English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Øyvind Storflor
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 41, 42, 43  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 08.10.2007 12:42    Post subject: Reply with quote

Storflor må vi beholde. Han er en kjempespiller ha som squad player: hans lojalitet er helt upåklagelig, han har lang fartstid i Rosenborg, han mestrer vingrollen bra, og presterer fra ok til meget bra når han får spille.
RBK<3
Junior

PostPosted: 08.10.2007 13:34    Post subject: Reply with quote

Storflor wrote:
Noen som vet hvilken gelè/wax Øyvind bruker? Smile Razz

Intressant spørsmål Razz Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Maradona
Veteran

PostPosted: 08.10.2007 13:43    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Storflor var i hvert fall rett og slett grusomt dårlig. Burde heller matcha Valø/Aas enn ham.

Hadde Riseth holdt litt lengre så hadde nok Aas kommet inn, men når skaden skjer ætter 20 min, så følte nok Tørum at Storflor var meir sikker, jeg forventet at Dorsin kom inn....

Men Storflor bør dra etter sesongen, han har ingenting på A-laget å gjøre...
Guffen
Rutinert

PostPosted: 08.10.2007 14:18    Post subject: Reply with quote

Helt ufattelig at Tørum velger evigdårlige, udugelige Storflor i går fremfor Valø eller Stoor. Like feigt og defensivt av Tørum som å bruke Koppinen fremfor Storvik.
Back to top
hmm82
Junior

PostPosted: 08.10.2007 14:31    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Storflor var faktisk ganske god bortsett fra at han bommet på sjansene. Han skal ha ros for bevegelsene sine. Han satte seg tross alt i en meget god posisjon en rekke ganger. Det var han klart best til på banen i går.
Helt enig i at Storflor var ganske god i går, fint og se en ving som kan bevegelsesmønstret til Rosenborg og stikker i bakrom. Burde satt et par av sjangsene i går, men ellers en bra kamp. Merkelig hvor mye dritt det kommer om Storflor på dette forumet.......
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 08.10.2007 14:45    Post subject: Reply with quote

Joda, Storflor holder bredden, men han stikker jo aldri inn i rommet mellom back og stopper, noe som ville ha vært lurt i går ved flere anledninger i 2. omgang. Ellers så mangler han finesseferdigheter, og har et enkelt og lite kamuflert pasningsspill som gjør at han er enkel å lese for motspillerne. Men som et slags 2. back-up på vingen er han vel ok....
Back to top
hmm82
Junior

PostPosted: 08.10.2007 15:50    Post subject: Reply with quote

så jo på første målet til Kone hvor viktig det er med vinger som går på riktige løp når Storflor som motsatt ving stakk på første stolpe og åpnet rom for Kone på bakre.
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 08.10.2007 17:04    Post subject: Reply with quote

Om Storflor nå hadde løpt overende noen spillere, tatt to-tre SUUUUUGEEENDE defensive løp for å gjennopprette eget balltap ville man elsket ham, til tross for manglende uttelling.
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 08.10.2007 17:15    Post subject: Reply with quote

Sånn hypotetisk sett, om han hadde vært like god som Kaka, så ville vi elsket han. Når sannheten er noe annet, så gjør vi ikke det. Point taken?
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 08.10.2007 17:18    Post subject: Reply with quote

Jeg ser ikke hvorfor Storflor skal være ving når han ikke setter ballen PÅ mål fra 10 meter, på to-tre forsøk. Der kunne til og med jeg scora, hvis jeg bare hadde greid å karre meg dit.
Back to top
stjørdaling
Senior

PostPosted: 08.10.2007 20:37    Post subject: Reply with quote

Jeg synes det var rent nydelig å se på Storflor i dag, etter å ha irritert meg grenseløst over hva Konan, Braaten, Iversen og Skjelbred har holdt på med på vingen i år. Alle er gode fotballspillere (Mye bedre enn Øyvind) Men når Øivind løper så riktig som han, fant han plassen til fotballlhjertet mitt nok en gang.

Likevel lar jeg meg irritere på hva han finner på når han har ballen i beina. Joda han kan 4-3-3 systemet ut og inn, men fotballklok er han ikke. Han er lett å lese og drar aldri mot dødlinja, bare innover. Masse pasningsfeil og idiotiske valg av avslutningsteknikker.

Ferdighetsmessig har han lite å by på, men tror Rosenborg som lag tjener mer på han som ving, enn Konan eller Iversen.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
julegrisen
Rutinert

PostPosted: 08.10.2007 21:40    Post subject: Reply with quote

Tror du selv på det du sier eller er det bare meg som blir skremt...?
Du sier Storflor ikke eier spisskompetanse, er ufarlig foram mål og en idiot til å time løp....likevel mener du det gavner RBK at han spiller......
Ja, det er vel en grunn til at noen er tilskuere og andre trenere. Smile
Storflor har, som mange andre spillere som aldri har slått til i klubben, mange bra kvaliteter , men han får det ikke ut...mulig han også må dra til Bergen for å få det ut ?
I RBK er han ikke god nok. Sannsynligheten for at han nå ønsker å fullføre kontrakten , grunner kun i økonomi og en redsel for å flytte på seg som jeg selvsagt ikke kjenner til.
Storflor som stallfyll til neste sesong ? Tja....
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 08.10.2007 21:55    Post subject: Reply with quote

Storflors eneste force er nettopp det at han kjenner RBK/Eggen-systemet, og er en av de få som var med i "gamle dager". Han kan det kollektive, samhandling osv, men er definitivt best uten ball. Det er en type spiller som utgikk for 10 år siden. I dag trengs det mye mer komplette spillere. Storflor skal ha cred for det han gjorde på Konès første mål i går, men han framstår fortsatt som ubrukelig med ball i beina.
stjørdaling
Senior

PostPosted: 08.10.2007 21:56    Post subject: Reply with quote

Julegrisen wrote:
Tror du selv på det du sier eller er det bare meg som blir skremt...?
Du sier Storflor ikke eier spisskompetanse, er ufarlig foram mål og en idiot til å time løp....likevel mener du det gavner RBK at han spiller......

