| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2846 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 25.10.2007 00:40 Post subject: |
|
|
| doris wrote: | | Skjelbred virker som en meget trivelig kar. Ingen stjernenykker å spore. Håper han blir i rosenborg lenge, lenge. |
Håper han blir her lenge, lenge; men frykter han blir kjøpt opp tidlig, tidlig - men jeg er muligens litt påvirket av at jeg aldri klarer å beholde ham i RBK-trøya mer enn tre sesonger i FM. 
Last edited by TAF on 25.10.2007 00:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 25.10.2007 00:41 Post subject: |
|
|
Fantastisk kamp!
Hva er det som gjør at vi fremstår som to helt forskjellige lag når det gjelder norsk og internasjonal fotball??
Forhåpentligvis vil de gode resultatene fra Europa, (samt en inntreden fra herr Sollied), gjøre oss mer attraktiv på spillermarkedet. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.10.2007 00:44 Post subject: |
|
|
| TAF wrote: | men jeg er muligens litt påvirket av at jeg aldri klarer å beholde ham i RBK-trøya mer enn tre sesonger i FM.  |
Hehe
Elsker deg også, Zorac Nå drar jeg på byen og feirer for oss! |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 25.10.2007 00:48 Post subject: |
|
|
jeg vet ikke om denne kampen var et argument for at tørum må bli, eller om det viser hvor godt laget egentlig er og at når laget så ofte ligger så langt unna toppnivået må noe være galt med motivasjonen. og en trener skal være en motivator. selv om tørum ikke skal ha all skylden for manglende motivasjon i serien.
spillerne ønsker nok å gjøre sitt beste mot kil/hemne også, men greier bare ta det ut i storkamper. det ligger neppe vond vilje bak, alle idrettsutøvere har sitt rette spenningsnivå. det var det samme som gjorde at kjus og aamodt på sine eldre dager bare greide å skjerpe seg i VM og OL. nå ser man det tydelig på f.eks. kvarme og basma, og det smitter sikkert.
denne gjengen trenger et monster til trener. en nypisket king kong på speed, dårlig lenket. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.10.2007 00:49 Post subject: |
|
|
 |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 25.10.2007 00:54 Post subject: |
|
|
| Egentlig skandaløst at en leder for en annen norsk tippeligaklubb har RBK-skjerf rundt halsen. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.10.2007 00:56 Post subject: |
|
|
Artig, men jeg hadde reagert kraftig hvis noen i vår klubb hadde gjort det samme.
Når det er sagt, så hadde han nok ikke gjort det hvis Start hadde vært helt i eliten. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 25.10.2007 00:56 Post subject: |
|
|
Ta fire for meg ogsaa, Attack! Jeg faar vente til helga foer jeg tar den helt ut! _________________ Influencerâ„¢ |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 25.10.2007 00:57 Post subject: |
|
|
Tja, jeg synes det var en fin gjest af Soler. Lidt sådan at "vi holder alle med Rosenborg når de er i Cl"-agtig _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.10.2007 00:58 Post subject: |
|
|
Skal gjøre det!
Ikveld er attach attack. Se... |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 25.10.2007 00:59 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: | | Tja, jeg synes det var en fin gjest af Soler. Lidt sådan at "vi holder alle med Rosenborg når de er i Cl"-agtig |
Så dersom Skutle stiller med Brann-skjerf på tv under Brann-Hamburg i morgen så er det helt greit? Vi holder tross alt med norske lag i europa? |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 25.10.2007 01:00 Post subject: |
|
|
Det skulle ikke røre mig noe om han gjorde det, hvis altså han var hyret ind som ekspertkommentator. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
Posted: 25.10.2007 02:04 Post subject: |
|
|
Skutle som ekspertkommentator - det ser jeg ikke for meg kommer til å skje med det første, gitt. Med mindre det er som kommentator på den nye realityserien "Spar deg til fant!".
