| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bullseye Rutinert

|
|
| Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 15.04.2007 21:40 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Stoor skal selvfølgelig få prøve seg mer, men nok en svak kamp av han. |
Hmm, jeg synes ikke Stoor var så halvgæli, jeg. _________________
| kentosd wrote: | | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Syns gutta var jævlig gode som klarte å vinne etter å ha ligget under 1-3. |
Det var sterkt ja. Og jeg lurer fortsatt litt på hva de som ville sparke Iversen ned i 2. divisjon sier nå... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
|
Denne diskussionen har udgangspunkt i Tromsø kampen, desuden ser den ud til at være færdig. Er i ikke interesserede, så ignorer os, ligger mod i "Rbkweb og forumet", eller ikke læs tråden. Ellers hold kjæft. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 15.04.2007 21:41 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Hørte et par nye sanger fra Kjernen. Noen som har tekster til dem så jeg får lært meg de også? |
Tror ikke det var noen nye sanger idag. Pippi-sangen er ganske fersk da, ble brukt i siste kampen i fjor. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 15.04.2007 21:42 Post subject: |
|
|
Stoor hadde flere dårlige involveringer. Da han i det hele tatt var involvert. Hadde vel et par brukbare innlegg (assist) men har fortsatt veldig mye å gå på.
Jeg så Iversen 4 ganger. Han scorte to av de gangene. GULL verdt. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 15.04.2007 21:43 Post subject: |
|
|
| This Is Anfield wrote: | | Hørte et par nye sanger fra Kjernen. Noen som har tekster til dem så jeg får lært meg de også? |
Det ble delt ut tekster på kampen i dag. de ble også lagt ut her . Tror ikke de ble sunget i dag. UN prøvde seg et par ganger uten hell. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience,
Last edited by Moltisanti on 15.04.2007 21:46; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Bullseye Rutinert

|
Posted: 15.04.2007 21:45 Post subject: |
|
|
| Harald wrote: |
Men nu bliver det for alvor off-topic og jeg gider ikke diskutere omgangstone med dig. |
Riktig Harald,kanskje noen av oss andre også så det.  _________________ Cantate Conflictus |
|
| Back to top |
|
 |
stalet Senior
|
Posted: 15.04.2007 21:46 Post subject: |
|
|
| Makken wrote: | | This Is Anfield wrote: | | Stoor skal selvfølgelig få prøve seg mer, men nok en svak kamp av han. |
Hmm, jeg synes ikke Stoor var så halvgæli, jeg. |
Ditto, Stoor var faktisk brukbar, i forhold til Vikingkampen hevet han seg flere hakk. Framspillet til Iversens første var jo ikke verst, han hadde også tilsvarende gode fremspill i 2. Dessuten endte ingen av innleggene hans bak mål denne gangen Han er bedre offensivt enn Basma og bedre defensivt enn Strand, så jeg tror nok høyrebackplassen er hans denne sesongen. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 15.04.2007 21:47 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | This Is Anfield wrote: | | Hørte et par nye sanger fra Kjernen. Noen som har tekster til dem så jeg får lært meg de også? |
Det ble delt ut tekster på kampen i dag. de ble også lagt ut her . Tror ikke de ble sunget i dag. UN prøvde seg et par ganger uten hell. |
De der har jeg allerede sett. Ascoli fansen var ganske bra. Digg om vi hadde fått til det samme på lerkendal  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
FamousGrouse Senior
|
Posted: 15.04.2007 21:50 Post subject: |
|
|
Det var da svært så kranglete vi skulle være da.
Personlig synes jeg Riseth er det beste alternativet sentralt akkurat nå, selv om det blir litt mye albuer til tider. Men han er som kjent skadet, og i hans fravær har jeg ingen klare preferanser, alle de andre er vel best som indreløpere.
Av fare for å bli halshugget så må jeg si at Tettey ikke har imponert meg i de kampene han har spilt sentralt, han har klart seg greit men ikke noe mer. (Og nei, jeg kan ikke si eksakt dato og klokkeslett for hvilke observasjoner jeg baserer dette på).
Kampen i dag var forresten en av de mest underholdende jeg har sett på svært lenge, og fortsetter progresjonen tror jeg dette kan bli meget bra! (Midtforsvaret er dog et tankekors..) |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 15.04.2007 21:52 Post subject: |
|
|
| Bullseye wrote: |
Riktig Harald,kanskje noen av oss andre også så det.  |
Jojo, fint fint. Jeg er godt selv klar over hvad der er off/on-topic, for det meste i hvert fald Nogle af indlæggene her bliver også flyttet på et senere tidspunkt. Men ingen grund til at 4+5 personer snakker om at ting er off-topic, vi kan ikke flytte indlæggene når diskussionen er i gang alligevel.
Egentlig er jeg imponeret over hvor roligt du Brady har taget nogle af de idiotiske angrebene fra Joko. Havde det været mig havde jeg vel, ja, gjort som jeg gør nu.
Skulle ønske jeg også kunne ignore sådanne ting. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 15.04.2007 22:27 Post subject: |
|
|
Har lyst til å kommentere et par ting fra kampen i dag:
1) Tørum.
Når det begynte å butte imot og gå i stampe mot slutten av kampen i dag, så gjorde han to grep på midtbanen: a) skjelbred ut, tettey inn b) trekke ned sapara sentralt, og flytte opp strand til indreløper
Dette ble veldig utslagsgivende for at vi til slutt klarte å ro det inn.
