| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 17.05.2026 22:33 Post subject: |
|
|
Drama Queens. _________________ I have spoken. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 17.05.2026 23:35 Post subject: |
|
|
Ser Henrik Rydström nettopp fikk sparken av Columbus Crew i MLS.
Hvis det først snakkes om kandidater som Mikkjal Thomassen liksom så kan man likså greit sjekke ut Rydström tenker jeg. |
|
| Back to top |
|
 |
Mighty Proff

|
Posted: 18.05.2026 08:48 Post subject: |
|
|
Thomassen må da være fullstendig uaktuell for Rosenborg.
Stusser over at vi tilsynelatende har sagt nei til Helstrup. Det må jo bety at man vurderer at en mer kompetent kandidat/bedre match kan signeres. Krysser fingrene for noen positive rykter denne uka.
Nå er det straks sparkefest og sesongpause i de internasjonale ligaene - så kan fort vært at noen kandidater plutselig blir tilgjengelig. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 18.05.2026 09:39 Post subject: |
|
|
| Erling Moe blir vel ledig også nå. Høres ut som mange her inne ville hatt han også så lenge det er 4-3-3 og noen poeng på tavla? |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 18.05.2026 09:55 Post subject: |
|
|
Har ikke Erling Moe nok med å være vararordfører i Trondheim?  _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
|
| Back to top |
|
 |
Andy Pandy 27 Rutinert
|
Posted: 18.05.2026 11:02 Post subject: |
|
|
Jepp både Vålerenga og KFUM har da ansatt hovedtrenere allerede, mens vi skal sikkert som vanlig inn i en runddans av prossesser og evalueringer for å få landet en ny trener!
https://www.vg.no/sport/i...ovedtrener |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Rutinert
|
Posted: 18.05.2026 13:02 Post subject: |
|
|
| Kamerat Ola wrote: | | Ansetter vi Deila eller Thomassen setter jeg Rosenborg på pause. Snakk om å drite klubben i trynet. | Kan du ta en pause fra dette forumet også? _________________ Boring Alfred Johanson! |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 18.05.2026 13:07 Post subject: |
|
|
| Side 1 i denne tråden: wrote: | | Ronny Deila har vært min favoritt siden Hamren dro. Burde også begynne å tenke på å skifte ut øvrige i støtteapparatet. Synes det er rart at Hoftun ikke vurderte Bård Wiggen som er beskrevet som norges beste assisent.. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Vector Senior
|
Posted: 18.05.2026 13:29 Post subject: |
|
|
| Jeg har snakket med en tidligere Vålerenga-spiller. Han mente Deila var en meget god trener, men brant kruttet etter hvert og ble sliten. Han jeg snakket med mente presset i Enga ble for mye. Det harmonerer ikke helt med en som skal være i trener i Rosenborg. Så kan du legge til usikkerhet med mulig alkoholbruk. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 18.05.2026 13:45 Post subject: |
|
|
Man kan ikke ansette Thomassen. Det er jo et direkte brudd på det styret selv har vært med å innføre i RBK. Vi skal spille en type fotball, vi er nå styrt av denne bestemmelsen. Det betyr at trenere som kommer må spille omtrent samme type fotball, formasjon er ikke så viktig, men det er jo vesentlig forskjell på det vi har sagt og det Thomassen står for.
Deila, kanskje fungert, men kan vi ta sjansen på dette nå med tanke på omdømme osv? Klubben satser enormt på kvinnefotball osv og så skal vi hente inn en som for 15 min siden sleivet til med seksuell trakassering av en kvinnelig taxi sjåfør.
I god Trond Sollid ånd så er jo dette dårlig timing _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 18.05.2026 13:51 Post subject: |
|
|
| Vector wrote: | | Jeg har snakket med en tidligere Vålerenga-spiller. Han mente Deila var en meget god trener, men brant kruttet etter hvert og ble sliten. Han jeg snakket med mente presset i Enga ble for mye. Det harmonerer ikke helt med en som skal være i trener i Rosenborg. Så kan du legge til usikkerhet med mulig alkoholbruk. |
Så ut som Deila tålte trykket fra 60,411 tilskuere på Celtic Park hver helg hvertfall.
Men er noen år siden det også.
Edit, faen. Celtic var FØR Enga ja. Kan ikke helt historien.🤣
Ulogisk karrierevei, egentlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 18.05.2026 14:05 Post subject: |
|
|
Det blir ikke Deila eller Mikkjal, så dere kan bare slappe av. Dette kan være klart iløpet av kort tid, forhåpentligvis kommer det ut noe info iløpet av ettermiddag/kvelden i dag. _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 18.05.2026 14:12 Post subject: |
|
|
| Andy Pandy 27 wrote: | Jepp både Vålerenga og KFUM har da ansatt hovedtrenere allerede, mens vi skal sikkert som vanlig inn i en runddans av prossesser og evalueringer for å få landet en ny trener!
https://www.vg.no/sport/i...ovedtrener |
Så skal det sies at det var de to mest åpenbare valgene også. Moesgaard var klink øverst på lista til Vålerenga og når KFUM slapp han så var Isnes selvfølgelig øverst på lista deres også.
Hadde noen av disse sagt nei så kunne det nok tatt litt lengre tid. Pluss KFUM har jo hatt tid til å undersøke om Isnes var interessert mens de forhandlet med Enga om Moesgaard.
Men vi bør begynne å få noen på plass snart ja. |
|
| Back to top |
|
 |
waterfalls Veteran
|
Posted: 18.05.2026 14:12 Post subject: |
|
|
| Trolling? wrote: | | Det blir ikke Deila eller Mikkjal, så dere kan bare slappe av. Dette kan være klart iløpet av kort tid, forhåpentligvis kommer det ut noe info iløpet av ettermiddag/kvelden i dag. |
Så lenge du ikke prøver å leve opp til brukernavnet ditt så høres dette bra ut.
Tok en kjapp titt på historikken din, virker som du har tilgang på info men at den ikke er helt presis bestandig (som er naturlig gitt at man ikke får live-oppdateringer hele tiden osv.). Du bommet noen ganger før Rekdal ble ansatt, men fikk ikke inntrykk av at du fant på ting.
Dog bommet du helt på Kristoffer Haraldseid ser jeg, men man kan ikke treffe hele tiden.
Så er spørsmålet om det blir Horneland som du visst nok har sagt skal være aktuell.
Jeg søkte opp historikken bare for å se om det var noen grunn til å få opp håpet eller om du bare fant på ting. Jeg tror ikke du finner på ting i alle fall, så får vi se om det du hører stemmer eller ikke denne gangen. Spennende i alle fall. |
|
| Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
Posted: 18.05.2026 14:20 Post subject: |
|
|
Petter Rasmus meldte også at ting kan materialisere seg allerede i dag eller i morgen. Vet dog ikke om Horneland er riktig mann for oss.
Last edited by Sobchak on 18.05.2026 14:21; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 18.05.2026 14:20 Post subject: |
|
|
| Trolling? wrote: | | Det blir ikke Deila eller Mikkjal, så dere kan bare slappe av. Dette kan være klart iløpet av kort tid, forhåpentligvis kommer det ut noe info iløpet av ettermiddag/kvelden i dag. |
Meldte du ikke mikkjal for under 24t siden? |
|
| Back to top |
|
 |
HS Junior
|
Posted: 18.05.2026 14:33 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke helt ønsket om Horneland inn som trener. Har han tilegnet seg en filosofi om at det skal spilles fremoverrettet fotball ? Kanskje mer positiv om han har med seg begge assistentene fra Brann, men ikke overbevist. Mer tilbøyelig til å akseptere Deilas spillestil, selv om jeg ikke er solgt på det mennesklige planet der da.
Hva er viktigst, spillestil eller person ? |
|
| Back to top |
|
 |
Trolling? Senior
|
Posted: 18.05.2026 14:50 Post subject: |
|
|
| Pettergomes wrote: | | Trolling? wrote: | | Det blir ikke Deila eller Mikkjal, så dere kan bare slappe av. Dette kan være klart iløpet av kort tid, forhåpentligvis kommer det ut noe info iløpet av ettermiddag/kvelden i dag. |
Meldte du ikke mikkjal for under 24t siden? |
Har aldri nevnt Mikkjal jeg. Min kilde sier at Horneland sporet er varmt og at det kan formalisere seg og at ting kan skje innen relativt kort tid. Skal prøve å grave mer i om noe nærmer seg! _________________ Rosenborg! |
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 18.05.2026 14:59 Post subject: |
|
|
| ice. Hvor er rasmus utsagnet? Link? |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 18.05.2026 15:03 Post subject: |
|
|
| Krysser fingre og tær for Horneland. |
|
| Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2191 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 18.05.2026 15:03 Post subject: |
|
|
Mange rare rykter her. Mikkjal Thomassen må være en spøk. Sikkert fin hvis klubben din heter Neandertal United. Oss. Nei. Ikke mulig.
Håper vi også styrer unna Deila denne gangen. Jeg synes han har tatt noen verdivalg som jeg ikke synes er forenelig med det vi prøver å være. Har ikke så lyst til å mene alt for mye om noe som har skjedd i en taxi. Men å ta jobb i de landene han har jobbet i gir meg dårlige vibber. Utvilsomt en trener litt over vårt nivå, men i et godt ekteskap kan ikke den ene parten ha tvilsomme verdier hvis forholdet skal vare mer enn en natt.
Er veldig spent på hvem det blir. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
| Back to top |
|
 |
Sobchak Proff

|
|
| Back to top |
|
 |
Pettergomes Rutinert
|
Posted: 18.05.2026 15:33 Post subject: |
|
|
Men han sier vel kun nært forestående/over helga, og Horneland nevnt såvidt som navn nr 4 før de bytter tema til Deila.
Kan være hvem som helst |
|
| Back to top |
|
 |
RBKgutt Senior
|
Posted: 18.05.2026 16:04 Post subject: |
|
|
| Jonas sundet har vel vært tydelig på at det ikke blir Horneland (denne gangen). Han har vel bra kontroll på det norske markedet og kjenner Horneland godt. Veldig rart hvis det går under hans radar. |
|
| Back to top |
|
 |
|