English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Stabæk - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
pingvin
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 14:35    Post subject: Reply with quote

Quote:
Etter en rask gjennomlesning av kamptråden kan man altså konkludere med følgende:
- ivorianerne var et bomkjøp
- Stoor et enda større bomkjøp
- Strand bør benkes / legge opp
- Tørum er ikke rett mann for jobben
- NÃ¥r Vidar Riseth blir frisk blir alt bra
Ingen er bomkjøp synes jeg. Strand bør ikke benkes, men heller spille høyreback. Tørum har jeg aldri ment er rett mann, tror jeg snart får rett. Riseth tilbake, da ordner alt seg, jeg har troa Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.04.2007 17:55    Post subject: Reply with quote

Noen som kan laste opp Storflors raid, som jeg har hørt var meget bra, på YouTube? Tror det var det i forkant av filmesituasjonen. Hadde vært supert.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 18:33    Post subject: Reply with quote

Utrolig mye skal gå galt dersom Tørum får sparken. Tror brakka rett og slett ikke tør sparke noen på ei stund nå.

Bare så det er ingen tvil, Tørum har min tillitt.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
2mas
Sjef

PostPosted: 22.04.2007 20:38    Post subject: Reply with quote

Du ser situasjonen her, knerten: Høydepunkter
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
puckno
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 21:29    Post subject: Reply with quote

henning wrote:
At vi fortsatt vingler og roter med hvem som skal ha den sentrale rollen er bare helt føkkings utrolig. Det har vært et problem i årevis, alle innrømmer det, og vi har hatt laaaaaang tid til å finne den rette, enten internt eller eksternt. Likevel er det fortsatt like prekært. Det finnes ingen unnskyldninger. På tide man tar et valg og står ved det i mer enn to kamper, trenerteamet har såpass mye kunnskap om spillerne i troppen at de bør være i stand til å ta et valg på hvem som er best skikket. Hvis de mener ingen passer så får de ta sjølkritikk på at de ikke gjorde noe med det når overgangsvinduet var åpent, eller skifte spillesystem.

Selv har jeg troa på at dette diskuteres flittig på brakka, og kan bli løst når visse kontrakter går ut andre steder til sommeren... RBK kan ikke bare kjøpe villt og hemningsløst straks man taper en kamp, men har trodd på Sapara i rollen med Riseth som backup, og det er fair nok. Jeg tror diskusjonen er ganske annerledes nå og at ting vil skje. Vær tålmodig!
Back to top
Nero
Proff

PostPosted: 22.04.2007 22:13    Post subject: Reply with quote

Ok, jeg har bare sett "høydepunktene".

Storflor filmet uten tvil, dere som satt på stadion ble lurt. Er ikke overrasket, han har forsøkt seg på filming og andre usportslige tricks mange ganger. En av grunnene til at jeg aldri har likt ham noe særlig.

Nesten alle Stabæk-angrepene som ble vist kom etter ballmist hos RBK. Strand hadde feilpasning, Sapara likeså. Da angrepene kom rygget forsvaret, mens midtbanen var fraværende/løp i mellom. RBK har tydelige defensive problemer.

Skal ikke trekke store konklusjoner etter noen klipp. Men høres ut som det er de samme tendensene som før. Vi trenger defensiv trygghet, det får vi vel bare når Riseth kommer på midten igjen. Men han er som sagt bare en midlertidig løsning. Som flere har påpekt her må Tørum & co snart finne en permanent løsning!

Strand på backen er tullball. I hans siste sesong må han spille indreløper eller sitte på benken som super-reserve. (Som innbytter kan han gå inn på backen, men den som spiller fast må være en mulig fremtidens back.)

Mot Brann trenger vi krigere, og et solid forsvar. Spent på om vi får se det...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 22.04.2007 23:27    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Du ser situasjonen her, knerten: Høydepunkter

Nice! Er det gratis hele tiden?
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 22.04.2007 23:36    Post subject: Reply with quote

Nero wrote:
Ok, jeg har bare sett "høydepunktene".

Da angrepene kom rygget forsvaret, mens midtbanen var fraværende/løp i mellom. RBK har tydelige defensive problemer

Er enig i at midtbanen var relativt overløpt og fraværende defensivt i andreomgang.

Når det gjelder midtforsvaret så var det viktig å falle bakover for å hindre Nannskog de rommene han pleier løpe i, særlig siden de er trege i midten. Det funka greit store deler av kampen.

Koppinen var ytterst god i duellspillet i første omgang, men ble som mot Tromsø veldig avslørt på fart da Tschoy (eller hvordan det nå skrives) sprang rundt- og fra ham med ball i beina...

Pasningsmessig var Stoor og Strand en katastrofe.
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 23.04.2007 15:39    Post subject: Reply with quote

Ikke rart at Stabøk vant, de var jo dobbelt så mange som oss.

http://fotball.adressa.no...chId=22452
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 19, 20, 21
Page 21 of 21

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb