| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
trondh Veteran
|
Posted: 04.10.2007 15:13 Post subject: |
|
|
Jeg sier ikke at det ikke er en forskjell. Men å gi en spiss et Wild Card til å miste ballen på motstanderens banehalvdel blir like generelt som å si at en forsvarer ikke skal forventes å levere framover. Poenget er vel ikke hvor en mister ballen, men hvordan.
Ja, Iversen har spilt for mye på bekostning av Kone denne sesongen. Men tatt i betraktning det jeg har sett i de to siste kampene var valget riktig denne gangen. At Iversen taper fler hodedueller når han er stort sett alene enn når laget angriper helhjertet er ikke bare hans feil. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 04.10.2007 16:07 Post subject: |
|
|
| jarln wrote: | | er det seriøst å mene at Dorsin var god? han var jo faen meg komplett ubrukelig og bidro utrolig lite fremover på banen, Roar derimot!! |
Strand er livsfarlig bakover..
Han duger kun som indreløper, kan egentlig ikke fatte at han spiller høyrebeck. Dorsin derimot redda oss et par ganger. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 04.10.2007 16:08 Post subject: |
|
|
Han spiller høyreback fordi Stoor er helt ubrukelig, en grei avgjørelse spør du meg  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.10.2007 16:17 Post subject: |
|
|
Grei oppsummering av Joko der ja. Hadde vi ikke hentet svensk møkk, så hadde han nok ikke vært der. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 04.10.2007 17:29 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | jarln wrote: | | er det seriøst å mene at Dorsin var god? han var jo faen meg komplett ubrukelig og bidro utrolig lite fremover på banen, Roar derimot!! |
Strand er livsfarlig bakover..
Han duger kun som indreløper, kan egentlig ikke fatte at han spiller høyrebeck. Dorsin derimot redda oss et par ganger. |
Dorsin duger derimot ikke på sin egen plass. Håper Traorè blir foretrukket på venstrebacken mot Valencia. Han var ikke så veldig bra på kanten i går heller. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.10.2007 17:31 Post subject: |
|
|
| Jeg syns Dorsin la inn en bra søknad om benkeplass resten av RBK-tilværelsen i Schalke-kampen. Håper at Traoré blir satset på som back fremover, selv om jeg ikke har noe spesiell tro på det. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.10.2007 18:14 Post subject: |
|
|
He-he, akkurat denne gang hadde Kalle rett, men jeg syns likevel at kommentaren til Tørum i VG var treffende:
- Ingen bombe at den type kritikk kommer fra han. Han har siden han selv sluttet som spiller ment at alle RBK-utgaver har vært dårligere enn da han selv spilte. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 04.10.2007 18:34 Post subject: |
|
|
Ikke en farlig avslutning på mål......, skammelig. Hele det offensive RBK-mønsteret er borte.  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 05.10.2007 18:26 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | Han spiller høyreback fordi Stoor er helt ubrukelig, en grei avgjørelse spør du meg  |
For å være ærlig vil jeg heller har Stoor sin trygghet bakover, enn Strand sin offensivet mot.
Stoor har tross alt et potensialet, det kan man ikke si om Strand.
Etter min mening er ikke Stoor så dårlig som dere vil ha det til. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 05.10.2007 18:29 Post subject: |
|
|
| Stoor sin trygghet bakover er ikke mye å skryte av spør du meg, jeg synes Strand er en gjennomført bedre fotballspiller enn Stoor. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 05.10.2007 21:26 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Stoor sin trygghet bakover er ikke mye å skryte av spør du meg, jeg synes Strand er en gjennomført bedre fotballspiller enn Stoor. |
Det er det vel ingen som er uenig i. Du snakker tross alt om tidenes Rosenborger.  _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
|