| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
Posted: 17.06.2026 21:25 Post subject: Norge - Senegal |
|
|
Tirsdag 23. juni klokka 2 @ NRK1.
Viktigste med tanke på avansement er vel å unngå stortap. Så lenge vi ikke ender med veldig negativ målforskjell er det stort håp om at de tre poengene mot Irak holder til avansementet.
Last edited by 2mas on 18.06.2026 18:51; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
Joined: 16 Feb 2006 Posts: 7843 Location: Lotto-bøgda
|
Posted: 18.06.2026 06:08 Post subject: |
|
|
23 juli? _________________ De som tror de vet best er en plage for oss som vet bedre |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

Joined: 12 Feb 2006 Posts: 2069 Location: Svalbard
|
Posted: 18.06.2026 11:51 Post subject: |
|
|
Wikestad som skal kommentere denne? Gidder ikke om det er han Christian Nilsen. _________________ PÃ¥meldt |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
Posted: 19.06.2026 23:34 Post subject: |
|
|
Diatta leverte en god kamp i VM-åpningen mot Frankrike, og starter trolig når Norge møter Senegal natt til onsdag norsk tid. Da skal han forsvare seg mot Antonio Nusa eller Andreas Schjelderup ned Norges venstreside.
– Han hadde en jævlig bra kamp mot Frankrike og tok seg greit av Désiré Doué, så det blir spennende å se hvordan han klarer seg mot de to, sier Heintz.
Les mer: Fra kjeller i Sarpsborg til VM: – Han elsket Grandiosa |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
Posted: 22.06.2026 21:44 Post subject: |
|
|
«For din egen sikkerhet, venligst ta ly og hold deg innendørs.», står det i meldingen som kom på alle mobiler i området rundt stadion Norge skal spille på 02:00 norsk tid.
Årsaken er «ekstremt vær» opplyses det i meldingen. VGs personer i området forteller at det lyner og tordner i området fem timer før kampstart.
Les mer: Uvær truer Norges VM-kamp - sendt ut nødvarsel til alle i området
Merkelig å omtale journalistene som "personer".  |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
Joined: 27 Mar 2019 Posts: 1919 Location: Oslo
|
Posted: 23.06.2026 02:51 Post subject: |
|
|
| 1-0 så langt. Kunne ha vært 4-0. Har vi råd til å sløse så mye da? Typisk om Senegal snur dette etter pause... |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
Joined: 19 Sep 2004 Posts: 3509 Location: Oslo
|
Posted: 23.06.2026 04:12 Post subject: |
|
|
Herlig kamp! Synd vi ikke klarte å putte ett eller to til!! _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

Joined: 25 Nov 2006 Posts: 3504
|
Posted: 23.06.2026 05:09 Post subject: |
|
|
| Omg. Sinnsykt. Jeg er lykkelig utslitt. Go Norge. Fantastisk |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
Joined: 19 Sep 2004 Posts: 3509 Location: Oslo
|
Posted: 23.06.2026 05:16 Post subject: |
|
|
Umulig å få sove etter dette. Blir en hard dag på jobb  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
Danserud Veteran
Joined: 03 Oct 2012 Posts: 1006
|
Posted: 23.06.2026 10:58 Post subject: |
|
|
| Klarer ikke helt å bli kvitt den lille irritasjonen over det siste baklengsmålet, det hadde vært et nydelig utgangspunkt å gå til Frankrike-kampen som gruppeleder. |
|
| Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
Joined: 27 Nov 2014 Posts: 380 Location: San Giljan, Malta
|
Posted: 23.06.2026 14:36 Post subject: |
|
|
| Gamle norge hadde GARANTERT rotet det bort på slutten |
|
| Back to top |
|
 |
£irik Proff

Joined: 04 May 2014 Posts: 289
|
Posted: 23.06.2026 18:16 Post subject: |
|
|
| For et lag! Må også gi en velfortjent shout out til Patrick Berg. Kom inn og var klasse resten av kampen. Blir spennende å se om dette mesterskapet genererer noen overganger, som jo mesterskap pleier å gjøre. |
|
| Back to top |
|
 |
pappabrun Proff
Joined: 27 Nov 2014 Posts: 380 Location: San Giljan, Malta
|
Posted: 23.06.2026 18:42 Post subject: |
|
|
| Jeg VET at Aursnes er en klassespiller. Men det han har levert i de to kampene, spesielt i går, har vært direkte svakt. Berg var Pur klasse når han kom inn. Den lille såledragningen før han la inn til Haaland var flott. Ikke usannsynlig at han får seg en overgang etter VM. |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
Joined: 27 Mar 2019 Posts: 1919 Location: Oslo
|
Posted: 23.06.2026 18:42 Post subject: |
|
|
| Danserud wrote: | | Klarer ikke helt å bli kvitt den lille irritasjonen over det siste baklengsmålet, det hadde vært et nydelig utgangspunkt å gå til Frankrike-kampen som gruppeleder. |
Ja, på en måte... samtidig er det jo ikke sikkert at vi hadde klart å mestre en gruppeledelse. Kanskje vel så greit for oss å slå nedenfra? Om Frankrike er okay med en tam forestilling med få mål, så har vi alltids Erling Haaland som plutselig kan putte på slutten. Dessuten er det jo litt uklart hvem førsteplassen får i neste runde, da det har vært en del rare resultater i de andre gruppene så langt. |
|
| Back to top |
|
 |
£irik Proff

Joined: 04 May 2014 Posts: 289
|
Posted: 23.06.2026 19:44 Post subject: |
|
|
| Enig i at Aursnes ikke har fungert optimalt. Litt overrasket. Kan det være en indikasjon på at det relasjonelle ikke er helt på plass, og er en viktig faktor for at et lag skal funke, tro? |
|
| Back to top |
|
 |
|