| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Neeskens Veteran
|
Posted: 13.09.2026 21:18 Post subject: |
|
|
Tror ikke gamle gutta ville klaget på hans evne til forflytning. Tvert imot.
Våre beste der har aldri forflyttet seg særlig fort eller mye
De gamle her inne har vel sagt at det er bevegelser rundt ham som ikke har vært der osv.
Jeg er godt voksen og har vel sagt at han er for god for ES.( Også under svenske tullet) _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.09.2026 19:13 Post subject: |
|
|
Når landslagssjef Ståle Solbakken får spørsmål om Selnæs er i en sånn form at han bør begynne å nærme seg en landslagsdiskusjon igjen, svarer 58-åringen følgende:
– Nja, det kan du si, men konkurransen på den posisjonen er ekstrem, da. Du har jo (Sander) Berge, (Patrick) Berg og (Fredrik) Aursnes, blant annet, sier Solbakken til TV 2.
Noen våkenetter inn mot neste samling blir det nok uansett ikke i Trondheim.
– Norge, både landslaget og Eliteserien er bedre enn noen gang før. Det er tøff konkurranse og det skal det være. Det eneste du får gjort, er det du gjør i klubblag. Det er ingen vits å tenke på det. Det har jeg egentlig aldri gjort når jeg var i utlandet heller. Jeg fokuserte på det jeg kunne gjøre i klubblaget, og hvis telefonen kommer, så kommer den, avslutter Selnæs.
Les mer: Landslagsmelding: – Hvem vil ikke det? |
|
| Back to top |
|
 |
Mortenlj77 Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 18.09.2026 10:07 Post subject: |
|
|
Gode nyheter  |
|
| Back to top |
|
 |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 18.09.2026 10:37 Post subject: |
|
|
Nydelig nyheter på en fredag, da blir det en (eller 3) kold pils i aften  |
|
| Back to top |
|
 |
Bonnien Proff
|
Posted: 18.09.2026 10:47 Post subject: |
|
|
| Strålende nyheter på en fredag. Selnæs har vært enorm etter VM-pausen! |
|
| Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 18.09.2026 10:59 Post subject: |
|
|
| Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 18.09.2026 11:08 Post subject: |
|
|
| Helt fantastisk! |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 18.09.2026 13:20 Post subject: |
|
|
Deilig. Blir fort til at han fullfører karrieren her. Perfekt spiller å ha med hele veien de neste årene.
Som han selv sier. Håper flere forlenger og at de beholder de samme spillerne og bygger videre på det gode momentumet. |
|
| Back to top |
|
 |
Der Kaiser Veteran

|
Posted: 18.09.2026 17:09 Post subject: |
|
|
34,5 når kontrakten går ut. Trenger ikke å være siste kontrakt, så lenge han holder seg skadefri og opprettholder tempoet han har vist etter VM-pausen. Potensial til å være Eliteseriens beste sentral i mange sesonger til.
Sykt viktig erfaring og kontinuitet vi kan bygge et ungt kollektiv rundt. Håper signaleffekten medfører at flere av våre mest lovende også blir værende. Da kan vi slåss om seriegull de neste sesongene.
Edit: For øvrig helt ville stats under Freyr. Seks målgivende og ett mål på ni kamper som dyp midtbanespiller. 8,11 snittrating.
 _________________ "Avløsning, Ernst! Avløsning!" |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 18.09.2026 23:49 Post subject: |
|
|
– Det har vært litt interesse, innrømmer Ole Selnæs på spørsmål fra Nidaros om andre klubber har meldt seg på i jakten på midtbanespillerens signatur etter storspillet den siste tiden.
– Så er sikkert det litt av grunnen til at det ble ny kontrakt og, fortsetter Selnæs.
Hovedpersonen er ordknapp om interessen rundt ham som har kommet utenfra, men røper litt.
– Det har i hvert fall dukket opp én mulighet som var veldig på, men både jeg og Rosenborg ville at jeg skulle være her, så da ble det sånn.
Les mer: Forlenger med RBK: – Har tro på det vi gjør
– Dette er fantastiske nyheter for oss. Forhåpentligvis får vi se han like mye ute på banen det neste året som vi har gjort i det siste. Han er en fantastisk spiller med en stor personlighet som påvirker spillergruppen, både på trening og i kamp. Han er en forlenget arm for oss trenergruppen, og har en enormt høy kvalitet i spillet sitt, sier treneren – og legger til:
– Det kanskje viktigste i dette, er hvor sulten Ole selv var på å forlenge – fordi han har tro på reisen vår. Det er et godt signal inn i gruppen.
Les mer: Røper interesse før forlengelsen: – De var veldig på |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.09.2026 19:26 Post subject: |
|
|
Ole Selnæs løper også veldig mye i løpet av en fotballkamp, men Alexandersson sier det er de foran som skal ta seg av de høyintense løpene.
Alexandersson har med andre ord forsøkt å frigjøre Selnæs fra løpene han ikke trenger å ta – og plassert ham der han kan styre kampene.
– Vi har også jobbet enormt mye med relasjoner og avstand. Får du det til, så er Ole Selnæs en topp kvalitetsspiller. Han har blikk for spillet på et høyt nivå - på et annet nivå enn Eliteserien, sier islendingen.
– Han er jo en type. Så det er viktig å bruke energien hans på riktig måte.
Les mer: Freyr-grepene som har snudd RBK-sesongen på hodet |
|
| Back to top |
|
 |
|