View previous topic :: View next topic |
Hvordan er holdningen din til RBK? |
Jeg elsker dem!!! |
|
92% |
[ 24 ] |
Jeg holder med dem når jeg ser på kampene deres. |
|
0% |
[ 0 ] |
Midt på treet. |
|
0% |
[ 0 ] |
Jeg følger dem i medgang. |
|
0% |
[ 0 ] |
Jeg er kritisk til dem. |
|
3% |
[ 1 ] |
Jeg hater dem!!! |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Total Votes : 26 |
|
Author |
Message |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 02.03.2005 19:09 Post subject: Hvor mange på forumet støtter RBK, uansett hva? |
|
|
Jeg la merke til en kar her på forumet som mente at 97% på forumet er kritiske til RBK Trur ikke akkurat det stemmer da, men det kan jo være artig å finne ut hvor mange som egentlig er ordentlige RBK supportere.
Hvis jeg ikke har gitt gode nok alternativer kan dere jo skrive deres mening.  _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.03.2005 19:12 Post subject: |
|
|
Årsaken til "all" kritikken er jo selvsagt at vi ønsker at RBK skal bli enda bedre (både på og utenfor banen)! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 02.03.2005 20:02 Post subject: |
|
|
hvis de skifter navn til noe på M og flytter til møre og romsdal + kjøper inn Berre og hulsker skal jeg vurdere å finne meg en annen klubb..
ellers er det rBK for alltid!
Skulle bare ønske de kunne få et kompetent styre snart
Edit: la til "og romsdal" grunnet misforståelser 
Last edited by RBKSandvika on 03.03.2005 14:17; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 02.03.2005 20:30 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | hvis de skifter navn til noe på M og flytter til møre + kjøper inn Berre og hulsker skal jeg vurdere å finne meg en annen klubb..
Skulle bare ønske de kunne få et kompetent styre snart  |
Mausund? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 02.03.2005 20:45 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | hvis de skifter navn til noe på M og flytter til møre + kjøper inn Berre og hulsker skal jeg vurdere å finne meg en annen klubb..
Skulle bare ønske de kunne få et kompetent styre snart  |
Du vet at Molde ikke ligger "på Møre" ? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 02.03.2005 21:04 Post subject: |
|
|
Skjønner du ikke poenget hans da?  _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 02.03.2005 22:30 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner deg 2mas. Det at han "kar`n" skrev at det er 97% er kritiske til Rosenborg, fikk meg bare til å bli litt nyssgjerrig på hvordan de på forumet så på Rosenborg.
For alle kan jo være kritiske til noe RBK gjør selv om dem liker dem. Det kan jo jeg også være... Hvis du skjønner hva jeg mener.
Ser også at jeg burde byttet alternativet "jeg er kritisk til dem" ut med jeg liker dem ikke. _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
Back to top |
|
 |
gastromat Senior

|
Posted: 02.03.2005 23:44 Post subject: |
|
|
spørsmål er dette da ?? |
|
Back to top |
|
 |
Jomer Rutinert
|
Posted: 02.03.2005 23:56 Post subject: |
|
|
En skaptrønder fra Harstad som sikkert egentlig digger basket mest. sånn er det bare.  _________________ ultras nidaros |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 03.03.2005 00:38 Post subject: |
|
|
Tror du kan få deg jobb i TV2. Den som lager spørsmålene folk kan ringe inn å stemme på i Holmgang..... |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 03.03.2005 12:27 Post subject: |
|
|
Jeg elsker RBK av hele mitt hjerte og følger med i både medgang og i motgang. Rosenborg er det eneste laget for meg  _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 03.03.2005 15:01 Post subject: |
|
|
Klart vi vinner i år også, må da ha litt tro på laget vårt. Tror forøvrig "supportere" som snur seg mot laget sitt i motgang, ikke kan kalles ekte supportere. De har blødd for oss på banen de siste 14 år, da fortjener vel de å vite at vi er med dem, uansett hva?  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.03.2005 15:06 Post subject: |
|
|
Nando_ wrote: | Klart vi vinner i år også, må da ha litt tro på laget vårt. Tror forøvrig "supportere" som snur seg mot laget sitt i motgang, ikke kan kalles ekte supportere. De har blødd for oss på banen de siste 14 år, da fortjener vel de å vite at vi er med dem, uansett hva?  |
Vi kan ihvertfall ikke kalles nikkedukker! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Skip Proff

|
Posted: 03.03.2005 21:49 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig støtter jeg Rosenborg !! RBK er laget mitt 4 alltid  |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 03.03.2005 22:33 Post subject: |
|
|
Bratigol-jenta wrote: | Selvfølgelig støtter jeg Rosenborg !! RBK er laget mitt 4 alltid  |
RBK er laget mitt fire alltid??? |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 03.03.2005 23:50 Post subject: |
|
|
Benoni Hartvich wrote: | Bratigol-jenta wrote: | Selvfølgelig støtter jeg Rosenborg !! RBK er laget mitt 4 alltid  |
RBK er laget mitt fire alltid??? |
Engelsk? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 04.03.2005 00:45 Post subject: |
|
|
På engelsk heter det for ever, og man bruker ofte 4 ever, for å være kule. Men når man skriver norsk, så nytter det ikke å bruke 4, fordi 4 uttales fire i Norge. Og vi snakker vel norsk her, gjør vi ikke? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 04.03.2005 10:46 Post subject: |
|
|
Dere skjønte hva hun mente da..... _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 04.03.2005 13:52 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | Dere skjønte hva hun mente da..... |
Even om we forstår what hun says, doesn`t det mean at we liker it. |
|
Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 04.03.2005 16:18 Post subject: |
|
|
Jomer wrote: | En skaptrønder fra Harstad som sikkert egentlig digger basket mest. sånn er det bare.  |
Skaptrønder fra Harstad som sekkert digge basket mest....
Æ ELSKE RBK!!! Av heile mitt hjerte. Æ e nærmest kjent Rosenborg supporter i byen. Satt på en pub å så på Vif i den berømte serieavsluttninga, å hørte på radio.(Rosenborg kampen gikk på radioen) Æ fikk jo resultatan fra den kampen litt tidligare en de andre fikk de på tv, så når æ hoppa i taket å jubla som bære farsken, så de andre rart på mæ før d gikk opp førr dæm at sia æ satt der i fullt RBK supporter utstyr så hadde vel rosenborg skora, så spratt liksågått de åsså opp å jubla.
En artig opplevelse!!!
Harstad Vikings i finalen!!! Knuse Asker... Du har vel rett i at æ digge basket, mn ikje meir en RBK he he _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 04.03.2005 16:25 Post subject: |
|
|
Quote: | Harstad Vikings i finalen!!! Knuse Asker... Du har vel rett i at æ digge basket, mn ikje meir en RBK he he |
BASKET! ! WTF?? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 04.03.2005 16:34 Post subject: |
|
|
Hehe Det e kult det. Det e jo tross alt Harstads stolthet. Demmes einaste stolthet  _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 04.03.2005 16:35 Post subject: |
|
|
Herregud hva er det med folk her inne for tiden??Trenger dere virkerlig å disse en person og påstå at han ikke er RBK supporter bare fordi han er fra Harstad.Det har vel ikke noe å si hvor i landet man kommer fra så lenge man liker RBK. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
Fredrik90 Senior

|
Posted: 04.03.2005 16:49 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | Herregud hva er det med folk her inne for tiden??Trenger dere virkerlig å disse en person og påstå at han ikke er RBK supporter bare fordi han er fra Harstad.Det har vel ikke noe å si hvor i landet man kommer fra så lenge man liker RBK. |
WOW! Takk!!!  _________________ Wonderfull, wonderfull football!!! |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 04.03.2005 20:03 Post subject: |
|
|
Quote: | BASKET! ! WTF?? |
Vi snakker vel fortsatt norsk?