| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 08.05.2026 16:46 Post subject: |
|
|
| Cyrilp wrote: | | politikeren inn som styreleder |
Vi har vel ikke de beste erfaringene med å ha en venstrepolitiker som styreleder, men... _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett |
|
| Back to top |
|
 |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 08.05.2026 19:36 Post subject: |
|
|
Har jo blitt en liten til mellomstor klubb nå så passer kanskje bra _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
gammern Junior
|
Posted: 08.05.2026 19:43 Post subject: |
|
|
| Hva med Robin Shroot? Spiller vel den type fotball de fleste etterspør? |
|
| Back to top |
|
 |
27Sapara Rutinert
|
Posted: 09.05.2026 01:59 Post subject: |
|
|
| Snabeltann wrote: | | Verste er at jeg blir usikker om dette er humor eller ikke. |
Det er IKKE humor. Kåre er den treneren av alle navnene som har blitt lansert som har flest meritter.
 _________________ Boring Alfred Johanson!
Last edited by 27Sapara on 09.05.2026 08:30; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 09.05.2026 06:06 Post subject: |
|
|
Er ikke sikker på hvor stor innflytelse det har på egnetheten som fotballtrener hvor ofte man mediterer, men.. _________________ Han snakke som ein gud og træne som ei fett
Last edited by Hvit mann som pusher 50 on 09.05.2026 09:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
digre Proff
|
Posted: 09.05.2026 09:45 Post subject: |
|
|
Jeg tror denne tråden og det den symboliserer er mye av grunnen til at vi gjør det så dårlig. Vi har bygget opp en tråd som fungerer som et drivhus for misnøye. Tråden er på mer enn 800 sider og stort sett fylt med galle og sure oppstøt og ikke en kartlegging av folk som muligens kan komme til oss.
Den historien vi forteller er med på å påvirke hvordan vi ser på vår verden. Når negativitet og misnøye får råde i samtalen vi har om oss selv, ofte uimotsagt fordi folk flest ikke gidder å møte shitstormen fra bombastiske troll, så er det negativiteten som blir "sannheten".
Jeg håper at vi kan begynne å bygge opp laget, spillere og alle som går på jobb for oss. At vi ser det gode de gjør, det gode de prøver på og det de forsøker å bli bedre på. Så får de som koser seg med misnøye gjøre det alene. |
|
| Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 09.05.2026 10:14 Post subject: |
|
|
Dette er noe av det bedre som er blitt skrevet her inne. 👍 _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
| Back to top |
|
 |
frank Proff
|
Posted: 09.05.2026 13:23 Post subject: |
|
|
Selv tror jeg det er ganske få ting som påvirker lagets prestasjoner mindre enn diskusjonstråder på rbkweb.
Og så vidt meg bekjent har laget fått masse oppbacking på banen. Det har vært masse støtte og overraskende lite protestaksjoner.
Det iøynefallende her har ikke vært negative fans, men heller tålmodige fans. _________________ "At folk drar opp Kåre Ingebrigtsen er helt tullete. Ikke er han god trener og attpåtil en helt for jævlig fyr som fikk vondt i stoltheten og gikk til sak mot klubben. Rettssak som loppet klubben for millioner. Sann historie"
- Flabbergast |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 09.05.2026 14:28 Post subject: |
|
|
| digre wrote: | Jeg tror denne tråden og det den symboliserer er mye av grunnen til at vi gjør det så dårlig. Vi har bygget opp en tråd som fungerer som et drivhus for misnøye. Tråden er på mer enn 800 sider og stort sett fylt med galle og sure oppstøt og ikke en kartlegging av folk som muligens kan komme til oss.
Den historien vi forteller er med på å påvirke hvordan vi ser på vår verden. Når negativitet og misnøye får råde i samtalen vi har om oss selv, ofte uimotsagt fordi folk flest ikke gidder å møte shitstormen fra bombastiske troll, så er det negativiteten som blir "sannheten".
Jeg håper at vi kan begynne å bygge opp laget, spillere og alle som går på jobb for oss. At vi ser det gode de gjør, det gode de prøver på og det de forsøker å bli bedre på. Så får de som koser seg med misnøye gjøre det alene. |
100%. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 09.05.2026 14:43 Post subject: |
|
|
| det digre sa |
|
| Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 09.05.2026 16:22 Post subject: |
|
|
Har vært på en liten fotballtur og snakket med en del tidligere spillere og folk i fotballmiljøet.
Om noen var i tvil, så kan man legge bort Sollied som et alternativ ja.
Synd at det ble sånn, både for han og familien. Det hadde jo passet bra for han å komme hjem nå. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 09.05.2026 16:28 Post subject: |
|
|
Har han havnet utpå igjen? _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 09.05.2026 17:48 Post subject: |
|
|
| Han har iallefall en slags tidlig «me-too»-sak fra den andre perioden han trente AA Gent som jeg tipper henger som et spøkelse over han. |
|
| Back to top |
|
 |
angvik Rutinert

|
Posted: 09.05.2026 18:26 Post subject: |
|
|
At noen i det hele tatt drar Sollied opp av hatten skjønner jeg ikke. Hva skal vi med en kar på snart 70 som ikke har trent et lag siden han var 60? Og det helt uavhengig av hvile personlige utfordringer han har hattz
Det er en nostalgi-tripp fra -99 jeg trodde vi var ferdige med. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 09.05.2026 19:21 Post subject: |
|
|
De tre personene som er med i trenerjakten er:
Sportssjef Alfred Finnbogason leder trenerjakten
Daglig leder Tore Berdal bistår
Styremedlem Ola By Rise bistår
I tillegg vil styret ha siste ord, med styreleder Cecilie Gotaas Johnsen i spissen.
(...)
– Vi har hatt veldig god erfaring med Onexus, men denne gangen har vi valgt å gjøre det selv, sier [Berdal].
Les mer: Dansk selskap hjalp RBK sist: Nå skal klubben finne treneren på egen hånd |
|
| Back to top |
|
 |
|