English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Schalke
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
trondh
Veteran

PostPosted: 04.10.2007 15:13    Post subject: Reply with quote

Jeg sier ikke at det ikke er en forskjell. Men å gi en spiss et Wild Card til å miste ballen på motstanderens banehalvdel blir like generelt som å si at en forsvarer ikke skal forventes å levere framover. Poenget er vel ikke hvor en mister ballen, men hvordan.
Ja, Iversen har spilt for mye på bekostning av Kone denne sesongen. Men tatt i betraktning det jeg har sett i de to siste kampene var valget riktig denne gangen. At Iversen taper fler hodedueller når han er stort sett alene enn når laget angriper helhjertet er ikke bare hans feil.
Back to top
View user's profile Send private message
Ballahl
Veteran

PostPosted: 04.10.2007 16:07    Post subject: Reply with quote

jarln wrote:
er det seriøst å mene at Dorsin var god? han var jo faen meg komplett ubrukelig og bidro utrolig lite fremover på banen, Roar derimot!!

Strand er livsfarlig bakover..
Han duger kun som indreløper, kan egentlig ikke fatte at han spiller høyrebeck. Dorsin derimot redda oss et par ganger.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
longns
Veteran

PostPosted: 04.10.2007 16:08    Post subject: Reply with quote

Han spiller høyreback fordi Stoor er helt ubrukelig, en grei avgjørelse spør du meg Smile
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 04.10.2007 16:17    Post subject: Reply with quote

Grei oppsummering av Joko der ja. Hadde vi ikke hentet svensk møkk, så hadde han nok ikke vært der.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 04.10.2007 17:29    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:
jarln wrote:
er det seriøst å mene at Dorsin var god? han var jo faen meg komplett ubrukelig og bidro utrolig lite fremover på banen, Roar derimot!!

Strand er livsfarlig bakover..
Han duger kun som indreløper, kan egentlig ikke fatte at han spiller høyrebeck. Dorsin derimot redda oss et par ganger.

Dorsin duger derimot ikke på sin egen plass. Håper Traorè blir foretrukket på venstrebacken mot Valencia. Han var ikke så veldig bra på kanten i går heller.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 04.10.2007 17:31    Post subject: Reply with quote

Jeg syns Dorsin la inn en bra søknad om benkeplass resten av RBK-tilværelsen i Schalke-kampen. Håper at Traoré blir satset på som back fremover, selv om jeg ikke har noe spesiell tro på det.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.10.2007 18:14    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Kalle: - Rosenborg var for feige

He-he, akkurat denne gang hadde Kalle rett, men jeg syns likevel at kommentaren til Tørum i VG var treffende:

- Ingen bombe at den type kritikk kommer fra han. Han har siden han selv sluttet som spiller ment at alle RBK-utgaver har vært dårligere enn da han selv spilte.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 04.10.2007 18:34    Post subject: Reply with quote

Ikke en farlig avslutning på mål......, skammelig. Hele det offensive RBK-mønsteret er borte. Crying or Very sad
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 05.10.2007 18:26    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Han spiller høyreback fordi Stoor er helt ubrukelig, en grei avgjørelse spør du meg Smile

For å være ærlig vil jeg heller har Stoor sin trygghet bakover, enn Strand sin offensivet mot.
Stoor har tross alt et potensialet, det kan man ikke si om Strand.
Etter min mening er ikke Stoor så dårlig som dere vil ha det til.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 05.10.2007 18:29    Post subject: Reply with quote

Stoor sin trygghet bakover er ikke mye å skryte av spør du meg, jeg synes Strand er en gjennomført bedre fotballspiller enn Stoor.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 05.10.2007 21:26    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Stoor sin trygghet bakover er ikke mye å skryte av spør du meg, jeg synes Strand er en gjennomført bedre fotballspiller enn Stoor.

Det er det vel ingen som er uenig i. Du snakker tross alt om tidenes Rosenborger. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb