English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Chelsea - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Sølve
Rutinert

PostPosted: 02.09.2007 15:03    Post subject: Reply with quote

- Jeg mener faktisk det vil bli lettere for RBK å slå Chelsea enn Strømsgodset, seier Bergdølmo.

Det er vel kanskje å overdriva litt, men han har sannsynlegvis eit veldig godt poeng. Eg har lenge meint at årets Rosenborg-lag vil prestera betre ute i Europa enn her heime.
Back to top
View user's profile Send private message
Erik
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 15:04    Post subject: Reply with quote

Det er en så liten trøst, når man hvilke spillere de kan sette innpå..
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Erik
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 15:05    Post subject: Reply with quote

Bergdølmo har et poeng, så lenge vi kjører offensivt framover, og ikke legger oss bakpå. Gjør vi det, blir det fælt..
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 15:09    Post subject: Reply with quote

Det er den mest poengløse kommentaren jeg har sett siste året. Alle vet hvordan RBK har spilt her hjemme i 15 år, men det har ikke vært lett å fått gjort noe med det av den grunn. Han glemmer også noe særs vesentlig, at klasseforskjellen på Godset og Chelsea er av en annen verden.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 02.09.2007 15:21    Post subject: Reply with quote

Som jeg skrev i en annen tråd, jeg tror vi ville slått Godset 9 av 10 ganger i går. Det tror jeg neppe vi kan si etter Chelsea-kampen.
Back to top
Erik
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 15:23    Post subject: Reply with quote

Det han mener, er vel at vi lettere får utnytta spillet vårt, i europa enn mot norske lag?
Back to top
pingvin
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 15:27    Post subject: Reply with quote

Ja, og det er jo også bare bullshit. Nettopp pga at nivået er mye høyere.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 02.09.2007 15:31    Post subject: Reply with quote

Jeg tror laget med dagens spillermaterialet er for kontinentalt i spillestilen til å kunne lykke helt her hjemme. Ute i europa, derinot, har jeg tro på at det vil fungere bedre.

Vi har større inviduvielle ferdigheter i laget enn vi knaksje har hatt nonesinne, spesielt den såkalte "afrikarekka" vil nok komme mer til sin rett i Europa. Den tøffe fysiske markeringsfotballen vi spille rher hjemme passer slike spillere dårlig.
pingvin
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 15:39    Post subject: Reply with quote

Det har du helt rett i VernerTroyer. Samtidig så har det jo ingenting med hva Bergdølmo klarte å lire ut av seg. Det står fortsatt igjen som en håpløs kommentar.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 02.09.2007 17:55    Post subject: Reply with quote

VerneTroyer wrote:
Jeg tror laget med dagens spillermaterialet er for kontinentalt i spillestilen til å kunne lykke helt her hjemme. Ute i europa, derinot, har jeg tro på at det vil fungere bedre.

Vi har større inviduvielle ferdigheter i laget enn vi knaksje har hatt nonesinne, spesielt den såkalte "afrikarekka" vil nok komme mer til sin rett i Europa. Den tøffe fysiske markeringsfotballen vi spille rher hjemme passer slike spillere dårlig.

Enig i at vi har større individuelle ferdigheter offensivt enn før (men overhodet ikke defensivt). Derimot er jeg overhodet ikke sikker på at feks Kone skal lykkes bedre mot Terry enn mot Glenn Andersen av den grunn.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 02.09.2007 17:58    Post subject: Reply with quote

Er bedre plass å utfolde seg på i de aller fleste kamper ute i europa. Disse rommene har vi slitt med å utnytte tidligere år. Nå derimot, med Sapara, Tettey og afrikanerne bør vi klaer å utnytte denne plassen bedre, og det kan fort være den nøkkelen som trengs for å oppnådd sukess.
puckno
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 18:48    Post subject: Reply with quote

Chelsea er ikke i form så tidlig i sesongen. Nå har vi snakket om San Siro alt for lenge, snart kommer alle til å snakke om Miraklet på Stamford Bridge! Smile
Back to top
stjørdaling
Senior

PostPosted: 02.09.2007 19:05    Post subject: Reply with quote

Hvis Chelsea fortsetter å spille slik de gjorde mot Aston Villa i dag, så har vi ikke all verden å frykte. Så bare 1. omgang + litt av andre (ingen av målene) og kunne konkludere med at Chelsea aldri var villig til å sende mer en 1-2, av og til tre spiller opp i angrep.
Soneforsvaret virket potte tett, men var trolig vis ikke det, når laget slapp inn to mål. Angrepet hadde ingen samhandling og det meste gikk på langskudd utenfor 16 meteren. Det gikk sjelden mer enn tre trekk før de fyrte løs et skudd eller driblet seg inn i trøbbel. RBK har likevel noe å frykte fra farlige skuddbein, men hvis konsentrasjonen til Lars er på topp, tror jeg vi kan prestere 0-0 i begge kampene. Dette med forbehold om at de spiller slik de gjorde i dag.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
2mas
Sjef

PostPosted: 02.09.2007 21:57    Post subject: Reply with quote

Ettersom det ikke er noe snakk om EØS-kvote i CL, håper jeg egentlig Lago kan få sjansen igjen. Ser ikke noen grunn til at han skal gjøre det mye verre enn hva det er i midtforsvaret for tida.

