| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jonas Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:05 Post subject: |
|
|
Hvorfor i helvete gikk Sapara ut istedet for Kone? Trond Henriksen sa jo at både Steffen og Kone egentlig skulle vært bytta ut. Håper for all del at Kone er klar til lørdagens kamp mot Brann. Selv om han etter all sannsynlighet blir klar, var det en rar avgjørelse.  |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 23:05 Post subject: |
|
|
| Nå må vi vel passe oss for å tro at vi er skikkelig gode. Vi gjorde mye hyggelig, men ærlig talt, jeg har aldri sett et dårligere forsvar i CL-sammenheng. |
|
| Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:09 Post subject: |
|
|
Fantastisk! Nå gleder jeg meg til Brann-kampen på søndag, og ikke minst til Tampere - Rosenborg neste onsdag. Denne høsten kommer til å toppe fjorårets  |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2846 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 08.08.2007 23:18 Post subject: |
|
|
| Noen som har fått med seg om resultatet - eller kampen i det hele tatt - ble nevnt på TV2 kveldsnytt? |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
|
|
| haavarl wrote: | | Nå må vi vel passe oss for å tro at vi er skikkelig gode. Vi gjorde mye hyggelig, men ærlig talt, jeg har aldri sett et dårligere forsvar i CL-sammenheng. |
Det som er forskjell på oss i dag og før i år, er at vi faktisk gjør jobben mot dårlige lag. Vi var ikke i nærheten av dette mot KIL/Hemne og Skeid, for eksempel. Klart e-cup er gjevere enn NM, men uansett. Vi har slitt mer jo dårligere lag vi har møtt i år, egentlig. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
|
|
| rawky wrote: | Synes det er respektløst av deg å kalle en helt rimelig påstand for "tullete". Basma følger ikke mannen sin og lar ham spring/falle inn målet. Selvsagt er skylda på Koppinen også, og gjerne på Hirschfeld som burde stoppet den bedre, men synes du er vel arrogant i språkbruken din. Trodde dette var et hyggelig forum der man respekterte hverandres meninger? Jeg er kanskje prippen nå, men selv om jeg er uenig med noen, sier jeg ikke at meningene deres er tullete.
Litt furten Rawky.  |
Ja, beklager det. Jeg er bare lei av at mange gir skylden til alle andre og alt annet enn den største synderen i en elendig forsvarsrekke.
Du skal selvfølgelig følge mannen din til situasjonen er avklart, så Basma gjør heller ingen god jobb. Ikke misforstå meg. Men jeg mener at den største feilen ligger i at Koppinen slipper sin spiller og lar han skyte uhindret. Det er bare et dårlig skudd som gjør at det ikke blir mål direkte. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
|
|
| haavarl wrote: | | Nå må vi vel passe oss for å tro at vi er skikkelig gode. Vi gjorde mye hyggelig, men ærlig talt, jeg har aldri sett et dårligere forsvar i CL-sammenheng. |
Morsom keeper... Borat! Borat! Borat! Borat! _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 08.08.2007 23:20 Post subject: |
|
|
| Jonas wrote: | Hvorfor i helvete gikk Sapara ut istedet for Kone? Trond Henriksen sa jo at både Steffen og Kone egentlig skulle vært bytta ut. Håper for all del at Kone er klar til lørdagens kamp mot Brann. Selv om han etter all sannsynlighet blir klar, var det en rar avgjørelse.  |
Han signaliserte at han ville bytte. Mulig han var skadet også |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:22 Post subject: |
|
|
TAF
PostPosted: 08.08.2007 23:18 Post subject:
Noen som har fått med seg om resultatet - eller kampen i det hele tatt - ble nevnt på TV2 kveldsnytt?
Den begynner nå, 23.20, som alltid |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 08.08.2007 23:23 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | rawky wrote: | Synes det er respektløst av deg å kalle en helt rimelig påstand for "tullete". Basma følger ikke mannen sin og lar ham spring/falle inn målet. Selvsagt er skylda på Koppinen også, og gjerne på Hirschfeld som burde stoppet den bedre, men synes du er vel arrogant i språkbruken din. Trodde dette var et hyggelig forum der man respekterte hverandres meninger? Jeg er kanskje prippen nå, men selv om jeg er uenig med noen, sier jeg ikke at meningene deres er tullete.
Litt furten Rawky.  |
Ja, beklager det. Jeg er bare lei av at mange gir skylden til alle andre og alt annet enn den største synderen i en elendig forsvarsrekke.
Du skal selvfølgelig følge mannen din til situasjonen er avklart, så Basma gjør heller ingen god jobb. Ikke misforstå meg. Men jeg mener at den største feilen ligger i at Koppinen slipper sin spiller og lar han skyte uhindret. Det er bare et dårlig skudd som gjør at det ikke blir mål direkte. |
Dags, din tulling!
Koppinen var dårlig der, Hirschfeld MYE verre, og Basma...vel, hvor mange av de siste 7 målene mot, har blitt scoret av mannen Basma (skal) markere?
Canadiern i mål har ikke imponert spesielt den siste tida, forøvrig. Ikke skjønner jeg at noen kan holde ham over Arni i sin storhetstid. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2846 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 08.08.2007 23:24 Post subject: |
|
|
| Konrad4ever wrote: | TAF
PostPosted: 08.08.2007 23:18 Post subject:
Noen som har fått med seg om resultatet - eller kampen i det hele tatt - ble nevnt på TV2 kveldsnytt?
Den begynner nå, 23.20, som alltid |
Aha... Har ikke hatt TV på mange år, så jeg er ikke helt oppdatert på slikt.  |
|
| Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:31 Post subject: |
|
|
Morsomt at Rosenborg - Tampere ble annonsert på storskjermen 5 før full tid ^^
Om RBK akkurat nå på tv2!
Det smake litt føggel! Wtf?  |
|
| Back to top |
|
 |
konrad4ever Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:37 Post subject: |
|
|
| Sa de 2 800 tilskuere på tv2, eller hører jeg dårlig. Jeg vet det var 12 800. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 08.08.2007 23:40 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: |
Dags, din tulling!
Koppinen var dårlig der, Hirschfeld MYE verre, og Basma...vel, hvor mange av de siste 7 målene mot, har blitt scoret av mannen Basma (skal) markere?
Canadiern i mål har ikke imponert spesielt den siste tida, forøvrig. Ikke skjønner jeg at noen kan holde ham over Arni i sin storhetstid. |
Poenget er at den situasjonen aldri skulle oppstått.
Visst er jeg tulling, men det er i høyeste grad de som tvilholder på Klabb og Babb i midtforsvaret der og. Hadde det vært opp til meg hadde begge to (eller alle fire midtstopperne) fått et hardt tupp i ræva og flybillett ut av landet for godt. Det er disse som bremser lagets utvikling. Vi blir aldri bedre enn det svakeste ledd, for å nevne den klisjeen enda en gang. Det er som å prøve å sette verdensrekord på 100 meter med begge kneskålene knust. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Darius Proff

|
Posted: 08.08.2007 23:55 Post subject: |
|
|
| Tammerfors neste! En nytelse å se på kampen i dag. Guttene så virkelig ut til å kose seg. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 09.08.2007 00:04 Post subject: |
|
|
| Meget bra kamp på mange måter. Men er det noen som vet om Astanas spillere er profesjonelle eller rene amatører? |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 09.08.2007 00:09 Post subject: |
|
|
| ja. de vet det for eksempel selv. |
|
| Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 09.08.2007 00:15 Post subject: |
|
|
Ingen grunn til å tro at DETTE Astana laget var dopet ihvertfall.....mulig de får deler av lønna i vodka ....?  |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 09.08.2007 00:21 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | Det er som å prøve å sette verdensrekord på 100 meter med begge kneskålene knust. |
Kommer vel kanskje en sprinter uten bein for å konkurrere på 400-meter i OL neste år. Manglet vel cirka ett sekund på OL-kravet så vidt jeg husker.
 |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 09.08.2007 00:23 Post subject: |
|
|
| Hehe;) Jeg kan ikke se for meg et lag prestere så dårlig og ha spillere som lever av fotballen. De er ikke bedre enn Ham Kam. Kanskje til å spille ball langs bakken, men som lag trur jeg det er værre å møte Ham kam. Det sier litt.... |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 09.08.2007 00:26 Post subject: |
|
|
| hehe, det sier litt ja |
|
| Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 09.08.2007 00:28 Post subject: |
|
|
| v_olden wrote: | Jeg håper Rosenborg får to tidlige mål i denne kampen slik at Astana gir totalt opp. Det blir veldig sent for disse å spille fotball utover kampen og vi håper at de blir såpass slitne at årets første 5målsseier kommer.  |
Blei 6målsseier, men jeg kan vel kalles klarsynt for det?  _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 09.08.2007 00:37 Post subject: |
|
|
Kan forresten noen forklare Traore og Kone at vi ikke spiller i Champions League og at dette bare er kvalikk
http://fotball.adressa.no...e87320.ece
Det var en utrolig opplevelse. Jeg har drømt om å spille i Champions League siden jeg var en liten gutt. Men det å score tre mål i en Champions League-kamp har jeg ikke engang våget å drømme om, gliser ivorianeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
|