View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Sondre Senior
|
Posted: 19.07.2004 16:53 Post subject: Lars Blixt |
|
|
Leser at han for tiden er på prøvespill i svenske AIK. Håper at de vil ha han, så Lars for spilletid i en klubb.. Det fortjener han..
Rosenborg-back aktuell for AIK _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2004 09:03 Post subject: |
|
|
Også den serbiske spissen prøvespiller for AIK denne uka. Trener Nebojsa Novakovic er mest imponert over Blixt så langt:
- Vi behöver se spelarna mer. Men Blixt har varit bra. Han har inte spelat så mycket i Rosenborg, ungefär 20 matcher på fyra år, men han är kanske för kort för att spela där. Han är lite som Kalle Corneliusson. Han har en jättebra aggressivitet. Att han är skandinav gör det lättare för honom att komma in i spelet. Det är svårare för en kille som Branko, säger Novakovic till FotbollDirekt.
Lars Blixt selv vil gjerne til Stockholmsklubben:
- AIK er en storklubb i Skandinavia, og høres ut som et veldig bra alternativ hvis det skulle bli en realitet, sier Blixt til Østlendingen.
...må si at det lover bra for Blixt, som var redd for at han måtte legge opp etter sesongslutt fordi ingen proffklubber ville ha ham!  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 21.07.2004 12:21 Post subject: |
|
|
Quote: | Han har inte spelat så mycket i Rosenborg, ungefär 20 matcher på fyra år, men han är kanske för kort för att spela där. |
Hvor jævla dum er den svenskyugi'n der? For kort? Idiot! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2004 12:52 Post subject: |
|
|
He-he, la merke til den, jeg òg. Novakovic tror visst at RBK spiller fysisk Drillo-fotball med store, staute menn i alle ledd.  |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah Senior
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 04.08.2004 20:01 Post subject: |
|
|
Lykke til Lars!
Topp fyr, som jeg mener er god nok for troppen vår!
Han har gjort god innsats når han fikk sjansen, og for et langskudd han knalla inn for et år eller to siden... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2004 14:53 Post subject: |
|
|
god nok til troppen vår? nei.... synes ikke han har noen fremtid i rosenborg.... det skal veeeeldig mye til for at han skal få spille kamper nå..... russel å basma...... tror ikke han vi lklare å danke ut begge de nei  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2004 15:49 Post subject: |
|
|
Vel, nå som Russell har kommet inn i laget, så var det ganske innlysende at Blixt var ferdig. Jeg ønsker Lars lykke til i Sogndal, og håper at han overbeviser såpass i saftbygda at han tar over der Russell slapp, og blir en glimrende høyreback i sort og hvitt...
Blixt har fått ufortjent få sjanser synes jeg. Riktignok har han slitt en del med skader, men når han er frisk og rask og Basma er elendig, så synes jeg det burde vært plass til Lars.
En tålmodig sjel, dette. Og en god høyreback, som holder godt tippeliganivå. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
RBK4EVER Proff
|
Posted: 05.08.2004 15:51 Post subject: |
|
|
ja... det har du rett i.... blixt er uten tvil en meget god spiller som holder godt tippeliga nivå.... men i rosenborg er det ikke plass til han for tiden.... _________________ De viktigste kampene er dem du ikke har spilt, de viktigste tankene er dem du ikke har tenkt! |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 08.08.2004 17:57 Post subject: |
|
|
Lykke til Lars! Bra han ikke er i Rosenborg lenger, må være kjedelig å få så lite spille tid. Som dere sier er det jo enda vanskligere å komme inn på laget nå, det er jo helt riktig. Håper han får en god del mere spille tid i Sogndal.  |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.08.2004 19:26 Post subject: |
|
|
Ja, held og lykke til Lars Blixt.
Håber du får det godt i Sogndal _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 06.01.2005 02:48 Post subject: |
|
|
Lars Blixt er i øyeblikket arbeidsløs etter at kontrakten med Rosenborg gikk ut ved nyttår. Nå kan Moss bli redningen.
Østfoldingene kan imidlertid komme til å få kamp om 28-åringen:
- Jeg har en agent som jobber for meg. Det er en del klubber som har vært interesserte, bekrefter Lars Blixt.
Hvilke lag det er snakk om, er uvisst.
Les mer: Moss-interesse for Blixt
Håper virkelig at Lars finner seg en klubb han trives i! Den trivelige og stødige karen fra de dype skoger fortjener det! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 07.01.2005 13:47 Post subject: |
|
|
MFK bekrefter nå at Nybergsundspilleren Lars Blixt kan være på vei til MFK.
- Vi har vært i samtaler med Blixt og gitt han et tilbud. Han skal gi oss et svar i løpet av en uke, sier en ordknapp daglig leder Tore Jobs.
Les mer: Lars Blixt til MFK? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.01.2005 13:37 Post subject: |
|
|
Han har nå fått toårskontrakt med FFK. Det må jeg si var en god løsning! Lykke til! |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.01.2005 14:42 Post subject: |
|
|
Drillo kan nok trekke til seg litt av hvert av spillere til Plankebyen, og Blixt er en spiller som nok egentlig er mer enn god nok for et hvilket som helst norsk lag, untatt Rosenborg, tydeligvis. Tror både Blixt og FFK kan ha skutt gulfuglen her. Blixt får fortsette i Tippeligaen, og FFK kan, litt avhenging av innsats i årets serie, fort sitte med en landslagsback i troppen. For Blixt er god nok til at Bama endelig kan få litt avlastning på landslaget, noe jeg tror han har godt av. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.01.2005 16:29 Post subject: |
|
|
Mhp. ferdighetene fortjener Lars å spille Tippeligafotball. Det fikk han ikke i RBK, og derfor ønsker jeg lykke til videre på ferden, Lars! |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 14.01.2005 11:37 Post subject: |
|
|
Gikk ikke Lars Blix til Fredrikstad?? Synes jeg leste det på tekst- tv her om dagen, men da leste jeg vel kanskje feil da... _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.01.2005 11:40 Post subject: |
|
|
RBK- jenta wrote: | Gikk ikke Lars Blix til Fredrikstad?? |
Har noen nektet på det, da?
Se her f.eks.:
haavarl wrote: | Han har nå fått toårskontrakt med FFK. |
|
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 15.01.2005 04:18 Post subject: |
|
|
Jeg synes det er trist å se min "gode venn" Lars forsvinne. Men jeg vet at dette er det beste for hans egen karriere, og jeg trøster meg med at han kommer i trygge hender. Ja, jeg stoler faktisk på Drillo. Jeg håper at dette er med på å utvikle Lars noe, og jeg håper virkelig at Lars får det bedre i FFK enn han fikk det i Sogndal, hvor han ble rundingsbøye, som så mange andre i den klubben.
Lykke til, Lars. Håper å se deg igjen en dag. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 16.01.2005 04:00 Post subject: |
|
|
- Lars blir en fin forsterkning for oss. Jeg er glad for å ha fått han til FFK. Han kan spille både høyre og venstre back, og er en anvendelig spiller vi trenger i stallen vår, sier Fredrikstad-trener Egil «Drillo» Olsen.
- Jeg fikk smaken på fast eliteseriespill i Sogndal i høst, og vil absolutt ha flere kamper. Jeg håper sjølsagt å få spille i Fredrikstad, og gleder meg til å komme i gang, sier Blixt sjøl.
Les mer: - Glad vi fikk Lars til FFK
Debuten for FFK kom fredag kveld:
Det ble 1-3-tap for Start i Kristiansand. Lars Blixt spilte hele kampen - mens Tor Trondsen var på skiferie i Alpene!
Les mer: Startvansker på Sørlandet |
|
Back to top |
|
 |
|