View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 01.04.2005 13:51 Post subject: Viking - RBK |
|
|
V
Laget mot Viking:
Espen Johnsen
Christer Basma - Vidar Riseth - Bjørn Tore Kvarme - Ståle Stensaas
Fredrik Winsnes - Jan Gunnar Solli - Ørjan Berg
Daniel Braaten - Frode Johnsen - Øyvind Storflor
Les mer: Tilbake på benken
Altså får Solli fortsette sentralt på midtbanen sjøl om Ørjan nå er tilbake. Virker ut som om Perry tenker på framtida, og vil gjøre mr. Berg mer og mer unnværlig.
PS! Klokkesvingen viser etter alt å dømme kampen. Møt opp! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.04.2005 11:13 Post subject: Re: Viking - RBK |
|
|
2mas wrote: | Altså får Solli fortsette sentralt på midtbanen sjøl om Ørjan nå er tilbake. |
- Jeg får nå muligheten til å lage min egen rolle i større grad enn da jeg vekslet mellom flere plasser. Det er klart det gir litt trygghet, sier Solli.
Les mer: Den nye midtbanesjefen |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.04.2005 15:45 Post subject: |
|
|
- Bakover på banen må vi bli stabilt gode og besluttsomme, og i Stavanger i morgen (i dagt) vil jeg se at vi offensivt spiller med stor bevegelse, stor entusiasme og stor vilje til å true bakrom, sier Perry.
Les mer: Kapteinen vraket
Det er ventet godt med folk på Viking stadion i kveld:
- Skal vi dømme etter respnsen hittil, kan det fort komme 5-6000 tilskuere på kampen i morgen. Det er jo litt spesielt, siden det handler om en treningskamp, sier markedssjef Hans-Øyvind Sagen i Viking.
Les mer: Fotballfeber herjer Stavanger |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 03.04.2005 16:23 Post subject: |
|
|
ikke så ofte Trønder-Avisa blir brukt som kilde på nett... de spretter nok champagnen i redaksjonen der nå  |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 03.04.2005 18:08 Post subject: |
|
|
Jag tycker ändå det är rätt att Solli får spela på mitten, nu är det ju sagt att han ska bli midtbanesjef, låt han då spela där... i alla fall nu när det bara är träningsmatch. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 03.04.2005 18:36 Post subject: |
|
|
TV2 web-tv !!
Payex !!
og til slutt...
Adresseavisas "lynkjappe" oppdateringer !
Jeg driter i hele kampen...! |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 03.04.2005 18:59 Post subject: |
|
|
1-0 til Viking ved pause.. Rbk har spillet, men mangler ''killer'' instinktet foran mål.. Ufortjent 1-0 til VIGING _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.04.2005 19:41 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | TV2 web-tv !!
Payex !!
og til slutt...
Adresseavisas "lynkjappe" oppdateringer !
Jeg driter i hele kampen...! |
Ja forbanna skit, det jævla payex virker jo ikke en skid. De får ihvertfald en opsang via mail af mig. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 03.04.2005 19:57 Post subject: |
|
|
2-0 til Viging fullt fortjent.. Dette ser dårlig ut.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 03.04.2005 19:57 Post subject: |
|
|
Dette var helt klart et par steg i feil retning i forhold til Malmøkampen.
Skremmende å se så lite struktur i angrepsspillet. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 03.04.2005 20:02 Post subject: |
|
|
Ser ut til at NAE må kjøre noen formasjonsøkter igjen. Men egentlig uholdbart at det må være sånn.
Rosenborg var muligens litt hemmet av at flere spillere har vært på landslagssamling.
Æsj. Fikk en litt emmen følelse i munnen av dette her.
 _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
$RBK$ > Brann Junior
|
Posted: 03.04.2005 20:15 Post subject: |
|
|
glad jeg ikke så kampen..
så ikke Braatens navn nevnt i adressas dekning!
Er han bare god i Tv kamper??
Eneste positive i dag er vel da at ViF ikke var spesielt gode i forsvar mot IFK.. |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 03.04.2005 20:55 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | TV2 web-tv !! |
Det kan du si, dette var to meget bortkastede timer. Jeg fikk sett ca de 20 siste minuttene av førsteomgangen, og et par hakkende minutter av andre.
Hva var galt med payex? Jeg kjøpte kampen i god tid i dag, og det funka iallefall fint. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.04.2005 21:02 Post subject: |
|
|
Payex funka vel, men TV2 webTV takler ikke RBK-kamper, som gir minst 3-4 ganger så mye pågang som på vanlige kamper. Det har vært det samme problemet de siste årene. Skal prøve å ta det opp med TV2 - uholdbart!
Det samme kan sies om spillet til RBK i dag. Ikke noe struktur!
- Viking vant fortjent, og vi var ikke gode nok. Laget virket ikke helt klar til kampen, og opptrådte tamt både offensivt og defensivt. Pasningskvaliteten var også alt for dårlig. Denne innsatsen kan laget ikke være bekjent av, sier Perry.
Les mer: RBK-treneren: - Alt for dårlig |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.04.2005 21:10 Post subject: |
|
|
Må for øvrig si at jeg er kraftig imponert over publikum i Stavanger. I fjor fylte de opp stadion gang på gang til tross for sportslig dårlig trend og et rekordsalg av sesongkort ble fulgt opp av hele 6200 tilskuere i kveld!
- Jeg må også få skryte av publikummet her. At det kommer mer enn 6000 personer på en treningskamp er ikke annet enn utrolig, skryter Roy Hodgson.
Les mer: Hodgson meget fornøyd |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.04.2005 21:39 Post subject: |
|
|
Når det hakke er det bare å ringe TV2 og klage så overfører de pengene tilbake tvert. Gjort det et utall ganger. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 03.04.2005 22:32 Post subject: |
|
|
Hmm rart at jeg er den eneste som fikk en perfekt overføring av kampen via Web tv.. linja mi er på 1300 Kbits, deres? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 04.04.2005 00:27 Post subject: |
|
|
jeg har 1mbit, men fikk ikke begynt å se en gang... Både payex og tv2 så ut til å slite med båndbredde, og jeg fikk ikke betalt hos Payex engang. (Det problemet kan ha noe med Postbanken vs Payex)
etter en halvtime med prøving ga jeg opp... |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 04.04.2005 01:01 Post subject: |
|
|
Jeg fikk stort sett bare server error eller så hang websidene. Når jeg endelig kom meg inn på kampen gikk det bra i siste halvdel av førsteomgang, etter det så datt jeg ut og brukte nesten hele andreomgang på å komme meg inn igjen. Når jeg kom inn så hakka det så mye at jeg ga opp. Jeg har masser av linjefutt, men hadde valgt 900 Kbps i webtv-oppsettet for å spare tv2 for litt pes. |
|
Back to top |
|
 |
Bruiser Junior

Joined: 25 Aug 2004 Posts: 73 Location: Mellom bakkar og berg
|
Posted: 04.04.2005 05:16 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Når det hakke er det bare å ringe TV2 og klage så overfører de pengene tilbake tvert. Gjort det et utall ganger. |
Skriver du ned nummeret til oss? Har aldri brukt TV2s Web-TV før, så for at eg ikkje skal tape unødvendig med penger om kvaliteten ikkje blir tilfredsstillande så er det lurt å vite sånne ting som klagenummer på forhånd.
Om du syns eg er latterlig lat får dèt så være, hehe. _________________ SK BRANN |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 04.04.2005 09:17 Post subject: |
|
|
Testet med LSK- TIL tidligere på ettermiddagen, og det gikk som smurt. Da jeg skulle inn på RBK kampen, hadde jeg problemer, men kom inn ca 10-12 minutter ut i 1. omgang. Resten av kampen gikk forholdsvis greit, bare litt "lugging" i bildet i perioder.
Jeg har NextGenTel 1700kbps linje, og betalte gjennom Nextgentel.
To spørsmål: Vet noen om NAE har vært på treningene mellom Malmøkampen og Vikingkampen? Skal han være der frem til seriestart?
Last edited by Benoni Hartvich on 04.04.2005 12:37; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.04.2005 09:19 Post subject: |
|
|
Benoni Hartvich wrote: | Testet med LSK- TIL tidligere på ettermiddagen, og det gikk som smurt. Da jeg skulle inn på RBK kampen, hadde jeg problemer |
Årsaken til dette er at pågangen på RBK-kampene er minst 4-5 ganger større enn på alle andre kamper. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.04.2005 09:28 Post subject: |
|
|
skuffende kamp.tendenser de første 20 min,men så blir det dårlig.fryktelig 2.omg.riseth får "værstemannsprisen"-i 2.omg var han et levende frispark og en levende feilpasning |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.04.2005 12:28 Post subject: |
|
|
2mas, jeg bare finner et nr på tv2.no og sier det gjelder webtv.
de er greie å prate med. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 04.04.2005 17:11 Post subject: |
|
|
Dere kan sende epost til webtv-support (alfakrøll) tv2.no
Her er svaret jeg fikk på min henvendelse - som dere ser er det naturligvis viktig at de får vite hvilken konto det gjelder, enten ved å oppgi brukernavn eller epostadressen som er knyttet til kontoen:
----
Hei!
Vi hadde mye trafikk like etter at kampene startet klokken 18:00. Det førte til at web-TV "hang" og til tider var vanskelig å komme inn på, i og med at databasen ikke klarte å ta unna trafikken. Dette lover vi å ta tak i i løpet av uken.
Denne helgens treningskamper var en slags generalprøve for oss, hvor vi kartla områdene vi må forbedre før Tippeliga-start. Vi setter stor pris på tilbakemelding fra brukerne, og du er velkommen til å kontakte oss igjen dersom du skulle oppleve problemer på web-TV i fremtiden!
Jeg vil gjerne refundere kampbilletten din, men jeg kan ikke finne noen registrering på epost-adressen xxx@xxxx.xx. Er du registrert med en annen adresse? Eventuelt kan du sende meg brukernavnet ditt.
---- |
|
Back to top |
|
 |
|