| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 17.03.2005 16:12 Post subject: |
|
|
| Mikkmakk wrote: | | Recon wrote: | Istedet prøver man å tvinge gjennom sine illusjoner om at detta ska bli så bra så. Well, whoop-di-duu, se hva vi har prestert! En halvgod match mot et lag som var så langt nede i kvalitet at man hadde hatt mere igjen for å møte Buvika i køppen.
Og på bakgrunn av dette så begynner han gamle sulliken, jeg hadde håpt hadde gjort seg ferdig med klubben nå, å messe om Europa. Har du begynt å knipsa E nerri Syden, mann????? |
Et typisk eksempel på at argumentasjon som går på at når vi spiller bra så er det egentlig ikke bra allikevel. Selv om forsvaret vårt temmet stjernespillerne på Malmø så de så ut som noen halvslappe papirtigre som akkurat er sluppet ut av sirkusburet sitt. Motstanderne er jo egentlig mye bedre! Vi har bare rævaspillere! Solli hadde seks ballmist! Det går jo ikke an! Han er jo ikke noe talent lengre selv om Skammelsrud var på samme alder da han begynte å gjøre det bra i RBK! Alt var så mye bedre før! Vi bør kvitte oss med toppscoreren vår fra ifjor! Vi bør kvitte oss med mannen som skapte RBKsuksessen! Perry er bare en halvblind vikar!
Hva med litt respekt mann! |
Hva med litt fakta, mann? Skammelsrud var Norges dyreste da han kom fra Malmø. At han evt var rundt Sollis alder da han begynte spille i den sentrale rollen har med å gjøre at Brandy spilte enda. Det var liksom ikke sånn at Skammelsrud ikke spilte eller spilte bra før det. når du er i midten av 20-åra er du ikke noe talent lenger. Enkelt og greit.
Beklageligvis ser jeg postene dine her enda, imotsetning til på kjernen.com. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 17.03.2005 16:33 Post subject: |
|
|
Du glemmer å svare på intensjonen med innlegget. Nemlig hylekoret på sidene her som overser de kvalitetene som finnes i laget og som glemmer at vi er iferd med å bygge opp et nytt lag. Og som hyller "stjernespillerne" på motstanderlag (som feks Malmø) i det vide og brede. | Recon wrote: | | Beklageligvis ser jeg postene dine her enda, imotsetning til på kjernen.com. | Javel. Såfint for deg. Jeg er egentlig ikke så veldig opptatt av deg Recon: Bare noen av meningene du forfekter her. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 17.03.2005 17:49 Post subject: |
|
|
Smart å si av han som først begynte å messe om ignorefunksjonen, hva?
Idiot. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 17.03.2005 18:15 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Smart å si av han som først begynte å messe om ignorefunksjonen, hva?
Idiot. |
"slappe av nå Recon... slappe av!!!"
Vel, jeg klarer fortsatt ikke å etablere den helt store opphisselsen. Kom heller med et sabla godt argument.  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 17.03.2005 18:21 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Et typisk eksempel på at argumentasjon som går på at når vi spiller bra så er det egentlig ikke bra allikevel. Selv om forsvaret vårt temmet stjernespillerne på Malmø så de så ut som noen halvslappe papirtigre som akkurat er sluppet ut av sirkusburet sitt. Motstanderne er jo egentlig mye bedre! Vi har bare rævaspillere! Solli hadde seks ballmist! Det går jo ikke an! Han er jo ikke noe talent lengre selv om Skammelsrud var på samme alder da han begynte å gjøre det bra i RBK!. |
Defensivt gjorde en ok jobb mot Malmøs, men men hvor mye var det egentlig å temme ? Ifølge Prahl så var en av svakhetene til Malmø i kampen at spissene IKKE tok skikkelig initiativ og utfordret med full kraft. Prahl analyserer seg fram til at det var det defensive som var for slapt hos de lyseblå til at det fikk sette noe trykk offensivt. Ikke at RBK`s forsvar temmet spissene.
Forhåpentligvis så er analysen til Prahl feil, og prestasjonene til Malmø spissene ett resultat av vår defensive dyktighet noe jeg er spent på å få bekreftet når alvoret starter.
Forøvrig så var Skammelsrud fremdeles i Malmø når han var på Solli`s alder. Skal vi sammenligne med Skammelrud`s nivå når han debuterte sentralt så har Solli to år til å utvikle seg på, og til den tid så kan han komme på samme nivå angående pasningskvalitet o.a.
Problemet med Solli sentralt er ikke at han er en dårlig spiller, men at rollen krever en spiller med ett annet og bedre ferdighetsregister. En spiller en burde hentet utenfra.