Var vel ikke akkurat det jeg sa. Jeg sa at han er god til å time løp, og til å komme på gode bevegelser, men at han virker ideeløs med ball i beina. For å sumere: god uten ball, dårlig med ball, hvis dette var uklart.

Følelsen jeg sitter igjen med når Ivers, Skjelbred eller Konan spiller ving er at det lille snevet av rosenborgfotball som ligger igjen, blir utvasket. Ellers tror jeg Storflor kan bidra med innleggskvalitet, og begynne å gå mot dødlinja når han blir varm i trøya.

Når det gjelder neste år kunne jeg med glede byttet ut Storflor (og tildels Konan) med klassiske vinger som Austnes eller Ødegaard. Men innlegget mitt var rettet mot Rosenborg 2007.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
petko
Rutinert

PostPosted: 08.10.2007 22:10    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig med de som mener at RBK blir et bedre lag av å ha Storflor på vingen, kontra afrikanerne. Jeg mener at det er en klar sammenheng med at nettopp Storflor og "håpløse" Solli bekledde kantene ifjor, under snuoperasjonen. For det er liten tvil om at Konan, Traore og til dels også Braaten er bedre spillere og bedre individualister enn nevnte Storflor og Solli, men laget får mer flyt i angrepsspillet ved å bruke spillere som er mer kjent i vårt 4-3-3 system.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 08.10.2007 22:44    Post subject: Reply with quote

Var med deg helt til du nevnte Solli. Han var heller ikke spesiellt god uten ball. Han var dugelig på fart rett fram med ballen i beina, men ellers var det lite. Like dårlig som Storflor på det meste, men manglet i tillegg bevegelsesmønsteret til Storflor. Storflor foran Solli any day. Men nok om det.
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 09.10.2007 07:15    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
Storflors eneste force er nettopp det at han kjenner RBK/Eggen-systemet, og er en av de få som var med i "gamle dager". Han kan det kollektive, samhandling osv, men er definitivt best uten ball. Det er en type spiller som utgikk for 10 år siden. I dag trengs det mye mer komplette spillere. Storflor skal ha cred for det han gjorde på Konès første mål i går, men han framstår fortsatt som ubrukelig med ball i beina.

Jeg er på én måte litt uenig med deg, men konklusjonen blir omtrent den samme. Jeg syns Storflor er ganske god med ball rent teknisk og i forhold til ballkontroll, men han tar så mange feil valg i forhold til hva han skal gjøre med ballen når han får den.
Sånn jeg ser det har Storflor alt som trengs for å være god, og det viser han av og til, bortsett fra guts og...hva blir det...mangel på kreativitet med ball.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 09.10.2007 09:22    Post subject: Reply with quote

Bruttern vil at RBK skal låne ut noen spillere til Ranheim, kanskje Storflor kunne vært aktuell i denne sammenheng? Kanskje Storflor klarer å bygge opp selvtilliten sin ved å spille på et nivå som han føler han kan lykkes på og dermed kan bli klar til å ta steget opp i TL igjen?
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 09.10.2007 11:08    Post subject: Reply with quote

pingvindrops wrote:
Sånn hypotetisk sett, om han hadde vært like god som Kaka, så ville vi elsket han. Når sannheten er noe annet, så gjør vi ikke det. Point taken?

Forsøkte bare å sammenligne han med Daniel Braaten, dessverre feilet jeg siden ingen forstod den.
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 09.10.2007 11:15    Post subject: Reply with quote

Jeg skjønte den, men det var jo ikke akkurat alle som elsket Braaten heller da.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 09.10.2007 14:50    Post subject: Reply with quote

Gislefoss Jr. wrote:
hva blir det...mangel på kreativitet med ball.

Tja, kanskje uforutsigbarhet eller noe slikt? Smile
Back to top
Strand
Veteran

PostPosted: 09.10.2007 19:07    Post subject: Reply with quote

Johnny W wrote:
Jeg skjønte den, men det var jo ikke akkurat alle som elsket Braaten heller da.

Forsøker bare å forklare noe av grunnen til at Storflor ikke blir likt av "folk flest". Veike spillere fysisk, blir sjeldent de store publikumsfavorittene i Norge og det landet vi ser opp til; England.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 09.10.2007 19:32    Post subject: Reply with quote

Per Ciljan er vel ingen muskelbunt han heller. Poppis lell. Syns det med størrelse er et tynt argument. Storflor får tyn fordi han roter bort så jævla mange muligheter.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
goggen
Junior

PostPosted: 09.10.2007 20:31    Post subject: Reply with quote

At det skal være nødvendig å si så mye om Storfloor. Han kan bevegelsesmønsteret, skulle bare mangle etter årevis med drilling på feltet. men han er ikke god nok. Desverre ender diskusjonen der, han er ikke god nok.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 09.10.2007 20:43    Post subject: Reply with quote

Komplett enig. no. Goggen oppsummerer kort og korrekt i denne saken. Farg Storflor svart og utstyr han med falsk pass med Kones identitet, så havner han i Anderlecht, sammen med Koppinen, som en full speider har forvekslet med en av RBKs motstandermidtstoppere.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 41, 42, 43  Next
Page 15 of 43

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb