| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 25.07.2026 23:31 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: |
Skal han ikke svare ærlig om hva han syns? |
Hvorfor skal han det? Det er ikke privatpersonen Inge Braa de ønsker en uttalelse fra. Han kan fint uttale seg om dette uten å gi avisene ord som "moralsk forkastelig" som de kan bruke i overskrifter om klubben vår. |
|
| Back to top |
|
 |
MGrand3 Junior
|
Posted: 25.07.2026 23:41 Post subject: |
|
|
Trenger da ikke folk på tribunen for å tjene penger, høydepunktene på YouTube har allerede bikka en halv million visninger!
Regner med de flere titalls kronene fra reklameinntekter går rett i overgangsbudsjettet. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 26.07.2026 00:02 Post subject: |
|
|
| Hedning wrote: | | AndreasR wrote: |
Skal han ikke svare ærlig om hva han syns? |
Hvorfor skal han det? Det er ikke privatpersonen Inge Braa de ønsker en uttalelse fra. Han kan fint uttale seg om dette uten å gi avisene ord som "moralsk forkastelig" som de kan bruke i overskrifter om klubben vår. |
Hvorfor skal han ikke svare ærlig? Skal han si noe annet enn det som er riktig fordi du vil høre det? _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.07.2026 00:16 Post subject: |
|
|
Fordi jeg vil høre det? Eller fordi han er talsperson for folk som ønsker å støtte klubben i stedet for å pisse på den, og ikke burde bruke en hver mulighet til å spre hat mot klubben. Med en gang han ikke er leder i kjernen er det ingen som bryr seg om hva han personlig mener og hvilke sårede følelser han har.
Last edited by Hedning on 26.07.2026 00:44; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.07.2026 00:41 Post subject: |
|
|
| I alle tilfelle er det ingenting moralsk forkastelig i å flå unitedfans for penger. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 26.07.2026 09:54 Post subject: |
|
|
Hvordan syns du det gikk å flå dem for penger da? Evnet jo ikke å selge ut stadion nå heller.
Inges kommentar er da helt legitim. Hvorfor skal klubben få støtte for slike idiotiske påfunn?
Og en halvtom stadion er jo hva Berdal jobber for hver gang så regner med han også er fornøyd med lite eller ingen aktivitet på Øvre øst. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2026 12:55 Post subject: |
|
|
| josinho wrote: | | Har han et kallenavn? Hvis ikke kan vel Sobo funke…? |
Macek. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.07.2026 14:34 Post subject: |
|
|
| AndreasR wrote: | Hvordan syns du det gikk å flå dem for penger da? Evnet jo ikke å selge ut stadion nå heller.
Inges kommentar er da helt legitim. Hvorfor skal klubben få støtte for slike idiotiske påfunn?
Og en halvtom stadion er jo hva Berdal jobber for hver gang så regner med han også er fornøyd med lite eller ingen aktivitet på Øvre øst. |
Enten så gjør du deg dum eller så ønsker jeg deg god bedring. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 26.07.2026 14:37 Post subject: |
|
|
Så du hadde ikke noe bedre å komme med? _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.07.2026 15:01 Post subject: |
|
|
Hvorfor skal jeg det når du ikke deltar i debatten på en ærlig måte og bare kommer med sarkasme og hersketeknikker?
1. Jeg vet ikke hvordan det gikk å flå dem for penger, det er vel litt uklart hvor mye rbk får betalt og i hvilken grad det er knyttet til billettsalg. Men har inntrykk av at vi får en inntekt uansett.
2. Berdal ønsket seg selvsagt fulle tribuner, det fikk vi ikke. Men det var vel ikke åpenbart da man gjorde avtalen. Det var en suksess for to år siden.
3. Jeg har ikke sagt noe om at de skal få støtte. Jeg har sagt at de kan få kritikk men at den burde komme i andre kanaler og at man ikke trenger å bruke slike ord som Inge Braa bruker, som bare bidrar til å svartmale klubben og ledelsen som prøver å få inntekter til klubben som vi er avhengige av hvis vi skal nå toppen igjen.
4. Berdal jobber for en halvtom stadion hver gang? Please. Ha litt respekt for folk og deg selv. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 26.07.2026 15:16 Post subject: |
|
|
Er det noen som kommer sarkasme og hersketeknikk er det deg.
Ja det virker ikke på meg hvertfall som klubben ønsker mye folk på kamp så dårlig som det markedsføres for tida. Så det virker på meg som halvtom stadion er det dem ønsker. Motbevis meg gjerne.
Er ikke uttalelsene fra Kjernen som bidrar til svartmaling, for det klarer klubben selv å skape. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 26.07.2026 15:22 Post subject: |
|
|
| Fienden er alltid den til en hver tid sittende ledelsen i klubben som prøver å ødelegge den ja. Sånn er det. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 26.07.2026 15:26 Post subject: |
|
|
Ja syns du det jobbes bra med klubbens omdømme fra ledelsen for tiden? _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Rutinert
|
Posted: 26.07.2026 16:04 Post subject: |
|
|
| Når man tar 3500 for en billett så blir klubben ledd av.Ingen vel hvis du ikke er politiker da kan se for seg ett scenario med fullt stadion slikt som RBK drives til slike priser. |
|
| Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 26.07.2026 16:33 Post subject: |
|
|
Problemet er ikke prisene i seg selv, det var vel dyrt da det ble solgt over 21k billetter for to år siden også. Problemet er nettopp det at det kun er to år siden - og ikke minst at MU samme sommer møter PSG og Atleti i Sverige. Hadde RBK møtt f.eks. LFC denne gangen hadde det sikkert blitt utsolgt. Eller om vi hadde gjort som de gjør i Sverige.
Har ikke noe imot showkamper og dyre billetter til disse, men dette arrangementet virker ikke akkurat gjennomtenkt. Tar seg fryktelig dårlig ut å få flyttet en seriekamp for dette. |
|
| Back to top |
|
 |
DarthJohansen Proff
|
Posted: 26.07.2026 17:57 Post subject: |
|
|
| RBK gjorde som de alltid gjør, de tok en enkel løsning. "Det funka for to år siden, da funker det nå også". Uten å gå igjennom andre forutsetninger, eller se på andre løsninger. Copy/Paste så slipper de å gjøre noe ekstraarbeid. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 26.07.2026 20:12 Post subject: |
|
|
| Var det RBK som arrangerte dette? Trodde det var den der scandic sports gjengen som hadde idéen og lurte på om det var greit for RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 27.07.2026 10:45 Post subject: |
|
|
RBK leier ut Lerkendal til Scandsport, stiller med ressurser for å få gjennomført kampen, samt at de sørger for å få flyttet FFK kampen. Scandsport betaler RBK for dette, håper inderlig at RBK hadde vett på å forlange en fast sum for dette, basert på kampen for to år siden.
Det som ikke er bra her er at man flytter en seriekamp for den turneringen man faktisk lever av for en showkamp som ikke har verdi for noen andre enn anglofile nordmenn. Og den kommer altfor tett på forrige kamp.
Hadde nok vært flere tilskuere med et hvilket som helst annet lag fra PL. _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 27.07.2026 11:26 Post subject: |
|
|
Jeg mener jo at dersom man skal tenke positivt så får flere spillere sjekket nivået mot spiller i verdensklasse, og vi får sårt tiltrengte kroner i kassa. Så er jeg enig i at det er dumt at man må flytte en seriekamp, iallefall når supportere allerede har planlagt tur.
Hadde økonomien vår vært god nå hadde jeg også vært enig i at dette var ekstremt unødvendig, men slik ståa er må man nesten prøve det man kan. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2207 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 27.07.2026 13:38 Post subject: |
|
|
Synes folk skal kravle opp fra skyttergravene. Dette er ikke verdens ende, men jeg er enig i at det er litt flaut. Klubben trenger penger, men man trenger ikke nødvendigvis å prøve alt. Litt som i et parforhold. Han: Vi har lite penger. Hun: ja, vi må prøve alt vi kan for å få det bedre. Han: enig, vi kjører prostitusjon. Leier deg ut til den gjengen som skal ha seg et billig nummer som står der på hjørnet og venter. Hun: vent..... _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.07.2026 20:28 Post subject: |
|
|
Berdal kan ikke komme med noe eksakt tall på hva RBK sitter igjen med etter kampen.
– Det var rett over 8000 tilskuere, men vi har ikke noe klart tall enda. Vi vet ikke eksakt, men vi kommer helt greit ut av det, sier Berdal.
– Får medlemmene og supporterne vite det eksakte tallet senere?
– Ja, det rapporteres som vanlig på årsmøtet, sier han.
Les mer: RBK-toppen om supporter-kritikken: – Kraftfullt |
|
| Back to top |
|
 |
|