Men når han nå blir satset på så håper jeg han får spille samtlige kamper fra start i den posisjonen slik at han får den matchingen han trenger for å luke vekk feila og utvikle seg slik han engang kan fylle rollen.
Så får vi håpe at han og resten av laget har nok kvalitet til å sikre ett nytt seriemesterskap og at han utvikler seg såpass fort at han holder til CL kampene.
Det mest sannsynlige er likevel at Ørjan er tilbake i godt gammelt slag til høsten og overtar plassen om ikke Solli har tatt det store steget.
( Eller at en kjøper en defensiv spiller med gresk nese.. ) _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 17.03.2005 19:43 Post subject: |
|
|
Jeg for min del så gjerne at du la inn flere innlegg, Mikkmakk.
- Tror Recon føler seg truffet av sin negativitet ang RBK, men han har godt av høre det.
Recon, let etter det positive og begynn der. Inntil videre kommer JGS til å spille sentral midtbane og du skal ikke se bort i fra at han kommer til å gjøre det riktig så godt etter hvert.
Oppgave til neste match: Hvor mange gode innvolveringer har JGS? Lag så en statistikk, og når han får noen kamper på seg kan vi ta denne diskusjonen på nytt. Foreløpig mener jeg han skal få lov til å prøve og feile i fred en stund.
Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 17.03.2005 20:27 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Jeg for min del så gjerne at du la inn flere innlegg, Mikkmakk.
- Tror Recon føler seg truffet av sin negativitet ang RBK, men han har godt av høre det.
Recon, let etter det positive og begynn der. Inntil videre kommer JGS til å spille sentral midtbane og du skal ikke se bort i fra at han kommer til å gjøre det riktig så godt etter hvert.
Oppgave til neste match: Hvor mange gode innvolveringer har JGS? Lag så en statistikk, og når han får noen kamper på seg kan vi ta denne diskusjonen på nytt. Foreløpig mener jeg han skal få lov til å prøve og feile i fred en stund.
Takk. |
Jepp. Blir litt feil å sable ned treneren før han har ledet laget i en eneste tippeligakamp! Det er tydelig at endel her er bortskjemte av all suksessen når ingenting lengre er bra nok. Laget er i en innkjøringsfase og det hyles etter fornyelse samtidig som forsøkene på fornyelse slaktes før de har fått prøve seg. Og hva med å gi de som har stått for suksess i mange år litt respekt og kred. Stå på TomH! Ingenting er vel egentlig mer ydmykt enn å slutte hvert innlegg med et takk.
 _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 17.03.2005 20:40 Post subject: |
|
|
Nu må du skjerpe deg Recon.
Prøv å ikke se det negative i alt, prøv heller noe som heter å se positivt på noe.
Du finner jo bare feil med alt, eller hva?
Solli ER en spiller med både ferdigheter å masse potensiale. Men så har vi det med form. Solli har veldig ujevn form. Han kan spille en dårlig kamp for så å spille en god kamp en uke senere. Det er ikke noe tvil om at passningene hans er et problem. Men jeg er helt sikker på at han kommer til å forbedre seg. Mye.
Prøv å se det POSITIVE med Rosenborg Recon, ikke bare det negative.
Alt var ikke nødvendig vis så mye bedre før skjønner du. _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 17.03.2005 20:48 Post subject: |
|
|
Og Recon: Selv om jeg kan være innholdmessig uenig så setter jeg stor pris på de tildels vittige innleggene dine. Og det er jo halve moroa. Så er det sagt. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 17.03.2005 22:12 Post subject: |
|
|
| Litjeggen wrote: |
( Eller at en kjøper en defensiv spiller med gresk nese.. ) |
Hæ?
Og til dere andre, blablabla. Er det noens hvis mening har liten vekt, så er det mikkmakk, TomH og det der feffagreiene, som pinadø ikke har sagt noe brukende siden det dukka opp. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 17.03.2005 22:35 Post subject: |
|
|
Jeg har sagt min mening Recon. Er ikke det bra nok, eller må alle være enige med deg? _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 17.03.2005 22:47 Post subject: |
|
|
Nei. Bare slutt å SYT fordi du ikke liker mine meninger! Klarte den å nå inn til deg? Jeg er ikke imponert over kvaliteten på endel spillere i klubben, enkelte av de misliker jeg enormt. Perry har ikke imponert meg. Han er stort sett tøff i kjeften i media, så backer han ned for gamlingene etterpå, som f.eks i artikkelen hvor Judas og judas2 søyt om at de ikke fikk lov å syte!
Taktisk, generelt sportslig, overhodet, har han ikke vist noe som helst som gjør at han burde få trene en klubb som RBK.
Dere er fantasiløse og tror jeg misliker klubben, eller bare vil gnåle. Fair enuff, jeg gir faen, for det meste dere står for har jeg ingenting annet enn forakt for, men poenget er at jeg mener klubben er for stor for noe av det røkla som fins i stallen, og mangelen på kompetanse som fins i litt for mange ledd i ledelsen, administrativt og sportslig.
Jeg har sagt at det spiller ingen rolle om dere har et annet syn enn meg, men slutt da og syte fordi dere ikke kan takle mine. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 17.03.2005 23:39 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Nei. Bare slutt å SYT fordi du ikke liker mine meninger! Klarte den å nå inn til deg? Jeg er ikke imponert over kvaliteten på endel spillere i klubben, enkelte av de misliker jeg enormt. Perry har ikke imponert meg. Han er stort sett tøff i kjeften i media, så backer han ned for gamlingene etterpå, som f.eks i artikkelen hvor Judas og judas2 søyt om at de ikke fikk lov å syte!
Taktisk, generelt sportslig, overhodet, har han ikke vist noe som helst som gjør at han burde få trene en klubb som RBK.
Dere er fantasiløse og tror jeg misliker klubben, eller bare vil gnåle. Fair enuff, jeg gir faen, for det meste dere står for har jeg ingenting annet enn forakt for, men poenget er at jeg mener klubben er for stor for noe av det røkla som fins i stallen, og mangelen på kompetanse som fins i litt for mange ledd i ledelsen, administrativt og sportslig.
Jeg har sagt at det spiller ingen rolle om dere har et annet syn enn meg, men slutt da og syte fordi dere ikke kan takle mine. |
Gjeeesp: Jeg synes å ha hørt denne tapen før. Hvem er det som gnåler og syter egentlig hvis det ikke er deg. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 17.03.2005 23:39 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: |
Jeg har sagt at det spiller ingen rolle om dere har et annet syn enn meg, men slutt da og syte fordi dere ikke kan takle mine. |
Poenget er vel at du ofte klart og tydelig mener ting om folk på forumet her også... hold deg til meninger om klubb/spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 18.03.2005 01:03 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Litjeggen wrote: |
( Eller at en kjøper en defensiv spiller med gresk nese.. ) |
Hæ?
|
Har ikke du sett Brede Hangeland i profil ?  _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 18.03.2005 09:29 Post subject: |
|
|
| fubar wrote: | | Recon wrote: |
Poenget er vel at du ofte klart og tydelig mener ting om folk på forumet her også... hold deg til meninger om klubb/spillere. |
Selvfølgelig, så lenge disse gnåler om hvor fæle mine synspunkter er. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 18.03.2005 09:43 Post subject: |
|
|
Et bra tips for å unngå gnål er å telle sakte til 10 før man skriver innlegg  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 18.03.2005 09:48 Post subject: |
|
|
Ah, men fotball er følelser. Slipp de fri.
Jeg har ikke no problem med at andre ser stjerner når de ser Solli, men dersom han eller andre ikke imponerer meg, sier jeg det.
Men jeg skal gladelig ete i meg alt sånt dersom han skulle blomstre i rollen. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 18.03.2005 09:54 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Ah, men fotball er følelser. Slipp de fri.
|
Endelig! 3 år med innestengt frustrasjoooooooooOOONNN!
AAAAAARRGGGGHHH!!!! |
|
| Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 18.03.2005 10:01 Post subject: |
|
|
| fubar wrote: | Et bra tips for å unngå gnål er å telle sakte til 10 før man skriver innlegg  |
Skriv med en gang tenker jeg er best. Selv synes jeg Recon er negativ til mye, men han klarer å begrunne hvorfor han er det. Tenk så kejdelig det hadde vært om han ikke hadde vært her. Det er et forum, her diskuterer man, og for å diskutere må man være uenige.
Solli må feile for å kunne bli bedre. Man lærer av sine feil. Han er ung og har lenge igjen;) |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 18.03.2005 10:23 Post subject: |
|
|
Men dette sier'a bare fordi jeg er kjekk altså!  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
petko Rutinert
Joined: 12 Jan 2005 Posts: 654 Location: Kowloon, Hong Kong
|
Posted: 19.03.2005 00:30 Post subject: |
|
|
Hvis Solli nå får en virkelig sjanse er jeg siker på at han kan bli like god i Rosenborg som han er på landslaget. Men for guds skyld la ham spille i en posisjon nå slik at han blir varm i den. _________________ Veni, vidi, vici! |
|
| Back to top |
|
 |
|