English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Per Ciljan Skjelbred
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 231, 232, 233  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2007 20:25    Post subject: Reply with quote

Det jeg synes er tragisk i situasjonen her, er at Ciljan blir offer for elendig midtforsvar. Hadde vi hatt to stoppere som var på det nivået vi ønsker, hadde vi ikke trengt tre. Norges kanskje mest spennende midtbanetrio bilr holdt tilbake av stopperene våre.
longns
Veteran

PostPosted: 31.08.2007 20:31    Post subject: Reply with quote

Kuka er faen meg skyld i alt Cool
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 31.08.2007 23:07    Post subject: Reply with quote

Hehe ja, men han får god hjelp av resten av midtstopperne og ikke minst ledelsen som ikke klarer å finne noen som duger bedre.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 31.08.2007 23:31    Post subject: Reply with quote

Ja, er ikke med på å gi Koppi udelt skyld i forsvarsproblemene våre. Det er ikke få ganger Basse har hatt skyld i mål heller, ved slapp markering, lite besluttsomhet og dårlige ryddejobber. Kvarme gidder jeg ikke begynne på en gang. Faktum er vel at vi per i dag sitter med 5 stoppere (tar ikke med Nordvik i beregningene ennå, da jeg vil se an nivået hans i RBK-drakt først), og ingen av dem holder det nivået vi bør kreve.

Veit ikke hva som er mest tragisk. At vi sitter med en meget brei stopperstall (trippel dekning medregnet Nordvik) uten å være i nærheten av defensiv trygghet uansett konstellasjon, eller at en av norges mest talentfulle indreløpere må slite benken på grunn av det.
attach
Forumsjef

PostPosted: 01.09.2007 12:56    Post subject: Reply with quote

Mainn wrote:
Slike har ikke RBK bruk for.

Du viser nok en gang at du er en vits når det gjelder å diskutere på forumet her. Mener du seriøst at vi bør gi slipp på Skjelbred fordi han åpent har sagt at han vil være et førstevalg?
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 13:16    Post subject: Reply with quote

attach wrote:
Mener du seriøst at vi bør gi slipp på Skjelbred fordi han åpent har sagt at han vil være et førstevalg?

Sånn bare for å kverulere... Har skjelbred sagt det åpent, eller har rådgiveren til Skjelbred gjort jobben sin og sagt at "selvfølgelig må skjelbred spille, ellers ser vi på alternativer"?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 01.09.2007 13:18    Post subject: Reply with quote

Du har rett; det siste.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 15:24    Post subject: Reply with quote

Mainn wrote:
Syting i avisene er et velkjent triks for å få mer spilletid i RBK. Slike har ikke RBK bruk for. PCS får da vitterlig mye spilletid, da får han ta vare på sjansene å spille seg inn på laget. Riseth har spilt godt på midtbanen denne sesongen og er et trygt anker.

Det er bra at spillere syter om mer spilletid, det vitner om at de har ambisjoner... Det er altfor mange i store klubber som er fornøyd med å slite benk,eller være i A-stallen.. Det var en kjent norsk benkesliter som la opp for ikke lenge siden....
Sølve
Rutinert

PostPosted: 01.09.2007 15:32    Post subject: Reply with quote

Dummeste innlegget eg har lest på lenge. Ein viser ikkje at ein har ambisjonar ved å syta. Ein viser at ein har ambisjonar ved å gje alt på trening for å koma inn igjen på laget (som den kjende norske benkeslitaren som nettopp la opp gjorde).
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 15:38    Post subject: Reply with quote

Skjelbred gir alt på trening...
pingvin
Veteran

PostPosted: 01.09.2007 18:37    Post subject: Reply with quote

Sølve wrote:
Dummeste innlegget eg har lest på lenge. Ein viser ikkje at ein har ambisjonar ved å syta. Ein viser at ein har ambisjonar ved å gje alt på trening for å koma inn igjen på laget (som den kjende norske benkeslitaren som nettopp la opp gjorde).
Helt enig! Men å kvitte oss med han slik Mainn vil, det er å gå alt alt alt for langt.
Back to top
FanFraSør
Rutinert

PostPosted: 01.09.2007 18:59    Post subject: Reply with quote

Ciljan er nok klar over at han hadde fått spilt mye mer dersom forsvaret hadde vært bedre, men det hjelper han pent lite i en alder hvor det er viktig at han spiller viktige kamper regelmessig for å få ut potensialle sitt å gå rundt og vente på at et helt greit forsvar kommer på plass når man ser tempoet det har blitt jobbet i når det gjelder å skifte ut veteranene selv om de over tid har vist at de ikke holder mål i mer enn sporadiske kamper....

