English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Holtan skal holde kjeften sin!!

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
m@ds
Senior


Joined: 05 Dec 2002
Posts: 198
Location: Trondheim

PostPosted: 27.01.2003 22:10    Post subject: Holtan skal holde kjeften sin!! Reply with quote

Hva i ****** har Erik Holtan med å uttale seg med Espens situasjon? INGENTING! Det er ikke hans jobb å gi råd til Espen! Arni drar nå det er jeg overbevist om! Da får Espen sin sjanse! Espen har et større potensiale enn Arni er min mening. Espen er bare 23 år og allerede en meget god keeper, men er ikke inne på Arnis nivå, ENNÅ!!! Espen kommer til å stå på alle treneres notatblokker om et par år!!

Holtan kan takke seg glad for at han får stå i mål. Semb er som jeg før har utrykt bare dum, som lar en som begynner å få vom til å vokte buret til fedrelandet!! (Er det nien tvil hvem dette er?? HOLTAN SEFF)

Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil Evil v
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Eru
Veteran


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 3229

PostPosted: 28.01.2003 11:21    Post subject: hmm.. Reply with quote

Har alltid sett på Holtan som en jævla sympatisk fyr og vi i Kjernen har el alltid hatt ett godt forhold til ham, men når jeg så dette intervjuet ble jeg mildt sagt forbanna, slike kommentarer kan han spare seg for, sjøl om Espen helt klart trenger mer spilletid for å bli en virkelig god keeper
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb