English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 571, 572, 573
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 63049
Location: Trondhjem

PostPosted: 22.06.2026 21:40    Post subject: Reply with quote

Helmersen kjemper om spilletid helt fremst i Glimt-angrepet. Kasper Høgh, Ola Brynhildsen og Mikkel Bro Hansen er slett ikke enkle å plassere på benken. Helmersen lar seg ikke skremme av konkurransen, og ser heller det positive i utfordringene som venter.

– Det er på treningsfeltet jeg daglig må vise at jeg vil og det er der jeg må ta stegene. Det er ikke bare bare å spille seg inn i laget til Bodø/Glimt, man må vise at man har noe her å gjøre. Det er tungt, selvfølgelig, men også akkurat sånn jeg liker å jobbe. Jeg tar dag for dag og blir bedre for hver eneste dag som går.

Les mer: Ny kontrakt for Andreas Helmersen: – Jeg storkoser meg i Bodø
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 14838
Location: Namsos

PostPosted: 23.06.2026 20:28    Post subject: Reply with quote

https://www.adressa.no/sp...-rosenborg

Hoftun bekrefter at han var i dialog med RBK om å bli ny sportsdirektør.

Nå åpner han for første gang opp om samtalene om den mulige returen til Lerkendal.

– Jeg er jo rosenborger, og ble trigget av å finne ut om jeg kunne være med å snu den negative spiralen RBK står i. Men etter møtet i november gikk vi inn i advent, uten at jeg hørte mer. Da forsto jeg at klubben snakket med andre. Det er selvsagt helt fair, men da det ikke skjedde noe til jul, bestemte jeg meg for at om klubben kom tilbake, ville jeg si nei.


- Hvorfor?

– For det første var jeg litt usikker. Jeg har hatt jobben tidligere (2008-2014) og vet hvor altoppslukende den er.

– Så forsto jeg at jeg neppe var førstevalg. Og å gå inn rollen ved å være nummer fire eller fem i køen er ingen god start. Da er de er i tvil om jeg er rett mann. Igjen: Det er helt fair, svarer Hoftun.

2. januar kom imidlertid telefonen fra RBK. Klubben ønsket å ha ham med videre i prosessen.

- Da takket jeg nei, sier han.
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 571, 572, 573
Page 573 of 573

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb