| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
otters Rutinert
|
Posted: 12.07.2026 18:48 Post subject: |
|
|
Jeg skal søke på jobb som dødball trener i RBK.
Det siste seriemålet til Rosenborg som kom direkte etter et hjørnespark var mot Molde FK 1. september 2024.
Dvs 290 cornere uten mål.
Blir ikke akkurat som å hoppe etter Wirkola….😥😥 _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 15.07.2026 20:17 Post subject: |
|
|
RBK-treneren utvider kapteinsteamet.
(...)
– Jeg er veldig glad for å få Simen, Tomas, og Aslak inn i teamet sammen med Ole og meg. Det er bra folk, og gode forbilder for resten av gruppa. Vi i teamet har et ekstra ansvar for kulturbygging, og det vet jeg de passer godt til. Dette kommer til å bli bra, sier Jonas Svensson.
Les mer: Utvider teamet - her holdes det første møtet |
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 18.07.2026 23:50 Post subject: |
|
|
Slått dumpekandidatene i det som før sommeren dessverre var "6-poengerskamper".
Nå derimot kan vi kikke oppover på tabellen. Klarer vi å slå FFK hjemme til helga så er vi 1 poeng bak Brann, og hvis Viking slår LSK, så er vi faktisk "bare" 7 poeng bak fjerdeplassen
Og det er full mulig for Viking å vinne borte mot LSK. Og så møter LSK Glimt borte.
Potetene er ikke tatt opp, men det er jo faktisk ikke helt utenkelig at vi plutselig er 4 poeng bak LSK på 4. plass hvis vi mot all formodning skulle slå Brann i Bergen.
Molde er det visst helt kaos i formasjon og spillerposisjoner, så at de kan gå på en smell mot KFUM borte er heller ikke usannsylig.
Så er det en 6. poengerskamp mot LSK 9. august før de to virkelige prøvene i Viking og Glimt. Da kan vi ikke helt usannsynlig være 1 poeng bak fjerdeplassen før disse kampene.
Hvis Freyr tar oss fra nedrykksplass til Europa så blir det årets trener.
Så må kampene spilles først da... |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.07.2026 22:02 Post subject: |
|
|
Enig i at det kan bli en artig seinsommer.
La først nå merke til at Alexandersson har videreført stengte treninger dagen før kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 20.07.2026 22:41 Post subject: |
|
|
Uten Ole og Jonas på banen i de 2.omg så er jeg spent..;
Vi er kanskje ES svakeste hodelag og hvis vi har et for dårlig grunnlag fra i vinter/vår så kan det bli noen lange baller fra keeper/forsvar. De bør det ikke være så mye luft under.
Også får vi dertil innlegg imot.
Vi bør skåre på sjangsene i 1.omgang så vi får mer rom til kjappe flanker fra benken.. |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 21.07.2026 09:36 Post subject: |
|
|
| otters wrote: | Det siste seriemålet til Rosenborg som kom direkte etter et hjørnespark var mot Molde FK 1. september 2024.
Dvs 290 cornere uten mål. |
DEtte er jo helt sjukt å må være rekord!
Kanskje vi kan låne inn litt "Proven" kompetanse til å hjelpe oss med den biten? _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
machiavelli Veteran
|
Posted: 21.07.2026 12:23 Post subject: |
|
|
| Ble vel nevnt i den ene artikkelen til 2mas at broren til Selnæs har kommet inn og fått noe dødballansvar sammen med Freyr. Så kanskje det skjer noe forbedringer fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
håpløs Veteran
|
Posted: 21.07.2026 14:33 Post subject: |
|
|
| -vi må slå korte cornere og få dertil mer bevegelse i feltet. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 21.07.2026 14:39 Post subject: |
|
|
| otters wrote: | | Jeg skal søke på jobb som dødball trener i RBK. |
Om du ikke får jobben så trenger vi også en spiss. Vi har som eneste klubb i eliteserien ikke råd til å ha det. |
|
| Back to top |
|
 |
|