View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
iKing Junior
|
Posted: 23.10.2007 18:14 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Klokka tre om morran i taxikø på vei hjem fra byen? |
Det forklarer i så fall den begredelige innsatsen i søndagens kamp... |
|
Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
Posted: 23.10.2007 18:32 Post subject: |
|
|
Ute på byen ja. |
|
Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 23.10.2007 18:35 Post subject: |
|
|
Må ha vært Steffen det da. Han er jo både stor i kjeften og ofte på byen. Ikke så troverdig da men.... |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 23.10.2007 18:47 Post subject: |
|
|
NAE er høyaktuell som trener for Rosenborg i en overgansperiode til Trond Sollied kommer.
Kilde: TV2 sporten. |
|
Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
Posted: 23.10.2007 18:47 Post subject: |
|
|
Vet ikke helt om noen så sporten, men..... |
|
Back to top |
|
 |
Spencer Husselmeier Junior
|
Posted: 23.10.2007 18:52 Post subject: |
|
|
Står det en grå Toyota Avensis sedan utenfor brakka?
NAE kjører en slik |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 23.10.2007 18:58 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | NAE er høyaktuell som trener for Rosenborg i en overgansperiode til Trond Sollied kommer. |
Da skal du se det jeg spådde slår til da... NAE som midlertidig trener fram til EM-pausen neste år, så kommer Sollied...
TIFO'en på første hjemmekamp etter EM-pausen blir vel i så fall i form av Sollied ridende inn stadionporten på et esel mens supporterne står rundt og vifter med palmeblader?  _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 23.10.2007 19:03 Post subject: |
|
|
Gud bedre for en nedtur det blir dersom det skjærer seg like ille for de to som for Tørum. Må store endringer til i spillerstallen (evt i motivasjonen dems) før vi ser endringer i resultatene...
På den andre sida; dette tviler jeg sterkt på. Sollied er nok mest keen på utlandet en periode til... |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 23.10.2007 19:21 Post subject: |
|
|
Nekter å tro at NAE blir hovedtrener igjen. Håper dog det. For min del kunne han gjerne gått inn og styrt showet til han ble 120 år gammel. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 23.10.2007 19:23 Post subject: |
|
|
Hvis, og da sier jeg hvis, Nils arne skulle kommet tilbake så hadde ikke jeg forventet et suverent seriegull.
Det eneste jeg forventer av sollied og eggen, hvis noen av de kommer for å trene rosenborg, er at de setter i gang med å renske opp spillerstallen, tar tilbake makten, og starter en langtidsplan der utvikling av spillestil står i fokus.
seriegull er absolutt ingen nødvendighet så lenge man viser at man har en plan. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 23.10.2007 19:26 Post subject: |
|
|
doris wrote: | Nekter å tro at NAE blir hovedtrener igjen. Håper dog det. For min del kunne han gjerne gått inn og styrt showet til han ble 120 år gammel. |
Da kan du se langt etter flere Per og Alex'er... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 23.10.2007 19:27 Post subject: |
|
|
Og sannsynligvis flere Didier Ya'er, Yssouf'er, Abdou Razack'er og Marek'er også... Flere Stoor'er er det vel dog en sjanse for at det kan bli... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 23.10.2007 19:28 Post subject: |
|
|
Også er det den andre siden da, ubetydelige kvartfinaler i Champions League  |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 23.10.2007 19:35 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | doris wrote: | Nekter å tro at NAE blir hovedtrener igjen. Håper dog det. For min del kunne han gjerne gått inn og styrt showet til han ble 120 år gammel. |
Da kan du se langt etter flere Per og Alex'er... |
En sannhet med noen modifikasjoner. Han tynet gamlekara lenge, ja, og slapp få unge til etter år 2000. Men han bygde jo opp et ungt lag på tidlig 90-tall. "Problemet" var bare at de var så gode at ingen klarte å konkurrere dem ut på 10 år. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 23.10.2007 19:46 Post subject: |
|
|
Ingen fikk sjansen. Han drepte jo ungdomssatsingen til RBK totalt.
