| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
dags Veteran
Joined: 11 Jan 2006 Posts: 3702
|
Posted: 20.06.2026 12:13 Post subject: |
|
|
Kanskje i enda større grad Henriksen? _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
Posted: 20.06.2026 17:56 Post subject: |
|
|
| Ble visst også full skjærings med pappa Henriksen. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

Joined: 12 Apr 2008 Posts: 14838 Location: Namsos
|
Posted: 20.06.2026 17:57 Post subject: |
|
|
At man fortsatt ikke vet hva som skjedde mellom Henriksen og Johansson er jo egentlig ganske rart. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

Joined: 06 Sep 2002 Posts: 63049 Location: Trondhjem
|
Posted: 20.06.2026 18:01 Post subject: |
|
|
| Kan nok være at Henriksen d.y. ikke ville ødelegge karrieren i agentbransjen med skittentøyvask. |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
Joined: 07 Sep 2007 Posts: 1376
|
Posted: 20.06.2026 19:36 Post subject: |
|
|
Skar seg vel i praksis med alle over konfirmasjonsalder. Henriksen, Sæter, Reitan. Forsøkte å skaffe seg autoritet for å skjule manglende erfaring. Gikk vel sånn middels trist. Burde vel strengt tatt ikke trent et seniorlag på en stund til. _________________ I kvit å svart.. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonnien Proff
Joined: 25 Feb 2005 Posts: 316 Location: Bergen
|
Posted: 20.06.2026 22:30 Post subject: |
|
|
| Godt å bli kvitt Alfred. At han fikk holde på så lenge er rett og slett en skandale. Snakket fryktelig mye, men sa forferdelig lite. Han stod faktisk i et år og bortforklarte altfor mange tap med hva vi burde ha gjort, skal hjem og analysere hva som skjedde og lære av det. Vi lærte aldri noe som helst. Mye snakk, men godt under middels trener på dette nivået. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

Joined: 19 Mar 2007 Posts: 7335 Location: Skottland
|
Posted: 21.06.2026 11:01 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Ble visst også full skjærings med pappa Henriksen. |
Veldig interessant. Den første episoden av Innsiden etter at Johansson ble ansatt viser øyeblikket da Trond Henriksen og Alfred møttes første gang. Du kan nærmest se skepsisen som et tjukt lag utenpå ansiktet til Trond. |
|
| Back to top |
|
 |
Svartogkvit Senior
Joined: 26 Apr 2025 Posts: 122
|
Posted: 21.06.2026 17:16 Post subject: |
|
|
| Rart at du nevner det. Husker jeg tenkte det samme når den episoden kom ut. Ikke den varmeste velkomsten akkurat. Mulig Rambo hadde en "bad feeling" allerede da. |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
Joined: 05 Feb 2006 Posts: 1478
|
Posted: 21.06.2026 17:39 Post subject: |
|
|
| Samme her, bet meg merke i den scenen. Artig! |
|
| Back to top |
|
 |
Mighty Proff

Joined: 15 Aug 2010 Posts: 296
|
Posted: 21.06.2026 17:50 Post subject: |
|
|
| Samme! |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
Joined: 09 Jun 2006 Posts: 2344
|
Posted: 21.06.2026 18:17 Post subject: |
|
|
| Ikke helt overbevist i Motherwell videoene. |
|
| Back to top |
|
 |
|