English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hvor er de nå?
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 569, 570, 571

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 29.03.2026 16:22    Post subject: Reply with quote

Enn så lenge har U21-laget vært Nypans kamparena i Manchester City-drakt.

– Det er ganske bra nivå. Jeg tror ikke jeg kan ha det som kamparena altfor lenge, men akkurat nå er det veldig fint.

– Er målet å kjempe om spilletid i City neste år?

– Ja, målet mitt er å være i City. Jeg ønsker å prestere såpass bra at de har lyst til å ha meg der. Men jeg er også realist nok til å skjønne at vi kanskje er det beste laget i verden. Må jeg på et nytt utlån, så går det også helt fint.

Og om det finnes et konkret mål for resten av sesongen, så er det å debutere for A-laget.

– I hvert fall håper jeg å være med i tropp flere ganger. Uansett er det viktigste å heve nivået mitt som spiller, det er det jeg jobber med hver eneste dag.

Les mer: – Realist nok til å skjønne at vi kanskje er det beste laget i verden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
2mas
Sjef

PostPosted: 30.03.2026 20:27    Post subject: Reply with quote

Gjennom tematiske samtaler med NTNUs mest kunnskapsrike fagfolk, blir avgjørende hendelser og enkeltskjebner i Middelalderen løftet fram. Professor Erik Opsahl og kulturdirektør Ola By Rise er faste programledere. De besøkes av gjester med spesialkunnskap om blant annet temaer som Erkebispegården, Nidarosdomen og funnet av Skipakrok.

Hver måned vil vi slippe nye episoder.

Les mer: Podkast om Trondheim i middelalderen
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 12.04.2026 23:00    Post subject: Reply with quote

Tagseth med sitt første MLS mål i natt. Hjalp laget til 2-1 seier over Charlotte og solide 16 p av 21 så langt denne sesongen.

Om noen dager skal Nashville til Mexico og spille mot Club América for å finne ut hvem så går til semifinale i CONCACAF sin Champions Cup (League). Endte 0-0 i første kamp.

Kan også nevne at i forrige runde slo Nashville ut Messi og Inter Miami på bortemål.
Back to top
View user's profile Send private message
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 13.04.2026 09:34    Post subject: Reply with quote

Teodor Haltvik med målpoeng i samtlige første fire kamper av sesongen for KFUM (3 mål, 1 assist). Selv om Haltvik primært har vært kantspiller så har han denne sesongen spilt spiss så langt.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 14.04.2026 19:50    Post subject: Reply with quote

Frederik Gytkjær kunne godt forestille sig, at Christian Gytkjær snart vender tilbage til Danmark.

(...)

– Han har jo udløb med Bari, og de har også købt hus i Danmark. Så jeg tror, at han snart sidder i en flyver på vej hjem. Så må vi se, hvad der sker, og hvilket sted han finder. Jeg tror i hvert fald stadig, at der er noget bold i ham, så det bliver spændende at se, hvor han ender.

Læs mere: ‘Jeg tror, han snart sidder i et fly til Danmark’

Dessuten: Senior-NM i biljard for Sørloth sr. og Ivers jr.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 15.04.2026 22:07    Post subject: Reply with quote

Bittelitt(!) festlig reklamefilm
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 17.04.2026 16:39    Post subject: Reply with quote

The transfer market could leave us with an unexpected move in the offices of FC Barcelona. As revealed in Matteo Moretto's section in La Pizarra de Quintana, the Catalan club has made a formal enquiry for Alexander Sorloth, the Atletico Madrid striker. The sporting management is looking to cover its back against the uncertainty surrounding Robert Lewandowski, who has tempting offers from outside Europe and must decide whether to accept a pay cut. The Norwegian's profile, with a contract until 2028, is convincing because of his technical similarity to the Pole and his ability to adapt immediately to Hansi Flick's scheme.

Read more: Barça interested in signing Alexander Sørloth
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 18.04.2026 07:35    Post subject: Reply with quote

Bare norsk gjengivelse av det samme: https://www.tv2.no/sport/.../18760664/

Vi tåler vel litt utdanningskompensasjon her. Har kontrakt til 2028 så kan jo bli en pen sum.
Sørloth til Barcelona. Klinger jo ikke dårlig.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 569, 570, 571
Page 571 of 571

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb