| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ballaballaballa Veteran
|
Posted: 20.05.2007 18:53 Post subject: |
|
|
| Riseth putta to for så å bomme på ei, siden har han ikke tatt straffer av den enkle grunn at Iversen kom til klubben. ihvertfall ikke TL. |
|
| Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 20.05.2007 18:59 Post subject: |
|
|
| Såvidt jeg husker var den siste straffen til Riseth så elendig at trener og spiller igjennom media ble enige om at han aldri skulle ta straffe igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.05.2007 20:47 Post subject: |
|
|
Spør du meg, var samtlige fire straffer til Riseth høsten 2005 dårlige - med et mulig unntak for den første mot Odd. Mye flaks at det ble mål på Hamar.
Men det var vel ingen andre som ville skyte. Johnsen ble vel vraket av Perry/Høgmo, mens både Helstad, Winsnes og Storflor sjøl nektet etter å ha bommet i løpet av sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.05.2007 20:56 Post subject: |
|
|
Mener å huske Riseth etter sin siste straffe (som han bommet på) uttalte at han aldri kom til å ta straffer igjen, i et intervju etter kampen. Så det kan godt hende Riseth ikke er noe alternativ en gang. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 21.05.2007 05:00 Post subject: |
|
|
Etter å ha sett Riseths straffer så syns jeg ikke han er god nok. Men jeg har alikevell problemer med å se alternativene.
Iversen er bankers.
Sapara aner vi egentlig ikke.
Kone har så langt scoret på 2/2 straffer for RBK. Men det var ikke akkurat noe toppstraffe av Kone i går. Mulig det var preget av at det var en ganske uviktig kamp.
Konan har hvertfall de rette ferdighetene. Og har ifølge enkelte scoret en del i Afrika.
Dorsin bommet på sitt forsøk i fjor. Og jeg har problemer med å se at han har et hardt nok skudd.
Strand mangler helt klart presisjonen for å sette en god straffe.
Så får vi bare håpe på at vi slipper straffekonk. Jeg har hvertfall ingen tro på at vi kommer seirende ut av en slik situasjon. |
|
| Back to top |
|
 |
|