|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 22.06.2026 21:40 Post subject: |
|
|
Helmersen kjemper om spilletid helt fremst i Glimt-angrepet. Kasper Høgh, Ola Brynhildsen og Mikkel Bro Hansen er slett ikke enkle å plassere på benken. Helmersen lar seg ikke skremme av konkurransen, og ser heller det positive i utfordringene som venter.
– Det er på treningsfeltet jeg daglig må vise at jeg vil og det er der jeg må ta stegene. Det er ikke bare bare å spille seg inn i laget til Bodø/Glimt, man må vise at man har noe her å gjøre. Det er tungt, selvfølgelig, men også akkurat sånn jeg liker å jobbe. Jeg tar dag for dag og blir bedre for hver eneste dag som går.
Les mer: Ny kontrakt for Andreas Helmersen: – Jeg storkoser meg i Bodø |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 23.06.2026 20:28 Post subject: |
|
|
https://www.adressa.no/sp...-rosenborg
Hoftun bekrefter at han var i dialog med RBK om å bli ny sportsdirektør.
Nå åpner han for første gang opp om samtalene om den mulige returen til Lerkendal.
– Jeg er jo rosenborger, og ble trigget av å finne ut om jeg kunne være med å snu den negative spiralen RBK står i. Men etter møtet i november gikk vi inn i advent, uten at jeg hørte mer. Da forsto jeg at klubben snakket med andre. Det er selvsagt helt fair, men da det ikke skjedde noe til jul, bestemte jeg meg for at om klubben kom tilbake, ville jeg si nei.
- Hvorfor?
– For det første var jeg litt usikker. Jeg har hatt jobben tidligere (2008-2014) og vet hvor altoppslukende den er.
– Så forsto jeg at jeg neppe var førstevalg. Og å gå inn rollen ved å være nummer fire eller fem i køen er ingen god start. Da er de er i tvil om jeg er rett mann. Igjen: Det er helt fair, svarer Hoftun.
2. januar kom imidlertid telefonen fra RBK. Klubben ønsket å ha ham med videre i prosessen.
- Da takket jeg nei, sier han. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |