|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bergert Rutinert

|
Posted: 23.07.2007 08:41 Post subject: |
|
|
Å huske solkrem! jeg er faen så solbrent nå
Men jau, morro var det. 2mas kan jo gå rett innpå rbk med slike driv som han hadde i finalen. _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.07.2007 10:57 Post subject: |
|
|
Det var motiverende å springe på så flott underlag! Det nye kunstgresset var mye bedre enn jeg trodde, og jeg går absolutt god for valget RBK gjorde i fjor.
Sånn for øvrig: Ballen (Adidas med blå Champions League-stjerner) som ble skutt over gjerdet mot Rams-brakka i finalen tilhører undertegnede. Om det er noen ærlige sjeler som har tatt den med seg, vennligst ta kontakt.  |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 28.07.2007 19:13 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Som du kan lese over, kan det bli ny cup allerede til høsten.
|
Det er lenge siden jeg har fått tid til å henge her inne. Jeg blir selvfølgelig med til høsten, så lenge det passer med skole og arbeid. Banen vi spillte på var herlig, laget var godt, og det var artig å møte andre fra forumet.
Tipper det er en fyr i Oslo også, som blir med om det passer med arbeid
Jeg har begynt å spille fotball på løkka jevnlig nå, så kvaliteten på denne utenlandsimporten skal være betydlig bedre når vi samles igjen. Hehe.
Har du fått igjen ballen 2mas? Takker for en fin helg, du tok deg fint av oss.  |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |