English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Norge - Senegal

 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 63049
Location: Trondhjem

PostPosted: 17.06.2026 21:25    Post subject: Norge - Senegal Reply with quote

Tirsdag 23. juni klokka 2 @ NRK1.

Viktigste med tanke på avansement er vel å unngå stortap. Så lenge vi ikke ender med veldig negativ målforskjell er det stort håp om at de tre poengene mot Irak holder til avansementet.


Last edited by 2mas on 18.06.2026 18:51; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hvit mann som pusher 50
Veteran


Joined: 16 Feb 2006
Posts: 7843
Location: Lotto-bøgda

PostPosted: 18.06.2026 06:08    Post subject: Reply with quote

23 juli?
_________________
De som tror de vet best er en plage for oss som vet bedre
Back to top
View user's profile Send private message
AndreasR
Veteran


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 2069
Location: Svalbard

PostPosted: 18.06.2026 11:51    Post subject: Reply with quote

Wikestad som skal kommentere denne? Gidder ikke om det er han Christian Nilsen.
_________________
PÃ¥meldt
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 63049
Location: Trondhjem

PostPosted: 18.06.2026 18:53    Post subject: Reply with quote

Han skal i hovedsak kommentere Norges VM-kamper på NRK og være en del av teamet som følger landslaget og mesterskapet tett.

Les mer: Kasper Wikestad skal jobbe for NRK under fotball-VM

MÃ¥ned retta. Wink
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 63049
Location: Trondhjem

PostPosted: 19.06.2026 23:34    Post subject: Reply with quote

Diatta leverte en god kamp i VM-åpningen mot Frankrike, og starter trolig når Norge møter Senegal natt til onsdag norsk tid. Da skal han forsvare seg mot Antonio Nusa eller Andreas Schjelderup ned Norges venstreside.

– Han hadde en jævlig bra kamp mot Frankrike og tok seg greit av Désiré Doué, så det blir spennende å se hvordan han klarer seg mot de to, sier Heintz.

Les mer: Fra kjeller i Sarpsborg til VM: – Han elsket Grandiosa
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 63049
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.06.2026 21:44    Post subject: Reply with quote

«For din egen sikkerhet, venligst ta ly og hold deg innendørs.», står det i meldingen som kom på alle mobiler i området rundt stadion Norge skal spille på 02:00 norsk tid.

Årsaken er «ekstremt vær» opplyses det i meldingen. VGs personer i området forteller at det lyner og tordner i området fem timer før kampstart.

Les mer: Uvær truer Norges VM-kamp - sendt ut nødvarsel til alle i området

Merkelig å omtale journalistene som "personer". Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1919
Location: Oslo

PostPosted: 23.06.2026 02:51    Post subject: Reply with quote

1-0 så langt. Kunne ha vært 4-0. Har vi råd til å sløse så mye da? Typisk om Senegal snur dette etter pause...
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3509
Location: Oslo

PostPosted: 23.06.2026 04:12    Post subject: Reply with quote

Herlig kamp! Synd vi ikke klarte å putte ett eller to til!!
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 3504

PostPosted: 23.06.2026 05:09    Post subject: Reply with quote

Omg. Sinnsykt. Jeg er lykkelig utslitt. Go Norge. Fantastisk
Back to top
View user's profile Send private message
Nåssåladden
Veteran


Joined: 19 Sep 2004
Posts: 3509
Location: Oslo

PostPosted: 23.06.2026 05:16    Post subject: Reply with quote

Umulig å få sove etter dette. Blir en hard dag på jobb Very Happy
_________________
De mest bortskjemte supporterne i lainnet!
Back to top
View user's profile Send private message
Danserud
Veteran


Joined: 03 Oct 2012
Posts: 1006

PostPosted: 23.06.2026 10:58    Post subject: Reply with quote

Klarer ikke helt å bli kvitt den lille irritasjonen over det siste baklengsmålet, det hadde vært et nydelig utgangspunkt å gå til Frankrike-kampen som gruppeleder.
Back to top
View user's profile Send private message
pappabrun
Proff


Joined: 27 Nov 2014
Posts: 380
Location: San Giljan, Malta

PostPosted: 23.06.2026 14:36    Post subject: Reply with quote

Gamle norge hadde GARANTERT rotet det bort på slutten
Back to top
View user's profile Send private message
£irik
Proff


Joined: 04 May 2014
Posts: 289

PostPosted: 23.06.2026 18:16    Post subject: Reply with quote

For et lag! Må også gi en velfortjent shout out til Patrick Berg. Kom inn og var klasse resten av kampen. Blir spennende å se om dette mesterskapet genererer noen overganger, som jo mesterskap pleier å gjøre.
Back to top
View user's profile Send private message
pappabrun
Proff


Joined: 27 Nov 2014
Posts: 380
Location: San Giljan, Malta

PostPosted: 23.06.2026 18:42    Post subject: Reply with quote

Jeg VET at Aursnes er en klassespiller. Men det han har levert i de to kampene, spesielt i går, har vært direkte svakt. Berg var Pur klasse når han kom inn. Den lille såledragningen før han la inn til Haaland var flott. Ikke usannsynlig at han får seg en overgang etter VM.
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1919
Location: Oslo

PostPosted: 23.06.2026 18:42    Post subject: Reply with quote

Danserud wrote:
Klarer ikke helt å bli kvitt den lille irritasjonen over det siste baklengsmålet, det hadde vært et nydelig utgangspunkt å gå til Frankrike-kampen som gruppeleder.


Ja, på en måte... samtidig er det jo ikke sikkert at vi hadde klart å mestre en gruppeledelse. Kanskje vel så greit for oss å slå nedenfra? Om Frankrike er okay med en tam forestilling med få mål, så har vi alltids Erling Haaland som plutselig kan putte på slutten. Dessuten er det jo litt uklart hvem førsteplassen får i neste runde, da det har vært en del rare resultater i de andre gruppene så langt.
Back to top
View user's profile Send private message
£irik
Proff


Joined: 04 May 2014
Posts: 289

PostPosted: 23.06.2026 19:44    Post subject: Reply with quote

Enig i at Aursnes ikke har fungert optimalt. Litt overrasket. Kan det være en indikasjon på at det relasjonelle ikke er helt på plass, og er en viktig faktor for at et lag skal funke, tro?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb