| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
RBK<3 Junior
|
Posted: 26.08.2007 00:30 Post subject: |
|
|
| Jonas wrote: | | Tipper Koppinen eller Fredrik Stoor blir satt på venstreback. Må si jeg blir overrasket om Tørum tør å bruke Traore som venstreback mot Vålerengen. |
Det viste seg og ikke være dumt med Traore på backen... Rydda opp bakover, fine innlegg framover.  |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 26.08.2007 00:37 Post subject: |
|
|
| Må si meg kraftig imponert over Traore i dag. Vanvittig trygg med ballen i beina, ofrer og hiver seg inn i taklinger, vinner noen luftdueller og velger riktige enkle løsninger i de situasjonene hvor han er presset. Rett og slett klasse over spillet hans i dag. |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 26.08.2007 00:40 Post subject: |
|
|
| Synes litt synd på den andre sidebacken. Det virker som om han har mistet all selvtillitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 26.08.2007 00:41 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | Einherjar er full, mistenker jeg!
! | Og viss jeg er ?? _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.08.2007 00:43 Post subject: |
|
|
På Dagbladet sin børs får Abdi banens beste-stempel med sjuer. Bjørn Tore Kvarme fikk 2!
EDIT: Ikke noe galt i det, Einherjar! Bare ser at folk legger merke til inlegget ditt, så jeg tenkte å prøve meg på en forklaring. For all del, i kveld er det lov til å drekke. Feirer med whisky sjøl! _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 26.08.2007 00:45 Post subject: |
|
|
and?.... ok. game over. (hvor var du da RBK vant 2-0 over vålerenga IF.) ?? _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 26.08.2007 01:06 Post subject: |
|
|
| hadde vært litt gøy å se Abdou Razack (Roberto Carlos) Traoré i kampen mot Tampere også. Ut i fra alt jeg har hørt om dagens kamp spilte han griseaktig i forsvaret og gav mer trygghet en resten av rekka tilsammen. Dermed har jeg, siden jeg ikke fikk sett kampen (god damn TV2), et ønske om å se fyren vise det samme igjenn der. |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 26.08.2007 01:34 Post subject: |
|
|
Lillegutt Traoré var Sto(o)r(floor). Huff, den var dårlig, og jeg er ikke full en gang. Nei, men seriøst, han spilte en veldig bra kamp, reddet flere situasjoner og var trygg og god med ballen. 18 år? Goddammit!  _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.08.2007 01:36 Post subject: |
|
|
| Lomaxx wrote: | | hadde vært litt gøy å se Abdou Razack (Roberto Carlos) Traoré i kampen mot Tampere også. Ut i fra alt jeg har hørt om dagens kamp spilte han griseaktig i forsvaret og gav mer trygghet en resten av rekka tilsammen. Dermed har jeg, siden jeg ikke fikk sett kampen (god damn TV2), et ønske om å se fyren vise det samme igjenn der. |
Anbefaler deg å se kampen i opptak om mulig, bare for å se Traorès fantastiske debut. Han var meget god, og med tanke på at han er relativt fersk i rollen, må vi nesten dra fram det slitte utrykket "outstanding". _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 26.08.2007 16:42 Post subject: |
|
|
Kjernendåttcom med en treffende komentar etter gårsdagens kamp:
| Quote: | Young Guns
Vi tenkte bare å hoppe innom med en liten slengbemerkning før vi stikker ut på byen for å drikke oss fulle. Kampen mot Vålerenga avsluttes med guttungene Tettey, Skjelbred, Jamtfall og Aas på banen hos hjemmelaget, som altså har "neglisjert sitt spesielle ansvar for å ha norske spillere i stallen" og "for mange utlendinger". Bortelaget, som på sin side "har satset bevisst på talentutvikling" slår til med å sette inn Jan Derek Sørensen i jakten på scoringer.
Glimrende innsats, gutter. Ei lang Rennebu-tå der helt på slutten hadde virkelig satt krona på verket, men den tid kommer. Norges største og flotteste publikum skal juble for deg den dagen det skjer.
Fint hvis dere gidder å skaffe oss en midtstopper med samme kvaliteter og holdninger som dere har selv, ungsauer.
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 27.08.2007 20:23 Post subject: |
|
|
Ang den bildekavalkaden fra matchen. Den første koreoen til VIF hadde teksten Pubic Enemy, ikke PubLic Enemy. Pubic, som i pubic hair. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 27.08.2007 20:40 Post subject: |
|
|
| SÃ¥ den ja. Humra litt i skjegget da. |
|
| Back to top |