| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
longns Veteran
|
Posted: 07.09.2007 13:15 Post subject: |
|
|
| Bjørnebye er noe av det mest udugelige fjolset som finnes når det kommer til sportsligledelse. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.09.2007 13:32 Post subject: |
|
|
Det samme kan sies om deg. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 07.09.2007 13:45 Post subject: |
|
|
...men her på forumet bidrar Joko bra. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.09.2007 13:51 Post subject: |
|
|
Ja, hvis man synes kontinuerlige argumenter og påstander uten begrunnelse er å bidra, så gjør han det. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 07.09.2007 14:48 Post subject: |
|
|
| Postcount > Postinnhold. I win! |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.09.2007 15:10 Post subject: |
|
|
| Akkurat som om du argumenterte godt for hvorfor SIB har potensiale til å bli en god sportsdirektør i Rosenborg? Bare "bullshitten" fyren klarer å lire ut av seg i tv intervjuer er i seg selv nok til å droppe han. SIB har potensiale til å bli en filosof, ingenting annet. Personlig så synes jeg han virker stokk dum. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.09.2007 15:19 Post subject: |
|
|
Uten å være den rette til å kunne vurdere egne innlegg, har jeg en oppfatning av at jeg stort sett begrunner påstandene jeg kommer med. Av dine innlegg har jeg en motsatt oppfatning, joko-. I tillegg er det et irritasjonsmoment når du til stadighet har fasiten på alle problemstillinger. Du har så stor tro på egen kompetanse at at det bare er latterlig å beskue. _________________ Nils Arne Eggen.
Last edited by Torbjørn on 07.09.2007 15:25; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.09.2007 15:21 Post subject: |
|
|
Hvorfor klage på at jeg ikke begrunner min påstand ang Bjørnebye, når du selv ikke har begrunnet din egen påstand? Samtidig som du går på personangrep mot meg...
Last edited by longns on 07.09.2007 15:25; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 07.09.2007 15:25 Post subject: |
|
|
Stort sett enig med joko- her. Angående Børnebye, altså. Kranglinga får dere styre sjøl. Bortsett fra filosofdelen. Da ville jeg heller satset på Normark.
Syns ikke Bjørnebye har gitt et godt inntrykk i media og noen kløpper på overgangsmarkedet har han vel strengt tatt heller ikke vært, selv om det sikkert ikke bare har vært hans ansvar. At Pedersen/Johnsen ikke tegnet nye kontrakter har han sikkert en del (usikkert hvor stor) av skylden for også. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.09.2007 15:38 Post subject: |
|
|
Begrunnelsen angående Bjørnebye er som følger:
- Han har internasjonal erfaring gjennom en årrekke som spiller. Det betyr at han har erfaring fra fotball på et høyt nivå, og burde vite hva som kreves for å lykkes.
- Han har garantert kontakter fra sin tid i Liverpool, Blackburn, Brøndby, som han kan dra nytte av.
- Han er sjef, og ikke typen som skal være kompis med alle.
Når alt dette er sagt feiltolket du innlegget mitt dersom du tror jeg ville ha han til vår klubb. Det er alt for tidlig. Jeg omtalte hans potensiale som sportsdirektør i fremtiden, i en eller annen klubb.
Personangrep er det du gjør når du i ditt prepubertale sinne sitter foran skjermen din og plumper ut med "klovn" og "idiot" til alle som er uenig med deg. Om du ikke tåler at folk kommer med tilbakemeldinger på din oppførsel på forumet kan du holde deg til VGnett og rbk.no, to plasser som uansett er bedre egnet for deg. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.09.2007 15:59 Post subject: |
|
|
| Torbjørn wrote: | Begrunnelsen angående Bjørnebye er som følger:
- Han har internasjonal erfaring gjennom en årrekke som spiller. Det betyr at han har erfaring fra fotball på et høyt nivå, og burde vite hva som kreves for å lykkes. |
Fyren visste tydeligvis ikke hva som skulle til for å lykkes på TL nivå, at man har spilt fotball på høyt nivå gjør deg ikke automatisk til et leder emne.
| Quote: |
- Han har garantert kontakter fra sin tid i Liverpool, Blackburn, Brøndby, som han kan dra nytte av.
|
Ser jo hvor mye Bratseth har brukt sine "kontakter" fra Tyskland i jobben som sportsdirektør i Rosenborg. For ikke å snakke om hvordan SIB har brukt sine kontakter i hans mål om å føre Start til Nordens toppen.
| Quote: |
- Han er sjef, og ikke typen som skal være kompis med alle.
|
Jeg tror faktisk det er helt omvendt.
