|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Looney Senior

|
Posted: 19.05.2026 10:10 Post subject: |
|
|
Meg bekjent er det fortsatt bare to aktører som fronter dette: Josimar og Gode Vibber. To aktører som med årene har blitt mer og mer tendensiøse og opinionsdrevne.
Ingen seriøse aktører bruker særlig spalteplass på dette, og da kan man jo stille seg spørsmålet om hvorfor.
Det kan virke som om noen har en personlig agenda, eller er ute etter hevn for et eller annet. Still spørsmålet, hvorfor er det en aktør som Gode Vibber som sitter med varselet, kan det være fordi ingen andre ser en troverdig historie her?
Når det gjelder Berdal, har jeg for øvrig ingen sterke meninger. Det er flere i styret jeg kunne tenkt meg å bytte ut, men det er ikke basert på påstander fra medier som dette.
Noen synes kanskje det er fristende å bruke slike saker for å tvinge frem endringer, men det kan være greit å løfte hodet fra blodtåken av og til.
Samtidig må jeg tilføye at en ekstern totalvurdering av klubben hadde vært mer enn velkommen  _________________ Eh...what's up, doc?",
Last edited by Looney on 19.05.2026 10:19; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
everlong Senior

|
Posted: 19.05.2026 10:16 Post subject: |
|
|
| Gir min støtte til det Looney skriver. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 19.05.2026 12:23 Post subject: |
|
|
| Jeg kommer til å avvente podcasten, fordi et varsel ser alltid dårlig ut uansett. Spørsmålet er jo om det de har noe reell tyngde å backe opp innholdet i varselet med eller om de kun har det som står i varselet å bygge på. |
|
| Back to top |
|
 |
quentez Veteran
|
Posted: 19.05.2026 13:48 Post subject: |
|
|
| Looney wrote: | Meg bekjent er det fortsatt bare to aktører som fronter dette: Josimar og Gode Vibber. To aktører som med årene har blitt mer og mer tendensiøse og opinionsdrevne.
Ingen seriøse aktører bruker særlig spalteplass på dette, og da kan man jo stille seg spørsmålet om hvorfor. |
Han ene fyren i Gode Vibber må være noe av det mest surmaga jeg har sett på Twitter i nyere tid. Absolutt alt i norsk fotball er gærnt, uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |