. De har to-tre fotballspillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 04.11.2007 05:22 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Syns akkurat den episoden der sier mye om tilstandene i Ã…lesund (og Kr. sand for den saks skyld). Stort engasjement, men ingen fotballkultur. |
Stemmer ganske bra akkurat det der. Voldsomt med engasjement i byen.
Funksjonærene har jo ikke lønn, og det er vel spesielt interesserte som faktisk blir funksjonærer. At da en funksjonær sleiver med leppa, kommer ikke som noen bombe for min del. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.11.2007 11:09 Post subject: |
|
|
Kudos sier nå jeg. Flott at noen har plukka opp at det ikke skal være trivelig på bortebane. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 04.11.2007 12:52 Post subject: |
|
|
Lars Hirschfeld 5
To kjemperedninger, rufsete utspill.
Fredrik Stoor 6
Begynner å vise lovende takter på backen. Meget villig framover.
Miika Koppinen 1
Nå er nok nok. Scorer selvmål, og virker totalt umotivert og generelt dum. "Takk" for alt.
Andreas Nordvik 6
Viser lovende takter på midtstopperplassen. God 1 mot 1 defensivt og flink med ballen i beina. Bør spille mer framover.
Abdou Traorè 5
En god kamp på venstrebacken, ingen store trøbbel defensivt, OK initiativ framover på banen.
Per Ciljan Skjelbred 6
Fantastisk teknikk, jobber som en hest.
Alexander Tettey 5
Har full kontroll, løper opp mye, en meget stygg feilpasning.
Øyvind Storflor 5
Viser at han har det i seg med noen meget fine pasninger og avdriblinger.
Marek Sapara 7 BB
Viser sin internasjonale klasse i alt han foretar seg. Vendingene, pasningene er utrolige. Gjør AAFK-spillerne så frustrert at han blir høvlet gang på gang. Scorer seiersmålet og var generelt meget god.
Yssouf Konè 6
Jobber bra, scorer ett mål. Flink til å komme seg til sjanser.
Steffen Iversen 3
Gjør ikke mye ut av seg. Står der bare, jobber ikke spesielt mye. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 04.11.2007 14:27 Post subject: |
|
|
| Enig i mange av dine vurderinger der. Kuka sugde hardt, men fortjener nesten ett poeng til for redningen på streken, den var avgjørende. Understreker nesten. Storflor mener jeg kunne fått ett poeng mindre, han trakk ballen mye mer innover og drepte flere ganger farten i angrepet på den måten. I mange situasjoner kom Traore fassende ned sida og hadde vært et bedre pasningsalternativ. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 04.11.2007 16:40 Post subject: |
|
|
Storflor og Iversen var håpløse. Sannsynligvis vil Steffen legge for dagen en bedre innsats mot Valencia, mens jeg håper Storflor blir satt på tribunen, eller i verste fall benken. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
|