Men det er heller veldig usannsynlig at det blir sånn med tanke på manglende kamptrening hos Lago.
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 22:29    Post subject: Reply with quote

stjørdaling wrote:
Hvis Chelsea fortsetter å spille slik de gjorde mot Aston Villa i dag, så har vi ikke all verden å frykte.

Åååååkei, nå roer vi oss ned her. Vi er ikke fra Bergen heller.

Tror vi skal si oss fornøyd hvis vi ikke taper med skikkelig stygge sifre i denne matchen.
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 23:31    Post subject: Reply with quote

Jeg må nesten le når jeg leser slikt. Det å tape to null mot Aston Villa tilsvarer vel å vinne ti null mot Strømsgodset. Jeebus folkens!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
stjørdaling
Senior

PostPosted: 02.09.2007 23:40    Post subject: Reply with quote

Jeg må da få lov å være litt optimist. Uansett sjelden man ser Chelsea komme med utklasseringssifre. Selv ikke i cupen, mot lag fra fra både 2. og 3. nivå i England bruker de ikke å vinne mer enn 3-0.

Velger selv å gå med høye forhåpninger inn mot Champions League. Nå som alt håp om seriegull er ute. Noe håp må man faktisk ha for å komme seg gjennom hverdagen. Og så får jeg heller bli gravd ned i tårer om vi taper 5-0. Noe som for øyeblikket vil sjokkere meg mer enn seier til trønderne.

EDIT: Okei, måtte faktasjekke og de har vunnet både 6-1 og 4-0 mot dårlig motstand i FA cupen.

Last edited by stjørdaling on 02.09.2007 23:45; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
erlendmf
Rutinert

PostPosted: 02.09.2007 23:44    Post subject: Reply with quote

Det er akkurat slik instilling jeg vil ha!Very Happy Tommel'n opp!
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 03.09.2007 23:01    Post subject: Reply with quote

Rosenborg slipper Ballack
Det kan jo egentlig være helt greit...
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 04.09.2007 01:07    Post subject: Reply with quote

Tja, personlig så tror jeg ikke Chelsea blir noe dårligere av det. Ballack er jo en liten flopp...
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 04.09.2007 01:23    Post subject: Reply with quote

Jeg tror ikke vi kommer til å tape så enormt mye i kampene i mesterligaen. Det jeg frykter mest for er at vi ikke klarer å utrette noe særlig på hjemmebane heller. Og da er litt av moroa borte liksom.

Når vi har vunnet kun to av de siste 24 gruppespillskampene forekommer det meg vanskelig å se at vi skal utrette noe særlig.

Men det er lov å håpe naturligvis. Vi leda jo 1-0 til pause i Madrid nå sist også.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
robbie
Veteran

PostPosted: 04.09.2007 13:04    Post subject: Reply with quote

veeel. er ikke så jævlig pessimistisk jeg. husk at i mange av de siste 24 gruppespillkampene så spilte vi godt, hadde et bra press og fikk mange sjanser mot lag som på papiret skal knuse oss. men vi fikk ikke utelling fordi spillere som frode johnsen, øyvind storflor og odd inge olsen m.m. ikke klarte å hverken bevege seg eller sette sjanser.
jeg trur faktisk at med spillere som sapara, traore og kone så går vi til CL med et helt annet utgangspunkt!!
husk at selv etter den miserable sesongen i 2005 klarte vi å bite godt ifra oss
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 04.09.2007 13:09    Post subject: Reply with quote

Problemet er at vi har spillere som Basma, Koppinen, Kvarme, Stoor, Dorsin i forsvar. Men, det er ikke værre enn at vi skårer flere mål enn motstander. Skårer Chelsea fem, er det bare å setta seks i den andre nota.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 04.09.2007 15:36    Post subject: Reply with quote

Koppi slipper å møte Drogba?

Carew rakket for øvrig ned på John Terry i VG i går, så han har vel dårlig sjøltillit foran møtet med Kone. Wink
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 04.09.2007 16:23    Post subject: Reply with quote

Ingen Drogba, ingen Ballack og ingen Lampard?
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Next
Page 2 of 20

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb