| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
ErdoganLomas Rutinert
|
Posted: 02.08.2026 23:56 Post subject: |
|
|
| Enig, men det er også typisk mangel på kamptrening. Må ha noen gjennomkjøringer for å komme inn i det igjen. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 03.08.2026 00:12 Post subject: |
|
|
| lasarus wrote: | | Merkelig opptreden nok en gang. Greit at han har vært mye skadet og ikke er i toppform men ser helt bortkommen ut på banen. Virrer rundt uten mål og mening. Ser i enkelte situasjoner der han går i hurtig i press at han har et greit tempo inne for så å slakke totalt av igjen og surre videre. |
 |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 03.08.2026 07:34 Post subject: |
|
|
| Helt enig, virket helt forskremt og desorientert. Vi byttet oss skikkelig ned med innbyttet av Bakke. |
|
| Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 30.08.2026 17:26 Post subject: |
|
|
| Ute til neste sommer,snakk om bomkjøp. Herrefred. |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 30.08.2026 17:29 Post subject: |
|
|
https://www.adressa.no/sp...ste-sommer
Har ikke +.
Hvilken skade er det snakk om? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 30.08.2026 17:34 Post subject: |
|
|
"Det kan jeg faktisk ikke beskrive".
Er det nærmeste man kommer. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 30.08.2026 17:47 Post subject: |
|
|
Vært så mye rart med han. Første gang jeg hørte om "Første skaden" etter VM tenkte jeg umiddelbart "noe rart han har pådratt seg under feiring av en av mange Norge-kamper i VM"
Men skal være forsiktig med å pålegge han far Eiriks tidligere glede for pilsners i fleng.
Særdeles snålt å ikke klare si hvilken skade det er ved begge tilfellene. Evnt om det er noe som spilleren synes er flaut å snakke om da, privat kroppsdel/annet, da gir det mening. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 30.08.2026 17:48 Post subject: |
|
|
Tipper det er noe så ordinært som en muskelskade av et eller annet slag og Freyr bare unngår lempe det ut i media.
Vi får jo ikke så mye mer med andre heller "det er noe med kneet/låret" er det nærmeste man kommer. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 30.08.2026 18:06 Post subject: |
|
|
| Jeg fikk dessverre rett: Bakke eren evig kjeks og en feilinvestering. Spiller i Sogndal igjen om et par-tre år etter en tilnærmet gratis overgang med videresalgsavtale. Vi har lovende gutter i RBK2 samt Oliver Holden som vi heller kan satse på. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4172 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 30.08.2026 19:15 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | – Så klart, å få spille på gress, som er veldig bra for kroppen min også, det blir bra, sier han.
– Kan tidligere spill på kunstgress kobles til skadehistorikken?
– Jeg tror ikke det. Det var nok mer med at jeg vokste mye, men det er positivt at vi spiller på gress her. Det var en av oppsidene ved at jeg kom hit, sier han.
|
Jaja, han har vel vokseverk da. RBK burde virkelig ha en klausul i alle avtaler om angrerett.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 30.08.2026 20:20 Post subject: |
|
|
Er vel klient av Solbakken.
Men fortsatt ung, så om han blir kvitt skaden så skal vi ikke avskrive ham helt enda. Kontrakt ut 2029, så har høsten 27 og eventuelt sesongen 28 på å vise seg verdig ny kontrakt.
Var vel uansett ganske billig og man kan ikke treffe på alt. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.08.2026 21:58 Post subject: |
|
|
| machiavelli wrote: | "Det kan jeg faktisk ikke beskrive".
Er det nærmeste man kommer. |
Tja, fikk vite bittelitt mer fra Alexandersson uka etter:
| 2mas 24. juli wrote: | - Kan du si noe mer om type skade?
- Det er noe med hans bein. Jeg vet ikke helt hva det er.
Les mer: - Han er ikke helt tilbake
Merkelig opplegg. Mulig "bære eller briste" var strategien i kveld? |
Jeg gjettet tilsynelatende riktig: Antar man ville se om ting ble bra uten operasjon.
Skal sies at jeg prøvde å få hovedpersonen i tale, men jeg ga opp å vente etter kampen mot Manchester United. Jeg trodde ting gikk rett vei da han var innbytter igjen mot Brann og deretter på benken mot Lillestrøm og Viking. Med den gang ei.
I ettertid litt irritert over at jeg ikke spurte om fraværet hans på Hallset. Jeg tenkte ærlig talt ikke over at det var negativt for hans del at han ikke spilte. Bra at fotograf Karlsen var mer våken i Bodø i ettermiddag.
Last edited by 2mas on 30.08.2026 22:04; edited 4 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 30.08.2026 22:02 Post subject: |
|
|
Se der ja.
Tror jeg så i Nidaros (?) i etterkant her at de bekreftet at det var noe på baksiden av låret. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.08.2026 22:04 Post subject: |
|
|
| Det er Svensson som sliter med låret. |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 30.08.2026 22:32 Post subject: |
|
|
Dobbeltsjekket artikkelen. Ja. Begge ble nevnt og lår handlet om Svensson ja. Må ha blingset på hvem det gjaldt.
Uansett. Bakke havner vel fort langt bak i køen med Kjølø inn og de andre skadefrie (hvis de blir). |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.09.2026 16:39 Post subject: |
|
|
Onsdag denne uken gjennomgikk Bakke en nødvendig operasjon og har startet på sin rehabilteringstid.
Johan Bakke vil ikke være tilgjengelig for spill resten av inneværende sesong. Midtbanespilleren er ventet å være tilbake i trening under oppkjøringsperioden til 2027-sesongen.
Les mer: Bakke operert etter skade
Mulig han kan være kampklar tidligere enn utpå sommeren? Merker meg uansett at ogaå rbk.no er veldig hemmelighetsfulle rundt diagnosen. |
|
| Back to top |
|
 |
|