| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 16.08.2007 20:26 Post subject: |
|
|
| Apropos alternativ til buss: Glemte å bake det inn i en av min saker, men spillerne spaserte fra hotellet til stadion både til trening og kamp i Tampere. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 16.08.2007 20:33 Post subject: |
|
|
Hehe med buss der måtte de vel ha kjørt opp på baksida og nesten overfor jernbanestasjonen og ned på andre sida, hvilket ville tatt tre ganger så lang tid som å gå  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.08.2007 20:37 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: |
Jepp  |
Og du syns det var helt greit? Si meg, betalte du den turen selv?
Og uansett, syns du det der var en grei innstilling i utførelse av jobben deres, og i representasjon av RBK?
Faen meg det råtneste jeg har opplevd av Rosenborg på det jeg kan huske. Selv TIL hjemme i 2003 var et "stoltere" øyeblikk enn det der. Pinlig og amatørmessig. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 16.08.2007 20:43 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: |
Og du syns det var helt greit? Si meg, betalte du den turen selv?
Og uansett, syns du det der var en grei innstilling i utførelse av jobben deres, og i representasjon av RBK?
|
Nei det var ikke greit, jeg bare konstaterer at det var slik. Arsenal stilte med et lag fullt av sultne unggutter mot et RBK som var slitne etter en lang sesong og hadde igjen en kamp de neppe kunne vinne uansett.
Men utøvere bør naturligvis være proffere enn som så. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.08.2007 20:48 Post subject: |
|
|
Ja, jeg var heller hissig den kvelden, både på stadion og i etterkant.
Ikke for det, Kjernen var også rimelig klovnete den dagen, så etter det takka jeg for meg som medlem. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 16.08.2007 21:13 Post subject: |
|
|
| Gidder du utdype den? |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.08.2007 21:29 Post subject: |
|
|
Hvilken del? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.08.2007 21:32 Post subject: |
|
|
| Sikkert denne han tenker på: "Kjernen var også rimelig klovnete den dagen, så etter det takka jeg for meg som medlem." |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 16.08.2007 21:37 Post subject: |
|
|
Ah, fluffere for sponsorskiten på Walkabout. Solgte seg totalt. Selv nestleder i Kjernen ble kvalm og dro, sammen med meg. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Sølve Rutinert
|
Posted: 16.08.2007 23:15 Post subject: |
|
|
| kristobal wrote: | | Arsenalkampen var juleferie både for spillere og supportere...vi ble jo nummer tre uansett. |
Me vart nummer 4 uansett. Fekk berre 2 poeng i gruppespelet det året.
Elles hugsar eg ikkje bortekampen mot Arsenal så godt, men eg synest å hugsa at me hadde ein god del sjansar, i alle fall i fyrste omgang. Kunne fort ha scora eit par mål til.
Innstillinga til spelarane, undergrunnsbane og det der skal eg ikkje uttala meg om. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 16.08.2007 23:57 Post subject: |
|
|
Det der var rett og slett amatørmessig. RBK ble jo stemplet som en av de største amatørene i CL i historien. Det var mer fokus på å handle julegaver enn å spille mot Arsenal. Jeg har enda ikke kommet over dette. Her er et eksempel på hvor lite Rune Bratseth får av kritikk for sin jobb. Dette får han ta en stor del av ansvaret for.
Var dette Ola Bys "avskjedskamp"? |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 17.08.2007 00:06 Post subject: |
|
|
| Sølve wrote: | Me vart nummer 4 uansett. Fekk berre 2 poeng i gruppespelet det året.
|
Naturligvis, min feil. Beklager faktafeil som ikke skal forekomme i mine innlegg.
Pleier å sjekke slike ting, men fikk det for meg at vi har spilt e-cup hvert år de siste årene, men telte galt for vi var jo med i mesterligaen høsten 2005 i den dårlige sesongen vår naturligvis, noe som førte oss inn i UEFA som vi spilte på ettervinteren 2006 - slik at vi ikke var uten e-cup da heller
Viktig uavhengig av resultat i returen mot Tampere at vi kvalifiserer oss til det samme neste år. Tror det vil være en ekstra gulrot fram mot neste sesong - og som kan gjøre at vi kanskje er i litt bedre form på våren, selv om det ikke alltid har vært noen garanti ved slike tilfeller tidligere  |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 17.08.2007 08:03 Post subject: |
|
|
| senador wrote: |
Var dette Ola Bys "avskjedskamp"? |
Nei. Perry tok vel over etter at seriegullet var i boks. _________________ PÃ¥meldt |
|
| Back to top |
|
 |
|