Jeg var sjeleglad da han pensjonerte seg, og vil ikke ha ham tilbake. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 23.10.2007 19:52 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | joko- wrote: | NAE er høyaktuell som trener for Rosenborg i en overgansperiode til Trond Sollied kommer. |
Da skal du se det jeg spådde slår til da... NAE som midlertidig trener fram til EM-pausen neste år, så kommer Sollied...
TIFO'en på første hjemmekamp etter EM-pausen blir vel i så fall i form av Sollied ridende inn stadionporten på et esel mens supporterne står rundt og vifter med palmeblader?  |
noe sånt du tenker på?
<object><param></param><param></param></object> |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 23.10.2007 19:52 Post subject: |
|
|
Vil du ha Trond Sollied da recon? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 23.10.2007 19:53 Post subject: |
|
|
Hvis vi absolutt må ha en nordmann, så er vel Sollied det bortimot beste vi kan håpe på.
Selv ønsker jeg en utlending, med null tilhørighet og null respekt for alt av tullinger her. Men det kan vi vel glemme, han vil jo sikkert bestemme noe, og så måtte vel Svendsen lært seg engelsk... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 23.10.2007 19:56 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | noe sånt du tenker på? |
Ja det var faktisk akkurat den videoen der jeg hadde i tankene da jeg skrev innlegget (OK, han kan spare seg å kline med Steffen Iversen og Per Ciljan Skjelbred da :p) _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 23.10.2007 20:10 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Hvis vi absolutt må ha en nordmann, så er vel Sollied det bortimot beste vi kan håpe på. |
Vi kan nok ikke sikte høyere enn Sollied. Nekter å tru at styret ser på kandidater som ikke er kjente i Rosenborg/Norge fra før. At de i det hele tatt skal vurdere en god nedelender, for eksempel, anser jeg som utopi.
Med kan også si det sånn at jeg er jævlig spent (ikke positivt ment) på hva som skjer dersom Sollied, og eventuellt Hareide, skulle glippe. Prøver man Eggen igjen, blir KTE hovedtrener, kjører man Perry inn sammen med Tørum, eller blir Hoftun trener?
Jeg har nevt dette før, jeg savner kreativitet på trenervalg i hele Tippeligaen. Det blir med ex-spillere, enten fra egen klubb eller Drillos, eller en trener som har vært innom et par norske topplag før. Skal det hentes utlendiinger, ser man aldri lenger enn Sverige eller Danmark. Og før noen nevner Rössler - han spilte på LSK halvannen (?) sesong før han ble trener der. Men man ser også styrken til Rössler. Han er veldig ung til trener å være, men meget dyktig og autoritær. Mye av suksessen hans kan fort være at han har med seg nye impulser som få, om noen trenere har i skandinavia.
EDIT: Korrektur _________________ Influencerâ„¢
Last edited by Zorac on 23.10.2007 20:19; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 23.10.2007 20:18 Post subject: |
|
|
Hvorfor det? At han ikke er aktuell pr. i dag er jo forståelig all den tid Tørum fortsatt er trener. Han sa ikke noe om i morgen eller neste uke... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 23.10.2007 20:21 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: |
Ja det var faktisk akkurat den videoen der jeg hadde i tankene da jeg skrev innlegget (OK, han kan spare seg å kline med Steffen Iversen og Per Ciljan Skjelbred da :p) |
jeg synes ivar morten normark med dee snyder-sveis er det beste  |
|
Back to top |
|
 |
|
Posted: 23.10.2007 20:22 Post subject: |
|
|
Du sier noe der... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 23.10.2007 20:23 Post subject: |
|
|
Ola By Rise - Øyvind Husby - Knut Torbjørn Eggen - Sverre Brandhaug - Harald Martin Brattbakk - Ståle Stensaas - Bjørn Tore Kvarme - Fredrik Winsnes - Roar Strand - Bjørn Otto Bragstad - Jon Olav Hjelde - Vegard Heggem - Vidar Riseth - Kåre Ingebrigtsen - Steffen Iversen Øyvind Storflor - Christian Steen. Det var da noen av disse som fikk sjansen som ung, under Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
|