Uansett håper på en grei seier og en god kamp i kveld. Lykke till alle sammen.
Back to top
Sølve
Rutinert

PostPosted: 02.09.2007 10:49    Post subject: Reply with quote

Klubbar i Italia, Tyskland og Nederland får DVD av Skjelbred etter kvar RBK-kamp.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 02.09.2007 11:12    Post subject: Reply with quote

Er det ikke litt gammeldags, da? Makken sprer jo rundt seg med torrents! Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 02.09.2007 12:24    Post subject: Reply with quote

Italienske toppklubber følger Per Ciljan
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 13:25    Post subject: Reply with quote

Men så lenge Per vil spille for RBK, så er ikke dette noe problem, men vil tro at Serie A (og La Liga i Spania) ville ha passet han bra.
Erik
Veteran

PostPosted: 02.09.2007 13:37    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Det å spille for RBK er det beste som finnes i verden, så det er vel egentlig det eneste jeg tenker på, sier Per Ciljan til Skjelbred

Quote:
- Per ønsker å spille i Rosenborg. Han er veldig jovial. Men hvis klubben ikke vil satse på ham - ja, da må de si det. Jeg har fått henvendelser fra Tyskland og Nederland - og i det siste fra Serie A-klubber i Italia. De er ikke noe problem å finne en annen klubb, for å si det sånn. Men Per er trønder, og jeg vet at dette opptar hele Fotball-Trøndelag. Får han tatt ut potensialet, kan han bli en av Rosenborgs viktigste spillere, mener Ekker

Det virker som Ciljan virkelig vil være i RBK, og at han har topp her.
Om vi jager vekk vår beste nordman, og mest lovende RBK gutt på lenge, blir jeg pisst.

Har sett Godset kampen i opptak nå, og det er en skam han har vært så mye på benken. Ciljan er en kjempe RBK gutt som skal spille.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 02.09.2007 15:55    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Det er en tragedie om vi skulle miste Ciljan. Og i hvertfall på grunn av elendig forsvar og mangel på forsterkninger som vi har slitt med siden han debuterte.
attach
Forumsjef

PostPosted: 03.09.2007 00:59    Post subject: Reply with quote

Om vi mister han, så skal jeg kjøpe meg 37 brett med egg og 14 dusin tomater. De skal jeg ikke spise.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 03.09.2007 01:19    Post subject: Reply with quote

Slenger meg på den! Jeg tar med kefir også, for sikkerhets skyld!
Erik
Veteran

PostPosted: 03.09.2007 01:38    Post subject: Reply with quote

Støttes. Jeg kan skaffe meg en hund, og bæsjeposer også.
Back to top
jkrakene
Senior

PostPosted: 03.09.2007 23:20    Post subject: Reply with quote

Helt utrolig at Skjelbred ikke starter mener jeg. Er en spiller som er langt mer offensiv enn samtlige på rbk. Og jeg vet at både jeg og resten av trønderne som har fulgt rbk de siste årene liker offensiv fotball. Så hvorfor slippe han til utlandet når han trives utrolig godt her i Trondheim ?
Nusso
Junior

PostPosted: 04.09.2007 02:24    Post subject: Reply with quote

Som en del her har vært inne på lider Per av et dårlig midtforsvar. Men jeg er også av den oppfatning av at han lider pga. dårlig samhandling offensivt (og defensivt). Dersom bevegelsene rundt han er gode og mange, spiller Per bra fordi han har et utrolig smart fotballhode. Derfor spiller han ofte godt når rbk er gode. Håper bare Tørum tør bruke han, og vise han tillitt. Da tror jeg 2005 formen vil komme igjen Wink
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 08.09.2007 18:08    Post subject: Reply with quote

PCS skaffet Nederland 3 gule kort i går. Nesten bare det er nok til å skjønne at RBK må satse på gutten. Han spilte i sin favorittposisjon, som OMS, og skal etter rapportene ha briljert utover i kampen. Med den utrolige teknikken PCS har, er det en skam at han sitter på benken i RBK!
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 08.09.2007 18:12    Post subject: Reply with quote

Han har spilt 18 av 19 kamper i serien, da, men han ønsker nok å starte oftere, ja.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 231, 232, 233  Next
Page 46 of 233

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb