View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
uglevett Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:12 Post subject: |
|
|
Stakkars Stoor har fortsatt problemer med innleggene sine gitt, selv med all verdens tid. Driver han egentrening på det egentlig? For å si det sånn: Det burde han... _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
rog Junior
|
Posted: 08.08.2007 22:13 Post subject: |
|
|
Hva er (var?) største seier for RBK i europa før dette? |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:13 Post subject: |
|
|
Jeg tror han og Basma lærer bort en del triks til hverandre når det gjelder innlegg. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:14 Post subject: |
|
|
6-1 mot Helsingborg (eller var det IFK Göteborg?), muligens? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 22:15 Post subject: |
|
|
Det var fort folk glemte det gode indlægget Stoor slog til Kone, som brændte på det skammeligste. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:17 Post subject: |
|
|
Det er ikke kjørt ennå. Jeg har sett lag som har scoret 8 mål på 17 minutter tidligere.
Last edited by doris on 08.08.2007 22:18; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:18 Post subject: |
|
|
Dette må være kveldens gullkorn:
* Hvis noen skulle være i tvil: Rosenborg leker seg fortsatt ute på banen på Lerkendal.
(fra VG Nett - Live!) _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
|
|
Jeg vet, Harald..  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
|
|
doris wrote: | Får ikke sett kampen, men jeg regner med at ingen av de aktuelle til prøvespill har briljert utpå der..Strand og Riseth ut med skade ser jeg, håper ikke det er alvorlig. |
Vingen har vist noen ferdigheter, men briljert har han selvfølgelig ikke. |
|
Back to top |
|
 |
Lavik Proff

|
Posted: 08.08.2007 22:20 Post subject: |
|
|
vanskelig å briljere når resten av laget er så dårlig som de er _________________ "Gir meg ikke i en diskusjon selv om jeg har tapt"
Terje Ã…
Last edited by Lavik on 08.08.2007 22:20; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 22:20 Post subject: |
|
|
Får ikke bli for nonchalante nå. Plutselig står vi der med 8 til i sekken, og fyker ut av Europa.. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Engelsk Proff

|
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 08.08.2007 22:38 Post subject: |
|
|
rog wrote: | Hva er (var?) største seier for RBK i europa før dette? |
fikk vi ikke tosifret sammenlagt mot ventspils også? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 22:40 Post subject: |
|
|
Litt skuffende med en hel halvtime på slutten uten mål.. Synd Jamtfall dro til det han makta, i stedet for å bruke litt plasseringsemne også. Må vel si at det er greit resultat uansett!  _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:40 Post subject: |
|
|
Trist å se at Stoor og Jamtfall ikke viser bedre spill mot en dårlig motstander. Er redd de ikke holde høy nok klasse for dette nivået. Jamtfall er altfor feig og tør alt for sjeldent å utfordre rett mot mål. Dårlig tempo i spillet sitt. Stoor er alt for dårlig offensivt og slår feilpasninger hele tiden. Redd gutten ikke har noe selvtillit. _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 08.08.2007 22:42 Post subject: |
|
|
tr0ndern wrote: | Dette må være kveldens gullkorn:
* Hvis noen skulle være i tvil: Rosenborg leker seg fortsatt ute på banen på Lerkendal.
(fra VG Nett - Live!) |
Jeg likte denne også, fra VG-nett:
87 Kampbildet har vært omtrent slik en stund: Rosenborg har ballen og tar det rolig. Astana står og ser på. |
|
Back to top |
|
 |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 08.08.2007 22:44 Post subject: |
|
|
Batigol wrote: | Trist å se at Stoor og Jamtfall ikke viser bedre spill mot en dårlig motstander. Er redd de ikke holde høy nok klasse for dette nivået. Jamtfall er altfor feig og tør alt for sjeldent å utfordre rett mot mål. Dårlig tempo i spillet sitt. Stoor er alt for dårlig offensivt og slår feilpasninger hele tiden. Redd gutten ikke har noe selvtillit. |
Har nok hovedsaklig med motivasjon å gjøre. Kommer inn når de leder med 5-6 mål, og resten av laget bare slapper av. PCS viste jo heller ikke akuratt noe spesielt idag. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 22:47 Post subject: |
|
|
primaten wrote: |
har all mulig respekt for referatene dine, harald. |
Hehe, jo tak, bare bra at nogle retter mig når jeg slurver.
Herlig kamp i dag, til tider var angrebsspillet af meget høj klasse i dag. Igen, vi skal have i mente, at det ikke var en god modstander vi så i dag, men der var stadig mye positivt.
Iversen - Kone kombinationen, med Kone som midtspiss, har indtil videre virket meget godt. Jeg var også nervøs for Iversen på vingen til at starte med, da han har en tildens til at virke lat og hver gang vi spiller på kunstgress er ryggen pludselig vond, men han har været meget god på vingen indtil videre. Dette hovedsageligt fordi han har fotball inteligens og er god til at time sine løb.
Kone viser sig mere og mere frem og han ligner en fremtidig klassespiss.
Traorer gør det også meget godt i dag, han var stort set overalt, gode kombinationer, gode indlæg, flink til at positionere sig 3 mål.
Jeg kan stadig ikke fatte at vi fik Kone, Konan og Traore for ca. 10 mil tilsammen
Tettey fortsætter også sin fremgang, i dag viste han at han har god teknik og at han kan slå gennembrudspasninger. Fortsætter han fremgangen tror jeg ikke han er længe hos os.
Både Hirschfeld og forsvaret slurvet lidt i dag, men var stort set solide, så vil ikke fokusere på det på en dag som i dag. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 08.08.2007 22:52 Post subject: |
|
|
ballaballaballa wrote: | PCS viste jo heller ikke akuratt noe spesielt idag. |
tja, han viste spirit, hadde noen fine stikkere, og gikk ihvertfall langt utenpå jamtfall og stoor. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 22:53 Post subject: |
|
|
primaten wrote: | rog wrote: | Hva er (var?) største seier for RBK i europa før dette? |
fikk vi ikke tosifret sammenlagt mot ventspils også? |
Jo, det var vel 10 el. 11-1, tror jeg.
EDIT: 10-1 i følge rbkweb _________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 08.08.2007 22:55; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 22:55 Post subject: |
|
|
AndreasR wrote: | Hvis Tørum legger opp til at det skal spilles kjedelig defensiv fotball på Lerkendal kan han ryke og reise. RBK kan ikke å ri på ledelser. Her er det bare å peise på og få et tili mål. |
Ting tyder på at taktikken fungerte ganske bra. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:01 Post subject: |
|
|
rawky wrote: | Stakkars Stoor har fortsatt problemer med innleggene sine gitt, selv med all verdens tid. Driver han egentrening på det egentlig? For å si det sånn: Det burde han... |
Batigol wrote: | Trist å se at Stoor og Jamtfall ikke viser bedre spill mot en dårlig motstander. Er redd de ikke holde høy nok klasse for dette nivået. Jamtfall er altfor feig og tør alt for sjeldent å utfordre rett mot mål. Dårlig tempo i spillet sitt. Stoor er alt for dårlig offensivt og slår feilpasninger hele tiden. Redd gutten ikke har noe selvtillit. |
Stoor slår klasseinnlegget som gir Koné åpent mål (han skyter utenfor på volley), og han slår det gode innlegget bak forsvaret til Astana som er foranledningen til Traores siste mål. Han viser offensiv vilje ved å være med høyt oppe i banen ved de fleste angrep. Han har også en stygg krosspasning som går rett til en Astanaspiller, og en eller to innleggmisser.
Stoor gjør noe bra og noe dårlig. Nå er jeg lei av fremstillingen som kun er basert på det dårlige han gjør. Enten er dere ikke ærlige eller så har dere ikke peiling på fotball. _________________ Nils Arne Eggen.
Last edited by Torbjørn on 08.08.2007 23:03; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.08.2007 23:02 Post subject: |
|
|
Konesseur wrote: | Skammelig at Traore fikk sjansen på bekostning av Jamtfall. |
Ettertiden viser at du tok feil. Jamtfall har fremdeles mye trening som må gjøres unna. |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 08.08.2007 23:02 Post subject: |
|
|
rawky wrote: | Dags wrote: | Herregud, for en tullete påstand. Crapinen må ta mesteparten av skylda for baklengsmålet. Ikke særlig bra av keeper heller, men Basma gjøre egentlig ingen kjempetabbe der. Vedbærer'n skulle aldri ha sluppet gjennom Astana der i første omgang.
Edit: Jeg snakker selvfølgelig om at det er en tullete påstad å gi Basma skylda for Koppinens udugelighet. |
Synes det er respektløst av deg å kalle en helt rimelig påstand for "tullete". Basma følger ikke mannen sin og lar ham spring/falle inn målet. Selvsagt er skylda på Koppinen også, og gjerne på Hirschfeld som burde stoppet den bedre, men synes du er vel arrogant i språkbruken din. Trodde dette var et hyggelig forum der man respekterte hverandres meninger? Jeg er kanskje prippen nå, men selv om jeg er uenig med noen, sier jeg ikke at meningene deres er tullete.
Litt furten Rawky.  |
En spade er en spade, slutt å komme med tullete påstander hvis du ikke tåler å få høre det. Dags har helt rett. _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
|
Back to top |