View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 13.05.2007 19:51 Post subject: |
|
|
Jeg tenkte aldri at jeg skulle si dette, men RBK fortjener virkelig dette slaget i trynet. Kanskje våkner de engang i høst når de må kjempe om nedrykk.
Og: LSK slår Viking ikveld og leder med 9 poeng på RBK.
Last edited by SverreBrandhaug on 13.05.2007 19:52; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 13.05.2007 19:51 Post subject: |
|
|
Det er noen som ikke var helt enig i kritikken min av Kvarme etter sist kamp. Er det sånn fortsatt?
Nå er det sånn at 5 markeringssvikt av Kvarme har ført til de siste 5 målene. Han kan umulig få lov til å starte der neste kamp, da hadde det vært bedre med Braaten som stopper. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.05.2007 19:52 Post subject: |
|
|
Dette er tragedie. Jeg driter i alle unnskyldninger om undervurdering osv. Vi taper ette all sannsynlighet på hjemmebane mot et svekket Strømsgodset. Vi taper i tilleg første gang i historien mot dette laget. Vi skaper rett og slett ingen ting. Nå har vi tapt mot to av de dårligste lagene i TL på to forsøk. Vi har heller ikke et spillermål på de to siste kampene mot antatt dårligere lag. Jeg har ingen fasit på hva som må gjøres, men no må skje. Å starte med Kone foran Iversen er i hvertfall en start. Dette er rett og slett elendig. Ikke bare resultatene, men også det som vises på banen. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Johnny W Veteran
|
Posted: 13.05.2007 19:55 Post subject: |
|
|
Fy faen så fette dårlig det var. Ikke noe om å snakke om å se bak resultatet i dag, Tørum! Nytt forsvar nå! Og se å få satt Iversen på benken pronto. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 13.05.2007 19:56 Post subject: |
|
|
Den værste kampen vi har spillet, indtil videre. Samtlige spillere er dårlige i dag med undtag af Braaten, som er med i alt vi skaber offensivt.
Man får håbe Torbjørnsen kommer på overarbejde, så vi får nogle nye forsvarsspillere til sommer. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Kent Veteran
|
Posted: 13.05.2007 19:56 Post subject: |
|
|
Johnny W wrote: | Og se å få satt Iversen på benken pronto. |
Dream on. |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 13.05.2007 19:57 Post subject: |
|
|
nå må Rosenborg F**************** få seg ny[E] midtstoppere!!!!!!!!!!!
Tragisk!!!!!!!!!!! Tragisk!!!!!!!!!!! Kvarme.. au.. jeg får vondt!! Få opp øyna! det er ikke det det offensive rosenborg sliter med. (de gjør naturligvis det når lag legger 11 mann i forsvar på lerkendal) Syns synd på de offensive som får all peppern, når det er midtstopperne som feiler gang på gang på gang på gang på gang på gang på gang!!!!!!! Dette har pågått i 4 år nå. Ta til H********* tak !!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 13.05.2007 19:58 Post subject: |
|
|
Det her holder jo ikke mål for fem øre. Forsvarsspillet holder ikke mål. Gjør så enkle feil at det ikke er til å tro. Hva som egentlig har skjedd med Kvarme det siste året lurer jeg veldig på. Og fremover fremstår vi uten system på det vi holder på med. Og der en skulle tro vi hadde enkeltspillere som kunne stå frem når kollektivet ikke fungerer, så ser vi lite til de også. At trenerbenken også virker noe handlingslammet er også bekymringsverdig. Idag kan man ikke lag Tettey få spille hele kampen, vi hadde trengt en PSC i andre omgang for å drive opp aggressiviteten.
Her er det mye å rette på. Og derosm ikke noen gjør noe snart, kan vi bare glemme å "bare" vært ti poeng bak til sommerpausa. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 13.05.2007 20:00 Post subject: |
|
|
Håper det er flere en meg som ser at vi spiller drit dårlig? Som et lag skaper vi ingen verdens ting, vi er ikke samspillte i det hele tatt.
Hadde det bare vært denne kampen hadde det nesten gått å svelge at vi taper mot et svakt nyopprykket lag på hjemmebane, men vi har ikke spillte bra fotball siden Tørum tok over et lag i kjempe medgang!
Over 7 månder med ræva fotball er for dårlig!! Er klar over vi hadde en god treningskamp mot Stabæk, og en grei kamp mot Brann, men dette holder ikke.
Trond Sollied er den beste treneren som noen gang kan være aktuell for RBK, og han er ledig. Hvor stor skal inkompetansen være? |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
|
|
Herregud så dårlig. Kvarme bort og vekk, det har jeg sagt helt siden fjoråret.
Iversen er nok en gang elendig, gjør ikke annet enn å vralte rundt, stakkars Kone sier nå jeg..Blir satt inn 5 min før slutt, er ikke mye han kan gjøre da.
Storflor var rævva, samme med Tettey->Norges dårligste touch, bør bli tatt ut når vi jager ledelse.
Tørum har nok en gang bevist hvor dårlig han er under kampene, han bytter fanden meg ikke inn kone før 5 min før slutt, når det har gått 85 minutter med dårlig angrepsspill!
Plusset er at Tørum ikke lenger kan skylde på ivorianerne for den dårlige samhandlingen fremover.. |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
|
|
Jeg synes ikke Braaten var god heller kampen sett under ett, da blir han bare ok. Synes han var langt mer tafatt i andre omgang, enn han var i første. Dog synes jeg Sapara og Strand skal få noen små plusser. Men egentlig er det uinteressant å dele opp i plusser og minuser nå, for helhetlig som lag fungerer rett og slett ikke RBK i det hele tatt for tiden. Dessverre har det vært sånn lenge nå også, helt fra RL i fjor høst til nå, minus treningskampen mot Stabæk.
Man kan jo begynne å lure på om det egentlig var Høgmo som likevel burde fått æren for at RBK hevet seg i fjor. Eller kanskje RBK fungerte mye bedre da Høgmo og Tørum kunne samtale seg imellom... |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.05.2007 20:01 Post subject: |
|
|
Heller Nordvik enn Kvarme fra start neste kamp. Godt mulig han gjør like mye rart, men da har vi en med forbedringspotensiale i hvertfall. Heller en ung og lovende en en som KUN har rutine som styrke. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Howie Junior
|
|
|
Hva sier man til dette da? Forære en dumpekandidat 3 poeng på hjemmebane... Flotte greier. Passe oss så vi ikke blir en dumpekandidat selv med dette spillet her.
Midtforsvaret virker som de er på en lang og god ferie på Bahamas. Ber til alle guder om at noe skjer i det leddet i sommer!!
Æsj, nå er jeg bare skuffet og irritert. Lar være å skrive mer nå. _________________ Veni, Vidi, Vici! |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
|
Basma istedenfor Kvarme, slutt å mas om Jamtfall og Nordvik nå. Siste vi trenger... |
|
Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
Posted: 13.05.2007 20:02 Post subject: Ræv. |
|
|
Dette må vel være det verste jeg har sett.
Tørum: Dårlig foran mål, men ellers en alright kamp.
Lurer på hvilken kamp han så...
Forsvarsspill av verste sort, pasningsspill av verste sort, angrepsspill av verste sort, og innsats av verste sort.
Det er lenge siden jeg har sett RBK være så rævv. Det var vel borte mot Stabæk, for ett par uker siden...
Tørum, jeg begynner å tvile på dine egenskaper. En mildt sagt tam Iversen med klippekort er vel ett godt eksempel på manglende evne til å lede. Noe burde vært gjort lenge før Konan og Kone fikk ett par minutter.
Feig og pesslaust av RBK, akkurat slik vi ikke vil se dem.
2005 all over again...? _________________ Troillan i tykt og tynt. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 13.05.2007 20:02 Post subject: |
|
|
Iversen bør få seg et spark i rumpa, og bli satt på benken til fordel for Kone. |
|
Back to top |
|
 |
3rl3nd Rutinert
|
Posted: 13.05.2007 20:02 Post subject: Ræv. |
|
|
Vi vant sjanse statestikken 11-4!
Jes! Herlig!
Nordvik inn i midtforsvaret, Per inn for Trælægg-Tettey, Traore inn for Storflor og Kone inn for Slapp-Ivers.
Skader ikke å prøve, sier i det minste i fra til de som blir satt ut at dagens innsats ikke kan tolereres. Det som kommer til å skje er vel at Abdi muligens kommer inn for Storflor...
Blir spennende å se fortsettelsen på denne fotballfarsen. _________________ Troillan i tykt og tynt.
Last edited by 3rl3nd on 13.05.2007 20:14; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Chriz Senior
|
Posted: 13.05.2007 20:05 Post subject: |
|
|
Verste jeg har sett av RBK på lenge, hva faen gjør Kvarme og Storflor på der ute, latterlige spillere vi for lengst skulle dumpet. Tettey eier jo ikke et offansivt fiber i hele jævla kroppen og bidrar ikke en dritt.
Faen jeg er så lei dette laget full av møkka spillere som vil whine til seg en plass i første elveren gjennom media. Dump hele dritten, de som ikke vil skrive kontrakt, de som ikke holder mål og de som faen ikke takler å sitte på benken. Bygg opp hele shiten på nytt..
Last edited by Chriz on 13.05.2007 20:08; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 13.05.2007 20:05 Post subject: |
|
|
Detta var tafatt. Vi ser ei angrepsrekkere som ikke vil skåre mål samtidig som Godset har litt gullhår i rævva. Fatter enda ikke hvorfor Iversen starter da han på detta tidspunktet ikke holder Jr. nivå... Rosenborg fortjente alle 3 poenga men viser at forsvaret ikke holder stand. eneste som så ut som faktisk ville noe på banen idag var for å være helt ærlig Stoor og Braaten som jeg fikk intrykk av...
Av de tingene jeg så som RBK angrepet burde kritiseres mest for er nok det den episoden da det ble lakt inn og både Storflor og Iversen hoppa elegant over ballen og lot den gå til Godset forsvaret. Også når braaten la inn og Tettey sendte ballen langt inn i granskauen utafor mål var helt på tryne..
Ellers var kampens store overaskelse i mine øyne faktisk Adam Larsen som har gjort stor forbedring fra han spilte for lindeberg i mine "glansdager"  |
|
Back to top |
|
 |
Troilonge Veteran
|
Posted: 13.05.2007 20:11 Post subject: |
|
|
Jeg trodde faktisk at et lag som drømmer om Champions League skulle klare bedre enn 1-2 mot Godset hjemme, men der tok jeg feil gitt. Heia LSK i kveld. Viking er vel mer RBK-nivå for tiden  |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 13.05.2007 20:11 Post subject: |
|
|
WegHard wrote: | Slipper vi oss ned ett hakk til blir det spennende. Roter vi bort en hjemmeseier mot et talentløst Strømsgodset etter 1-0 ledelse til pause sier den litt hissige psykopaten i meg at noen må dø.. |
Noen må dø..
Null innsats, null samhandling. Vi har gått fra å være et spillende lag til å bli et panikkrammet lag som bare poler i vei. Spillerne har jo ikke tro på at de kan spille ball.. De aner ikke hvor de har hverandre.
Årsverste av et drittlag mot et drittlag. Dette er 2005 i reprise så det synger etter. Det bør Tørum være mann nok til å innrømme. Vi er ikke i nærheten av norgestoppen. Flaut. _________________ Sparken så'n bli still. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 13.05.2007 20:12 Post subject: |
|
|
Ja, ja, hva annet kan en regne med når en ikke viser innsats og vinnervilje. Når i svarte faen skal de lære at en må slåss og kjempe i 90 minutter for å vinne, vi er ikke overlegne lenger!
Kvarme og Storflor til Ranheim, Basma inn i midtforsvaret. Iversen på benken til fordel for Kone.
Pung ut penger for en rågod midtstopper i sommer.
Tørum: Send de på straffetrening, opp og ned unnarennet i Granåsen i hele natt.
Jævla overbetalte null!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 13.05.2007 20:16 Post subject: |
|
|
ace wrote: | Kvarme og Storflor til Ranheim |
Hvorfor ønsker du Ranheim ned i 3. divisjon, egentlig? _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 13.05.2007 20:17 Post subject: |
|
|
Tettey var mye værre enn Storflor i dag. |
|
Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 13.05.2007 20:22 Post subject: |
|
|
tettey var håpløs framover, eier jo ikke kvalitet og pasningskvaliteten er horribel. |
|
Back to top |
|
 |
|