| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
robbie Veteran

|
Posted: 14.05.2026 14:48 Post subject: |
|
|
| Flabbergast wrote: | tja det gir vel en viss mening da, at han nevnes. Samtidig et tankekors at Glimt gradvis har blitt bedre og styrket sin posisjon parallelt med at Bjørkans rolle i det hele har blitt mindre  |
Det er ikke helt sant. Det var under Bjørkan at Glimt profesjonaliserte seg, de hentet inn utrolig dyktige folk i støtteapparatet som for eksempel Gregg Broughton og etablerte rekrutteringsstrategien som har skapt gode rammer for Kjetil Knutsen.
De siste årene etter at Bjørkan ble byttet ut med Sakariassen (som også var direktør i Kåre-perioden) har klubben tatt et ekstra steg opp. Men det har vel minst like mye å gjøre med erfaringen som Knutsen og spillerne har bygd opp, samt at Helstrup har kommet inn. |
|
| Back to top |
|
 |
sidney Veteran
|
Posted: 14.05.2026 15:06 Post subject: |
|
|
Det er i alle fall positivt at det lanseres navn på et nivå jeg ikke trodde fantes i Trondheim. Mange kandidater her er på ei helt anna hylle enn jeg trodde var mulig.
Det er også fint at vi ikke leter etter runde 2 og 3 med prosjekter som har havarert tidligere.
Håper vi kommer opp med noe bra nå, for dette begynner å bli ei langvarig tannpine. _________________ Å nei håret fins itj mest
Sler ut tenner'n på den første som sei hest |
|
| Back to top |
|
 |
eksilbaill Senior
|
Posted: 14.05.2026 15:16 Post subject: |
|
|
I stand corrected. Jeg ble redd Neestrup betød mer Affeball, men der tok jeg tydeligvis grundig feil.
| josinho wrote: | | Neestrup spiller hurtig, offensiv fotball, veldig likt en videreutviklet eggensk fotball. Dobling på kantene, opp i bakrommet, liker å dominere kampene. |
Dette høres lovende ut! |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 14.05.2026 15:46 Post subject: |
|
|
Signerer Eksilbaill! _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.05.2026 15:59 Post subject: |
|
|
Saken som alle diskuterer:
- Ja. Vi har hatt noen samtaler de siste dagene. Men antallet vi har samtaler med… Det er veldig lavt, sier RBKs sportssjef til Adresseavisen.
- Betyr det at dere har snakket med én eller flere?
- Jeg vil ikke gå i detalj. Men det har ikke vært mange, svarer Finnbogason.
(...)
Nå sier Finnbogason at RBK ikke har vært i kontakt med noen klubb om trener foreløpig.
RBK må nemlig kontakte Glimt om det - for eksempel - skulle gå i retning Helstrup.
- Han er i jobb, og om vi skal snakke med noen som er i jobb må vi snakke med klubben. Vi har ikke snakket med noen klubber om trener, sier sportssjefen.
Les mer: Bekrefter: - Samtaler de siste dagene |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 14.05.2026 16:20 Post subject: |
|
|
Blir vel enten Solskjær eller Bakke da, de er jo klubbløse  _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 14.05.2026 16:53 Post subject: |
|
|
| Ikke uvanlig å snakke med kandidater, evt agenter til aktuelle trenere først. Hører fortiden til å på gentlemanaktig vis spørre en klubb om lov først før man tar kontakt med aktuell trener |
|
| Back to top |
|
 |
FormerlySlaves Senior
|
Posted: 14.05.2026 17:13 Post subject: |
|
|
| Jacob Neestrup har vel blitt linket til både Sampdoria og Frankfurt. Lander man han, er jeg imponert. |
|
| Back to top |
|
 |
HupOranje Senior
|
Posted: 14.05.2026 17:33 Post subject: |
|
|
Jeg tolker det ikke sånn at noen mener at Neestrup ikke er stor og erfaren nok for oss. Jeg tolker det som at noen spør om han vil passe oss. Og det er gull at noen gjør det. Vi skal gå for profil ikke navn.
Hvis Neestrup passer sånn klubben ønsker å spille så er det gull hvis vi klarer å lande han. Hvis han ikke passer sånn vi vil spille så er det best at vi ser på andre trenere. |
|
| Back to top |
|
 |
|