English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Yssouf Koné
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 112, 113, 114  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Mainn
Rutinert

PostPosted: 24.06.2007 21:18    Post subject: Reply with quote

Et kone-salg til Bergen vil være det samme som å gi et godt bidrag i Guld-kampen fordel SK Brann. Ikke det at jeg tror Kone vil få særlig spilletid i RBK, om han blir. Så for han personlig ville nok Brann vært "enklere" å spilt seg inn på da de har to spissplasser mot RBKs ene.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 24.06.2007 22:51    Post subject: Reply with quote

Kone reiste til Værnes med RBK-bussen kl. 18, og kan umulig ha vært på noe Bergens-fly i kveld.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
HoldBrillan
Veteran

PostPosted: 25.06.2007 01:58    Post subject: Reply with quote

Kent wrote:
Er en skandale hvis de selger Kone. Med Iversen på topp tør jeg påstå at vi har en middelmådig spiss selv sammenlignet med de andre spissene i Tippeligaen. Har sette en del kamper av Stabæk i år, og spissdoen Nannskog/Pall Gunnarson overgår Iversen med god margin. Det samme gjøre Helstad i Brann og Ijeh i Viking. Lyns Edu er vel den beste av alle spissene i Tippeligaen selv om han varierer i prestasjonene. Kone har potensiale til å bli beste spissen i Tippeligaen, mens Iversen er på hell. Velger RBK å selge Kone i en slik situasjon gidder jeg ikke lengre å sympatisere med de som styrer denne klubben.

At Iversen er en middelmådig spiller er det mest idiotiske jeg har hørt på lenge. Iversen er det beste alternativet Rosenborg kunne hatt. Vanskelig å få tak i en bedre spiller på den plassen..
Legende

PostPosted: 25.06.2007 02:15    Post subject: Reply with quote

At Iversen er en god spiss er det ingen tvil om, at han ikke har innfridd så langt i år er en annen sak.
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 25.06.2007 21:38    Post subject: Reply with quote

Kampen i kveld beviste virkelig hva en ekstraordinær spiss kan utgjøre for et lag. Mens Iversen er stasjonær, svak teknisk og regelrett treig, er Edu kreativ, teknisk gjennombruddshissig og faen så hurtig. Er møkka lei av alle som støtter Iversen, uansett hvor uendelig dårlig han presterer. Edu la lista i denne kampen, og Iversen rev med glans. Gi Kone en sjanse i 3-4 kamper på rad!
Back to top
Kent
Veteran

PostPosted: 25.06.2007 21:46    Post subject: Reply with quote

[quote="HoldBrillan"]
Kent wrote:
At Iversen er en middelmådig spiller er det mest idiotiske jeg har hørt på lenge. Iversen er det beste alternativet Rosenborg kunne hatt. Vanskelig å få tak i en bedre spiller på den plassen..

Vanskelig å få tak i en bedre spiller enn Iversen ja. Jævlig vanskelig også.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 25.06.2007 23:08    Post subject: Reply with quote

Bomtur for Kone

Kone gikk på en skikkelig smell på bomturen til Burkina Faso, hvor han ble tryglet om å møte opp for landslagsspill. Få timer før kampen fikk han vite at han ikke fikk spille.

Quote:
- Jeg var inne på laget fredag. Da hadde vi den siste treningen før kamp. Men på spillermøtet seks timer før kampstart, var plutselig ikke navnet mitt på lista over de som skulle starte. Jeg skjønte ingen ting og ville ikke snakke med treneren etterpå heller, forteller han til Nettavisen.

Nå nekter han å spille mer for landslaget, i hvertfall så lenge landslagstreneren heter Didier Notheaux.
bommel
Veteran

PostPosted: 26.06.2007 18:54    Post subject: Reply with quote

Ser på adressa at Kone sier rett ut at han vil vekk, det forstår jeg meget godt. Blir utrolig oppgitt over tørum sin kommentar der han sier at det omtrent blir det samme som for en reservekeeper for Kone..
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 26.06.2007 20:06    Post subject: Reply with quote

Kone vil bort : http://fotball.adressa.no...e84406.ece
2mas
Sjef

PostPosted: 26.06.2007 20:40    Post subject: Reply with quote

Forstår frustasjonen til Kone, men RBK må ikke finne på å selge i sommer! Kampen i går var nok et eksempel på at vi trenger Yssouf.
Back to top
Sølve
Rutinert

PostPosted: 26.06.2007 21:39    Post subject: Reply with quote

Men kva er vitsen med å ha han så lenge Tørum ikkje har ballar til å benka Iversen? Synest det er synd at Kone ikkje får spela, men når situasjonen fyrst er som den er, er det ein god løysing å leiga han ut til Odd ut sesongen. Forhåpentlegvis kan han banka inn 10 mål for telemarkingane, og det går opp for Tørum at Kone er mannen å satsa på.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 26.06.2007 21:45    Post subject: Reply with quote

Fra fxt.no artikkelen om saken står følgende helt nederst:

Quote:
PS! Yssouf Kones avtale med RBK strekker seg ut 2008. Og selv om trønderne ønsker å benytte seg av spilleren neste sesong, vil spissen trolig forsvinne ut av landet.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 26.06.2007 22:06    Post subject: Reply with quote

Skal RBK få penger får Kone må han selges etter denne sesongen. Viss ikke må kontrakten forlenges og det vil neppe Kone. Spørs om han havner i Brann i januar etter en suksessrik høst i Odd-trøya......?
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 26.06.2007 22:21    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Fra fxt.no artikkelen om saken står følgende helt nederst:

Quote:
PS! Yssouf Kones avtale med RBK strekker seg ut 2008. Og selv om trønderne ønsker å benytte seg av spilleren neste sesong, vil spissen trolig forsvinne ut av landet.

Dersom det ser ut til at Kone drar etter sesongen uansett, kan det være smart av han og takke ja til et låneopphold i Odd. På den måten vil han mest sannsynlig få spilletid og dermed gjøre seg selv mer atraktiv for atenlandske klubber.

Når det er sagt, burde han også få spilletid hvis han takker nei til tilbudet. Iversen har ikke vist mye i det siste som favoriserer han foran Kone.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 27.06.2007 00:32    Post subject: Reply with quote

Lurer litt på hvorfor RBK er så ivrige på å bytte vekk Kone ved enhver anledning. At han vil vekk sjøl er jo såklart et argument, men noen må da se at han er veldig viktig som backup for Iversen i det minste.

Jeg tror man vurderer Kone som overflødig, og ser på Konan som et like godt alternativ til Iversen. Litt risky kanskje, menmen.

På den andre side så er jeg av de som ikke er veldig imponert av det Kone har vist i RBK-trøya. Nå skal det jo sies at han har fått lite tillit og vært skadeplaget, men jeg synes ikke han sånn uten videre ved eget spill har kvalifisert seg for førstelaget. Men så lenge Iversen ikke presterer så skjønner jeg jo også at Kone blir frustrert over å ikke få sjansen.

Men jeg synes Kone har brent alt for mange store sjanser og tatt for dårlig vare på den tiden han faktisk har fått i RBK, og hiver meg ikke uten videre med på det at han er så mye bedre enn Iversen pr.dags dato.
Back to top
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 27.06.2007 00:46    Post subject: Reply with quote

Det er fullt forståelig at Kone sliter med å score når han for engangs skyld får spille på 1. laget, å spille sammen på trening og spille sammen i kamp er to vidt forskjellige ting, og kjenner jeg Tørum rett så får ikke Kone spille så mye på lag med 1. lagsspillerene på trening heller gjør han det da?
Back to top
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 27.06.2007 00:58    Post subject: Reply with quote

kone blir jo sjeldent drillet i formasjonstrening sammen med førsteellveren de siste treningene før kamp, men her er d jo ikke først og fremt avslutningene som er i fokus.

Ut av det jeg har sett av Kone vurderer jeg han til å være en god spiller, men som mangler en tydelig spisskompetanse. Han er jevnt god med begge bein, god på hodet, teknisk god, hurtig etcetc...Men jeg savner det ekstra rå egenskapen hvor han er helt enorm. I tillegg mener jeg han ikke er god nok avslutter til å forsvare en fast plass som midtspiss på RBK. Dog må jeg ta en del forbehold da han har fått vist seg lite frem over tid...
Back to top
WengerKnows
Senior

PostPosted: 27.06.2007 01:40    Post subject: Reply with quote

Hvis vi får pelle for 8 mill, pluss Kone på lån ut sesongen(sannsynligvis med en pris i avtalen odd kan benytte seg av hvis de vil) så er det ok. Noen som vet hva vi betalte for kone når vi hentet han? Har ikke inntrykk at det var så mye. Kan fort hende han har steget i verdi siden han kom til rbk, selv om han hovedsakelig har sittet på benken, merkelig nok..
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 27.06.2007 02:00    Post subject: Reply with quote

4 millioner. Alle overgangssummer står oppført i spillerprofilene.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 27.06.2007 09:22    Post subject: Reply with quote

Adressa hevder nå 3,5 mill.

Uansett:

- Jeg har mistet motivasjonen for å spille for RBK. Laget trenger meg ikke, og nå vil jeg bare finne en annen klubb, sier Kone.

Les mer: Lei Kone snur ryggen til RBK
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 27.06.2007 09:27    Post subject: Reply with quote

Virker i den artikkelen at Tørum mener Kone har fått de sjansene han fortjener, og at han ikke har fått flere skyldes at han ikke har vært bedre.
puckno
Veteran

PostPosted: 27.06.2007 09:43    Post subject: Reply with quote

Hvorfor vi på død og liv skal spille med Ivers på topp når han er så inn i granskauen elendig for tida er for meg et mysterium. Det ville vært til det beste for alle parter å benke Ivers et par kamper nå, og heller la Kone starte.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 27.06.2007 10:36    Post subject: Reply with quote

puckno wrote:
Hvorfor vi på død og liv skal spille med Ivers på topp når han er så inn i granskauen elendig for tida er for meg et mysterium. Det ville vært til det beste for alle parter å benke Ivers et par kamper nå, og heller la Kone starte.

Iversen er ikke elendig, han er LAT.
josinho
Veteran

PostPosted: 27.06.2007 10:39    Post subject: Reply with quote

Hvem skal være back-up for Ivers når Kone forsvinner? Braaten eller Konan, evt kjøpe inn en ny spiss?
Back to top
pyssling
Junior

PostPosted: 27.06.2007 10:50    Post subject: Reply with quote

Syns det er meget rart at han ikke er blitt gitt flere sjanser til å vise seg frem. Skjønner godt han er lei av situasjonen. Selv om Ivers har scoret 6 mål så har han vel ikke spillt godt nok. Jeg tror det eneste som holder Kone ut av 1. laget er at Tørum håper at kontinuiteten skal gi uttelling. Jeg tror den kan det dersom Kone får sjansen i noen kamper på rad og ikke kun når Ivers er skadet. Da blir det mer kamp om plassen siden Ivers ikke lengre er permanent valg. Hvis du er allti 2. valg pleier man og overarbeide situasjonene når man får sjansene og jeg tror det er det som har skjett her også.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 112, 113, 114  Next
Page 43 of 114

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb