| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 17.05.2007 03:04 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Konan vs Storflor var som natt og dag |
Bare jeg som lo litt der? :p
God kamp. Håper Konan og Tettey får fortsette i samme roller.
Braaten adskillig bedre idag, men synes han har mye å bevise enda.
Stoor sin beste kamp hittil, men hadde noen feil.
Det kan ikke skade å prøve Kone i fra start en kamp. Tror det kan skremme Iversen til å gjøre en bedre innsats.
Faktisk synes jeg en ivoriansk trio på toppen en kamp hadde vært supert.
De er jo alle kjent med ivoriansk fotball, derfor har de bedre spilleforståelse for hverandre enn overfor andre på RBK. Om ikke logikken min er helt på trynet. |
|
| Back to top |
|
 |
nastynick Rutinert
|
Posted: 17.05.2007 05:05 Post subject: |
|
|
synes det er interessant at mange kritiserer iversen, eller ihvertfall er åpenbart skeptiske til iversens innsats i denne kampen. Jeg var på lerkendal og bet meg merke i hvor stor innsats iversen egentlig legger til grunn for å skape rom for de vingene rundt seg. etter min mening, gjør iversen en mer enn godkjent kamp med både oppofrende duellspill og initiativrike løp---det at han ikke scorer mere enn et mål kommer av at han ikke blir servert mere innlegg etc.
videre vil jeg berømme tettey for en knalljobb på sentral midt...jeg har plutselig fått troen på at han kan bli noe stort, nå som han har forstått at det å spille på det enkle også er effektivt. hvis han i tilleg blir bedre på avslutninger har vi en klassespiller i han!
og selvfølgelig morsomt at Konan scorer, han trenger denne oppmuntringen. Jeg er enig at han som ving er veldig malplassert til tider, men han er konstant involvert offensivt og på mange måter en ny type ving. Forutsigbarhet, a'la Eggensk filosofi er ikke alltid positivt, og for meg står det som en styrke at vi har en klassespiller som Konan med i troppen. så kan det hende at man heller skal gi han andre arbeidsoppgaver enn en klassisk ving, for målfarlig...det er han!
heia rbk _________________ Ljuskraft...bang booom! Bli arg! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.05.2007 10:49 Post subject: |
|
|
| Erik wrote: | | Der kom målet til Start, det kunne like godt vært 4-1 til Start. |
Seriøst, mener du virkelig det? Vi hadde jo fullstendig kontroll defensivt. De hadde ett klasseangrep, og det scoret de på. 3-1 hadde vært et fair resultat. Når det er sagt, så prøver Start (i motsetning til Godset) å spille fotball, og det fortjener de honnør for.
Enig i at Iversen får for mye pes etter denne kampen. Han var tidvis bra, men det ble sjeldnere utover i 2.omg. Tettey var veldig sikker, han hadde vel knapt ballmist. Hele forsvarsfireren klarte seg bra, men vi har en del å gå på offensivt. Konan scoret to, men gjorde en del rart i 2.omg. At Braaten får så mye tillit synes jeg er rart, spesielt mtp at han er på vei bort. |
|
| Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 17.05.2007 11:27 Post subject: |
|
|
Kan det være nettopp fordi Braaten er på vei bort at han får så mye tillitt? Jeg tenker på at RBK kanskje vil selge ham i sommervinduet, og det blir mer penger for en spiller som har spilt seg delvis i form, enn en som har vært skadet i preseason og deretter sittet på benken...
Begynner å tro det er motivet til RBK, for man kan ikke si at han har kapret plassen på bakgrunn av prestasjoner på banen i år... |
|
| Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 17.05.2007 13:53 Post subject: |
|
|
| det er i så fall motsatt logikk av den de brukte mot arason. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 17.05.2007 14:15 Post subject: |
|
|
| Tror man bruker Braaten fordi man har funnet ut at man ikke kan bruke både Traore og Konan samtidig. Og at Braaten har prestert bedre enn både Jamtfall og Storflor... |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 17.05.2007 14:22 Post subject: |
|
|
| Hvorfor kan vi ikke bruke Konan og Traore samtidig, Kjello? |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 17.05.2007 14:26 Post subject: |
|
|
Fordi Iversen ikke klarer å henge med når de eksploderer... _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 17.05.2007 14:35 Post subject: |
|
|
| Hehe, ikke mange som greier å henge på når Braaten eksploderer heller.. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.05.2007 14:51 Post subject: |
|
|
| Har nok mye med samhandling å gjøre, det holder med en ving som ikke har så mye samhandling. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 17.05.2007 14:52 Post subject: |
|
|
Fikk noen helt ille tanker i hodet nå.. Grøss  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 17.05.2007 14:53 Post subject: |
|
|
| Joko: NÃ¥ er vel ikke samhandling Braatens sterke side. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.05.2007 14:59 Post subject: |
|
|
| Nei, men han er fortsatt veldig mye bedre enn Traore og Konan når det kommer til samhandling. |
|
| Back to top |
|
 |
Gangz Senior
|
Posted: 17.05.2007 16:04 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Nei, men han er fortsatt veldig mye bedre enn Traore og Konan når det kommer til samhandling. |
Nei Joko! |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.05.2007 16:16 Post subject: |
|
|
| Jo gangster. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 17.05.2007 16:33 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig er han det. Han har spilt i Rosenborg nesten 3 år, og kjenner sysyemet.
Traore og Konan har vært i klubben kortere tid og er selvfølgelig ikke like samspilt som de som har vært i klubben lenger... _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.05.2007 16:41 Post subject: |
|
|
| Det jeg prøver å si... |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 17.05.2007 16:43 Post subject: |
|
|
Virket bare som noen trengte å få det inn med teskje...  _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Gangz Senior
|
Posted: 17.05.2007 18:44 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | Virket bare som noen trengte å få det inn med teskje...  |
Hehe, prøvde bare å starte maskineriet til Joko. Virker som han har krangla med samtlige her på forumet i de diskusjonene jeg har observert.
No offense:) |
|
| Back to top |
|
 |
dalla Rutinert
|
Posted: 17.05.2007 19:29 Post subject: |
|
|
| ingen her liker joko som forumbruker, han krangler med alle;) hihi |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 17.05.2007 19:36 Post subject: |
|
|
| Det er vel bedre å diskutere og krangle litt om saker man bryr seg om, enn utilslørt hetsing som du bedriver nå. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 17.05.2007 20:10 Post subject: |
|
|
| joko- wrote: | | Konan har litt igjen på samspillet, merkelig passning. |
Han var vel omtrent alle andre plasser enn der han egentlig skulle ha vært, men det ble mål ut av det.
Må for øvrig si at jeg det var herlig å se sjanser bli til mål igjen. Effektivitet er ikke det samme som glitrende fotball, men følelsen av å score (mange) mål kompenserer ofte godt. Spesielt i tilfellet RBK, som vi vet også kan spille glitrende fotball. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.05.2007 20:35 Post subject: |
|
|
| Hehe, jeg satt å klødde meg i hodet de siste 30 minuttene og lurte på hvilken posisjon Konan egentlig hadde, i realiteten spilte vi jo omtrent med tre indreløpere en periode. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 17.05.2007 21:54 Post subject: |
|
|
| dalla wrote: | | ingen her liker joko som forumbruker, han krangler med alle;) hihi |
Pøsj, Joko er min protegè innen anti-politisk korrekt atferd!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Jon Irenicus Veteran

|
Posted: 17.05.2007 22:12 Post subject: |
|
|
| Du fortjener en smekk i trynet for å ha satt meg på den ignore-lista di før det trollet der. |
|
| Back to top |
|
 |
|