| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
HS Junior
|
Posted: 19.05.2026 09:12 Post subject: |
|
|
| Faktisk ganske imponerende av Finnbogason at det er såpass lite rykter ute å går. Er jo tross alt i et marked med hvor alle kjenner alle og enhver agent vil prøve å gjøre sin egen klient omtalt og/eller attraktiv. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 19.05.2026 09:30 Post subject: |
|
|
| At Finnbogason jobber i det stille, tar jeg som et godt tegn. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 19.05.2026 09:30 Post subject: |
|
|
| Nåssåladden wrote: | Vi har spillere som har tjent store penger i diktaturer som burer inne folk som har litt andre meninger. Som avretter folk i hundretall og undertrykker minoriteter.
De samme folka som ikke liker slibrige trenere med alkoholproblemer kjøper gjerne mye av dingsene og elektronikken sin fra et slikt diktatur. Da er det visst greit.  |
https://no.wikipedia.org/...ataboutism
Fordi jeg eier elektronikk lagd i Kina er jeg påkrevd å godkjenne en facist-vennlig, seksuelt trakasserende fyllik som hovedtrener i klubben jeg er medlem av? |
|
| Back to top |
|
 |
MarXuzZ Junior
|
Posted: 19.05.2026 10:16 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig. Vi driver da vel ikke med nyanser her inne? Jeg lurer forøvrig på hvordan han har detaljert kunnskap om hva det er alle på et anonymt forum "gjerne" kjøper. Jeg strekker meg personlig langt for å slippe og kjøpe varer fra både Kina, Israel og USA, men det er ikke alltid det er så lett å unngå. I praksis så betyr det for min del at jeg sjelden kjøper elektronikk, og når jeg gjør det så prøver jeg å finne noe brukt. Det er dessuten sjelden jeg kommer over elektronikk det er verdt å betale for.
Uansett betyr det at jeg har lov til å være imot at Deila ansettes i Rosenborg, men du er pent nødt til å støtte det. Jeg tror faktisk du er nødt til å drive litt forfyllet trakassering i ny og ne, også. Du eier tross alt noe kinesisk elektronikk, så du er jo rene villdyret. Jeg tenker at da er du forpliktet til å gå i minst to fakkeltog i året til støtte for folkemord og diktatur. Videobevis på deltakelse bes lastes opp her på forumet, hvis ikke kommer Nåssåladden og tar deg. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 19.05.2026 10:28 Post subject: |
|
|
| HS wrote: | | Faktisk ganske imponerende av Finnbogason at det er såpass lite rykter ute å går. Er jo tross alt i et marked med hvor alle kjenner alle og enhver agent vil prøve å gjøre sin egen klient omtalt og/eller attraktiv. |
Et godt poeng det. Og det samme var jo da Finnbogason ble ansatt. Ingen som så den komme før han ble lansert. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 19.05.2026 10:50 Post subject: |
|
|
| ... eller imponerende fordi det er stillestående progresjon-wise🤪 |
|
| Back to top |
|
 |
Per Proff
|
Posted: 19.05.2026 10:55 Post subject: |
|
|
| Det går rykter om at en mann i joggedress er observert på Værnes. Kan dette være klubblegende Kenny Cooper som er på vei til Brakka..? |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 19.05.2026 11:00 Post subject: |
|
|
Eller er det Robert Boateng som er observert jogging in dress? _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 19.05.2026 11:31 Post subject: |
|
|
| RBKgutt wrote: | | Jonas sundet har vel vært tydelig på at det ikke blir Horneland (denne gangen). Han har vel bra kontroll på det norske markedet og kjenner Horneland godt. Veldig rart hvis det går under hans radar. |
Men det bør etter hvert også være liten tvil om at Horneland er ganske lett å overtale. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 19.05.2026 11:43 Post subject: |
|
|
| Per wrote: | | Det går rykter om at en mann i joggedress er observert på Værnes. Kan dette være klubblegende Kenny Cooper som er på vei til Brakka..? |
Var bare meg! Ute og testa formen på 3000. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Kal-El Junior

|
Posted: 19.05.2026 12:14 Post subject: |
|
|
Mener vel "på" byen? Litt tidlig på dagen, vel å merke. Men ikke overrasket. _________________ My grammar is bad, but my meaning is good. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 19.05.2026 13:22 Post subject: |
|
|
Herre fred. Gi meg styrke _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
Fosningen Rutinert
|
Posted: 19.05.2026 13:31 Post subject: |
|
|
| RBK lar nok ikke en mulig ny trener la seg observere rundt i midtbyen i Trondheim, før noe er formelt avklart og kommunisert ut. Har ingen tro på at dette stemmer (uten at jeg har kjennskap til Akademiske). |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 19.05.2026 14:01 Post subject: |
|
|
| Om Tel Aviv & Omegn Taxi & Skyss A/S kommer med en pressemelding som sier at alt var en misforståelse og at Deila ikke har trakkasert noen, skal jeg akseptere at Deila mest sannsynlig er den arbeidsledige treneren som mest passer den spillestilmessige profilen for en RBK-trener. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 19.05.2026 15:42 Post subject: |
|
|
| Jeg kan meddele at han var i følge med Elvis og Tupac, muligens også Kurt Cobain, men han hadde capsen ganske langt ned over ansiktet så jeg skal ikke si sikkert. Jeg har forøvrig akkurat like mye bevis for min påstand som denne twitterkontoen. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 19.05.2026 15:44 Post subject: |
|
|
| Nidaros Akademiske dro jo en spøk tipper jeg, men artig å se at noen tror de kan ha vært seriøse. |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 19.05.2026 15:48 Post subject: |
|
|
| Gullfunn City Syd erfarer også at Deila er i byen. |
|
| Back to top |
|
 |
Fightegutta Junior
|
Posted: 19.05.2026 16:31 Post subject: |
|
|
| Hva blir det neste, fetteren til hunden til Trond Sollied erfarer at Deila er i byen? |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 19.05.2026 16:48 Post subject: |
|
|
| Mitt innslag var dårlig etterligning av forrige erfaring. Som jeg antar var basert på.. 0. |
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 19.05.2026 19:22 Post subject: |
|
|
| HS wrote: | | Faktisk ganske imponerende av Finnbogason at det er såpass lite rykter ute å går. Er jo tross alt i et marked med hvor alle kjenner alle og enhver agent vil prøve å gjøre sin egen klient omtalt og/eller attraktiv. |
SÃ¥ lenge grunnen ikke er at han ikke har noe som kan lekkes... |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 19.05.2026 19:40 Post subject: |
|
|
Han har jo garantert noe som kan lekkes, kunne ha blitt lekket. Det er ikke akkurat lagt skjul på at han har reist rundt og at man har snakket med kandidater. Allikevel er det først og fremst Helstrup som har kommet frem i media. Horneland ble nevnt og avskrevet med en gang, Solskjær det samme.
Så det virker som ingen i media har klart å få tak i rykter eller informasjon som de har klart å verifisere nok til at de føler det er innafor å trykke de. |
|
| Back to top |
|
 |
JBH Proff
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 270 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 20.05.2026 08:58 Post subject: |
|
|
Tanker rundt RBKs langtekkelige trenerjakt.
Da Vålerenga sparket treneren dagen etter vi sparket Alfred, gikk det kun et par dager før de hadde ny trener på plass.
KFUM som mistet sin trener til VIF, brukte mindre enn to uker, så var ny trener på plass.
Fredrikstad sparket treneren etter 16.mai kampen, og kun 2 dager etter, så har de ny trener fra Danmark på plass.
Hva er det som gjør at alle andre klubber i Eliteserien aldri har problem med å finne nye kapable trenere, mens i RBK skal det gå måneder, og gjerne et halvt år, før vi klarer å finne ny trener? Er vi virkelig så blitt uattraktive at ingen trener verken i Norge eller resten av Skandinavia ønsker å trene RBK, eller er det fordi vi sikter så urealistisk høyt at vi ikke klarer å finne en god nok trener? Kjenner jeg begynner å bli veldig utålmodig på denne langtekkelige trenerjakten. Jeg er redd vi roter bort et nytt halvår, for så å ende opp med et eller annet 5-6 valg, ala det Horneland var da vi henta han sist. _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
| Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 20.05.2026 09:07 Post subject: |
|
|
Peersonlig synes jeg Cifuentes er en mye bedre kandidat. Han står for lignende fotball som AJ, men har betydelige mer erfaring fra et høyere nivå. Om klubben mener alvor med at de tror på AJs system, så er Cifuentes i det minste et steg i samme retning. Er det en ting vi trenger er det en rød tråd i hva slags fotball vi ønsker å spille. Han har vel også j8bbet med Jordi før. _________________ Perché hai tradotto questa frase? |
|
| Back to top |
|
 |
ballbingen Veteran
|
Posted: 20.05.2026 09:12 Post subject: |
|
|
| JBH wrote: | | Tanker rundt RBKs langtekkelige trenerjakt. |
Er det viktigere at treneren er på plass kjapt enn at det er en riktig trener? Og ville du hatt trenerene som VIF, KFUM eller FFK nå har ansatt? |
|
| Back to top |
|
 |
|