Tørum var også en av de store matchvinnerne i dag.
2) Venstrevingen.
Det var mye liv i Traore i dag! Det er nesten ikke til å tro at han fremdeles er såpass ung, for et talent dette er! Jeg synes lufta gikk ut av Rosenborg omtrent samtidig som Traore forlot banen, og da tok det en stund å komme inn idet igjen. Braathen var en temmelig dårlig erstatning i dag, men man vet jo aldri med ham da. Lurer på hva Storflor synes om situasjonen akkurat nå - han er ikke spesielt nære spilletid. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 15.04.2007 22:29 Post subject: |
|
|
Synes Bjørn Tore Kvarme hadde alt for mange feil i dag, trodde aldri jeg skulle komme til å savne Basma. Daniel Braaten gjør et elendig innhopp som vanlig, skjønner ikke hvorfor det ikke er Storflor/Jamtfall som kommer inn i steden. Stoor kom seg offensivt i forhold til Viking-kampen, men jeg er ikke trygg på ham defansivt.
Sånn ellers var det jo en helt grei kamp, hvor vi klarer å slippe inn 3 helt meningsløse mål. Rosenborg som vanlig. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.04.2007 23:27 Post subject: |
|
|
| Må dessverre skuffe deg joko. Har sjekket alle treningskamper i 2005 og 2006 her på RBKWEB. Tettey har en treningskamp som sentral midtbane, og det var mot Brann da vi vant 1-0. Beklager, men her tok du kraftig feil. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.04.2007 23:31 Post subject: |
|
|
| Dagbladet wrote: | Lars Hirschfeld 4
Fredrik Stoor 4
Miika Koppinen 5
Bjørn Tore Kvarme 3
Mikael Dorsin 5
Marek Sapara 7
Roar Strand 4
Per Ciljan Skjelbred 5
( Alexander Tettey i 10 min. )
Didier Ya Konan 6
Steffen Iversen 6
Abdoulrazak Traoré 4
( Daniel Braaten i 32 min. ) 4
|
Traorè 4? Hva faen? Spilte Traorè liksom dårligere enn Koppinen? Huff, disse spillerbørsene. Stoor var også bedre enn 4. På VGs børs fikk forresten Traorè også 4. Braaten fikk 5. Latterlig.
Last edited by SunsetSalami on 15.04.2007 23:32; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 15.04.2007 23:32 Post subject: |
|
|
Er nesten helt sikker på at Tettey fikk noen ligakamper som midtbaneanker under Høgmo. Hvor kan jeg finne slik statistikk? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.04.2007 23:34 Post subject: |
|
|
| Du må nok trykke på alle kampene. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.04.2007 23:35 Post subject: |
|
|
Det var vel som en av to defensive, Thor Arild? Som f.eks. borte mot Lyn. Da var han jo brukbar også.
Bra jobba, knerten_10 |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 15.04.2007 23:36 Post subject: |
|
|
Jeg får driste meg til å sette noen Karakterer:
Lars 4
Hodeløst takling som gav straffe. Kan ikke klandres for de andre målene
Stoor 4
Virker fortsatt utilpass. Og hva er det med det å gå i duell med rompa først?
Kvarme 3
Med den rutinen skal han bare ikke dumme seg ut
Koppinen 3
Når man vet at man er treg, så får han faen meg takle før han kommer bakpå
Dorsin 6
Solid. Mye med framover. Noen slurv, men mest bra
Sapara 7
Er indreløper.
Strand 4
Er indreløper
Skjelbred 5
Gjorde seg egentlig ikke så bemerket, men jobber hardt
Konan 5
Kommer mer og mer med, og for ett skudd
Iversen 6
Stor framgang fra vikingkampen. Gjør det han skal
Traore 6
Imponere meg mer og mer. Jobber veldig bra
Braaten
Kunne vel egentlig ha blitt på benken. Hjelper ikke å ta hoftetak å riste på hodet når man roter det til. Jobb ballen tilbake for faen
Tetty
Meget bra innhopp. Gjorde ingen feil og mye bra på de få minuttene.
Synes han virker bedre og roliger med ball enn før |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 15.04.2007 23:37 Post subject: |
|
|
Thomas Valø satt på benken i dag, bare for å ha det sagt. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.04.2007 23:37 Post subject: |
|
|
| Tettey har spilt følgende kamper sentralt: Zenit, Brann (treningskamp), Ham-Kam, Fredrikstad. That's it. Sorry joko, face the facts! Har sjekka alt som er å sjekke i 2005 og 2006 nå. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 15.04.2007 23:38 Post subject: |
|
|
| SoZo wrote: | Braaten
Kunne vel egentlig ha blitt på benken. |
Hæhæ, jeg begynte faktisk å tro at han stod i fare for å bli byttet ut igjen etter hvert. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 15.04.2007 23:38 Post subject: |
|
|
Han fikk kun en omgang sentralt hjemme mot Ham_Kam, men ble byttet ut med Ørjan Berg på 0-1 til pause, i kampen vi tapte 0-3.
http://fotball.vg.no/bors...klubb_id=3 |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 15.04.2007 23:43 Post subject: |
|
|
45 min. mot Ham-Kam, 45 min. mot Zenit, 45 min. mot Fredrikstad (Riseth ble bytta inn i pausen) og 90 min. mot brann. 2 og en halv kamp har Tettey altså spilt som sentral midtbanespiller i RBK.
Last edited by SunsetSalami on 15.04.2007 23:44; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
|