Da er det mer skandaløst at lederen for en norsk tippeligaklubb også har interesser i media på den måten, det lukter dobbeltrolle og interessekonflikt lang vei. Vidar Davidsen sa det vel best i pausen på hjemmekampen mot Tampere etter at Soler og Fjørtoft drev og vrøvlet om at norsk fotball er bedre enn noen gang:
| Quote: | | Jeg måtte flire av mine gode venner nede på indre bane; der står det to klubbdirektører i norsk fotball og prater om at alt er så veldig bra. Det er viktig å passe på hatten av og til. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 25.10.2007 02:28 Post subject: |
|
|
Titter litt her og der på forskjellige nettsteder..
"The likes of Rosenborg's Kone, Tettey, Skjelbred and Traore all showed great endeavour, passion and glimpses of quality which helped put the Trondheim club on the front foot from early on"
"As the second half wore on, influential playmaker Marek Sapara continue to stretch Valencia, who seemed utterly powerless to match, let alone thwart, the sheer endeavour of their hosts"
Fin lesing! Liker spess delen om sapara. Alt i alt en fin artikkel skrevet av en eller annen som hat peil
http://goal.com/en/Artico...oId=457516 |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 25.10.2007 10:16 Post subject: |
|
|
Finnes youtube eller lignende av høydepunktene? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 25.10.2007 22:11 Post subject: |
|
|
Her har vi visst en FCK-tilhenger som har vært inne og skrevet sin mening om kampen også, kommentar på youtube:
"rosenborg ain't shit in europe.... they won because Valencia felt sorry for them....Valencia could break that shity club in an instant... rosenborg is the shit of europe. fuck you all rosenborg fans... ur club suck"
LOL, stakkars fyr. |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 25.10.2007 22:34 Post subject: |
|
|
Skal tro hva han kommer til å skrive når RBK rævkjører FCK i Champions' League-finalen i 2010? _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.10.2007 22:40 Post subject: |
|
|
| Håper vi møter FCK i Uefa cup eller noe, har stor tro på at vi vil ta de. Med tanke på hvor gode vi er i Europa... |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 25.10.2007 22:56 Post subject: |
|
|
RBK er norges klart beste lag. Problemet er at vi har hatt en trener som ikke klarer å nullstille folk til kamper mot Aalesund og Lillestrøm.
Brann er ikke nærheten. De kan glede seg over gullet, men de er ikke i nærheten av RBK på sitt beste.
FCK, hva har de fått til med de økonomiske musklene de har? Flere dårlige sesonger. Deretter begynner de å spille kjedelig rævafotball og kommer til CL en sesong. Slår Man Utd 1-0 i en kjempe kjedelig og defensiv kamp. Når vi vinner mot gode lag er det god fotball og underholdene hvertfall. FCK kan gå å legge seg. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 25.10.2007 23:45 Post subject: |
|
|
Utrolig at Solbakken ikke klarer å spille mer underholdene enn Ham-Kam med de midlene han har til rådighet i København.
Jeg tror faktisk det skorter på offensiv samhandlings kunnskaper hos Solbakken, det samme mistenker jeg med Rekdal. Jeg ser ikke logikken i det hjernedøde angrepsmønsteret som disse to trenerene står for...
Det er jo mulig å spille kynisk samtidig som man faktisk har en plan offensivt... |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

|
Posted: 26.10.2007 15:55 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Når vi vinner mot gode lag er det god fotball og underholdene hvertfall. FCK kan gå å legge seg. |
I rettferdighetens navn skal det sies at de poengene som RBK har plukket i diverse CL-oppgjør de siste to-tre gangene stort sett har vært som en følge av kamper hvor vi selv har ligget på defensiven nesten hele tiden; Valencia-kampen er i så måte unntaket fra regelen.
EDIT: Og når vi faktisk har spilt tidvis glimrende har det gjerne endt med poengtap allikevel, som 2-2 mot Inter i 02 og forsmedelige 1-2 mot Panathinaikos i 04. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 27.10.2007 02:09 Post subject: |
|
|
| derfor jeg trodde vi skulle tape helt til riseth banket inn 2-0. det var for godt til å være sant. akkurat som 2-2 mot inter i 2002, eller 2-2 hjemme mot dortmund og feyenoord i 1999 |
|
| Back to top |
|
 |
|