Bjørnebye kommer med masse ord uten innhold, litt som å pakke bæsj inn i sølvpapir og kalle det konfekt. Han virker rett og slett fotballfaglig svak. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.09.2007 16:12 Post subject: |
|
|
Det er mulig du har rett, men jeg synes du drar noe raske slutninger. Han var trener for Start, ikke sportsdirektør. Og dersom han kommer tilbake og lykkes som trener senere, vil han ikke være den første som gjør det etter å ha snublet i første hinder. Jeg synes heller ikke du kan bruke Bratseth sine handlinger som eksempel for hvordan Bjørnebye vil handle. Et av Starts seneste tilskudd er for øvrig Martin Borre, som har spilt på seniornivå i Danmark siden 2000. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 07.09.2007 16:39 Post subject: |
|
|
| jeg mistet troen på bjørnebye da han var spaltist i adressavisen på nittitallet. Blandingen av talentløshet, pompøsitet og navlebeskuelse tegnet konturene av en mann som ikke hadde riktig justert syn på seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 07.09.2007 18:28 Post subject: |
|
|
Grunnen til at Pedersen og Johnsen ikke ble, var som følger:
Når Johnsen gikk til LSK, var det pga Start ble tilbudt så mye penger de ikke kunne si nei. Ikke noe med Bjørneby å gjøre
Pedersen gikk også til LSK, pga Matta og resten av gjengen somlet for mye med å legge fram en kontrakt. Bjørneby hadde ikke noe med det å gjøre heller.
Når det kommer til Borre. Han er virkelig dårlig.. Har en fint høyrefot når han står dønn stille, helt upresset. Men så lenge ballen er i spill, er han er skygge av seg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 07.09.2007 19:01 Post subject: |
|
|
Synes ikke vi skal bekymre oss over Bjørnebye, han ble aldri ansatt. Er mere bekymret for han som faktisk fikk jobben. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 07.09.2007 19:46 Post subject: |
|
|
Sant nok, men jeg tror Eggen Jr. uansett var en bedre kandidat enn Bjørnebye. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.09.2007 20:04 Post subject: |
|
|
| Slapp av, Knut Theodor blir nok bedre etter hvert... (håper jeg) |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 07.09.2007 20:47 Post subject: |
|
|
Theodor? _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 07.09.2007 23:39 Post subject: |
|
|
| primaten wrote: | | jeg mistet troen på bjørnebye da han var spaltist i adressavisen på nittitallet. Blandingen av talentløshet, pompøsitet og navlebeskuelse tegnet konturene av en mann som ikke hadde riktig justert syn på seg selv. |
Ooh. Noen arkivdykkere der ute? |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 08.09.2007 00:38 Post subject: |
|
|
Hadde bare Adresseavisen lagt ut arkivmateriale slik Aftenposten har gjort, men det skjer nok neppe.....
Men er vel enig i at Bjørnebye prøver å gjøre seg spesiell, noe som ikke er negativt i seg selv. Da han var i RBK ble det gjort et nummer av at han var kulturelt interessert og annerledes enn fotballspillere flest. Det ble spesielt fokusert på hans store musikkinteresse. Favorittbandene var REM og U2. Ganske så mainstream spør du meg. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 08.09.2007 12:13 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Slapp av, Knut Theodor blir nok bedre etter hvert... (håper jeg) |
Hvis Knut Theodor blir bedre etterhvert har vi virkelig gjort medisinske fremskritt det er verdt å skryte av..  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 08.09.2007 17:44 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Favorittbandene var REM og U2. Ganske så mainstream spør du meg. |
Går jo fint an å vera veldig musikkinteressert og samtidig ha populære band som favorittar. U2 er heller ustabile, men R.E.M. er jo tidenes beste band. |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 08.09.2007 17:48 Post subject: |
|
|
Hvis du ikke blir pinlig berørt av "everybody hurts" har du kunstforståelsen til en toåring.
Edit: Hook, line, sinker.
Forøvrig ser jeg at Cder med alle de gode sangene til REM er på billisalg for tiden. Du kan få kjøpt de i pakker på hundre hos binders for 99,50. 
Last edited by Jon Irenicus on 08.09.2007 18:34; edited 3 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 08.09.2007 18:02 Post subject: |
|
|
| Viss du trur Everybody Hurts er typisk R.E.M., har du musikkunnskapene til ein gjennomsnittsfjortis. |
|
| Back to top |
|
 |
|