| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Wahlstedt |
|
4% |
[ 2 ] |
| Witry |
|
0% |
[ 0 ] |
| M. Ceide |
|
2% |
[ 1 ] |
| Volden |
|
2% |
[ 1 ] |
| Svensson |
|
19% |
[ 8 ] |
| Bomholt |
|
39% |
[ 16 ] |
| Fossum |
|
0% |
[ 0 ] |
| Bakke |
|
14% |
[ 6 ] |
| Chiakha |
|
14% |
[ 6 ] |
| Islamovic |
|
2% |
[ 1 ] |
| E. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 41 |
|
| Author |
Message |
JBH Proff
Joined: 13 Sep 2022 Posts: 260 Location: Toril, Davao City, Philippines
|
Posted: 19.03.2026 11:20 Post subject: |
|
|
4 dager til årets første hjemmekamp.
Det har stormet skikkelig, og mismotet råder blant trønderne etter de trøstesløse kampene mot Bryne og Molde. Men jeg håper og tror både kjernen og den gjengse trønder stiller fulltallig opp på Lerkendal søndag. Finnes det noen oppdatering på antall solgte billetter? _________________ RBK i medgang og motgang. En ekte supporter svikter aldri sitt lag. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 19.03.2026 11:47 Post subject: |
|
|
Kjapp sjekk viser at det er ingen problem å kjøpe enkeltbilletter til øvre øst mot vif. Siste årene har første hjemmekamp vært utsolgt der og hvertfall mot enga. Sier jo sitt. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7363 Location: South-west coast exile
|
Posted: 19.03.2026 12:01 Post subject: |
|
|
| Det blir jo helt åpenbart lavt tilskuertall, det forstår vel alle? Elendige prestasjoner og resultater og masse støy bidrar åpenbart til det. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 19.03.2026 12:09 Post subject: |
|
|
9000 ledige billetter (med forbehold om ØØ der ledige billetter ikke kommer opp på utsalgssiden). _________________ Pensjonert. |
|
| Back to top |
|
 |
TI-84 Proff
|
Posted: 19.03.2026 17:27 Post subject: |
|
|
Om noen i 2016 hadde fortalt meg at om ti år har vi hverken optimisme eller STAut, da hadde jeg ristet på hodet. Kan vi håpe at gutta har hatt ei god treningsuke og hever prestasjonen betraktelig siden sist helg?
Edit: autokorrekt. Ti, ikke to. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.03.2026 20:36 Post subject: |
|
|
Forhåpentligvis kan brukbar værmelding lokke noen sofasittere. Samtidig ikke alle som reiser på hytta helga før påskeferien?
Dessuten må tidlig avspark kunne hevdes å være familievennlig.
Ikke minst er det første hjemmekamp for sesongen. Så møt opp!  |
|
| Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 20.03.2026 09:04 Post subject: |
|
|
| Gutta har ihvertfall ALLTID hatt en en god treningsuke så det er det ingen grunn til å være bekymret for! |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.03.2026 09:51 Post subject: |
|
|
| Ja, relasjonene på trening blir stadig bedre og stemningen i gruppa er veldig god. Det blir noe "komiske Ali" over intervjuene. |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 20.03.2026 10:01 Post subject: |
|
|
| Hva syns dere de skal si da? At det ikke blir bedre, at vi nok kommer til å slite i helga og må regne med et tap? |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 20.03.2026 10:22 Post subject: |
|
|
"Vi er desverre fryktelig mye dårligere enn vi trodde og må innse at det blir vanskelig mot VIf. MEn vi mener vi har et godt nok lag til å unngå nedrykk hvis vi får frem det beste i hver enkelt"
Det høres jo ikke ut som Rosenborg, og det skal vi heller ikke forvente.
Greit at vi er sykt skuffet, men vi trenger jo ikke lete med lupe etter nye måter å understreke det på.
Når det er kamp så støtter vi laget. Vi er sammen om dette i tykt og tynt  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Bart1 Veteran
|
Posted: 20.03.2026 10:40 Post subject: |
|
|
Dette er en kamp som er være eller ikke være for AJ for min del.
Dette er siste halmstrået. På hjemmebane mot et VIF som var svake i åpningskampen sin (selv om de vant), bør vi kunne se hva de har trent på i vinter. Hvis ikke har jeg mistet troen på at dette går. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 20.03.2026 10:42 Post subject: |
|
|
| Kamerat Ola wrote: | | Hva syns dere de skal si da? At det ikke blir bedre, at vi nok kommer til å slite i helga og må regne med et tap? |
Ja, akkurat det faktisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 20.03.2026 11:17 Post subject: |
|
|
Taper vi denne på samme måte som vi tapte i Molde må alarmklokkene på brakka ule. Da må noe gjøres umiddelbart. Dårlig og kortere sesongoppkjøring enn andre. Dårlig innsats og slappe holdninger blant spillere, sett utenfra. Hvor ligger problemet? Nærliggende å tro garderoben _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 20.03.2026 12:19 Post subject: |
|
|
Denne må vinnes (i den grad noen kamper MÅ vinnes)
Etter tap mot Bryne og molde, må spillerne vise hva som bor i laget. AJ må vise at han kan lede et lag - vinne kamper og spille god fotball.
Blir det tap her også vil det være et så tydelig tegn på hvor kort vi har kommet på disse tre årene.
Bryne - OBOS klubb
Molde - kaos i fjor. Hovedtreneren deres er i Polen. Nesten totalt nytt lag på to år
Enga - rykket opp i fjor og har blant annet en 15 åring og RBK vrakgods på topp.
Vi kan ikke skylde på at vi har skader og ikke får spilt inn laget.
En god trener vil på tre år klare å spille inn et så tydelig system at man kan bytte ut og inn spillere uten at alt skal falle sammen. Men sånn skjer vel når man skal bytte taktikk fra motstander til motstander og flytter spillere rundt på grunn av "taktiske prioriteringer".
Denne må vinnes. I det minste være morsom å se på. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
| Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 20.03.2026 13:06 Post subject: |
|
|
| Jeg er litt enig. Jeg tror vi er avhengige av å i det minste ha en betydelig bedre prestasjon. Vi må kunne se at laget er på vei et sted, at det ser ut som at man har en plan for angrepsspillet. Hvis ikke tror jeg dette blir starten på slutten for Alfred. |
|
| Back to top |
|
 |
Mighty Senior

|
Posted: 20.03.2026 13:55 Post subject: |
|
|
| Kjenner jeg har regressert tilbake til en spedbarntilstand når det kommer til mitt forhold til Rosenborg. Ingen rasjonelle ønsker for kampen utover en lagoppstilling uten Duris og Dino. |
|
| Back to top |
|
 |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 20.03.2026 14:41 Post subject: |
|
|
| Det er jo nesten en liten must win allerede det her. Taper vi her klarer jeg ikke se hvor vi skal ta noe særlig poeng fram til 16 mai. Får vi en seier kan vi kanskje få litt selvtillit inn i laget og kanskje kan det holde til å plukke noen poeng. Tap her så ser det fryktelig stygt ut, da klarer jeg ikke se hvordan det skal kunne snu uten å bytte ut Alfred. Så for han må dette være en slags vinn eller forsvinn. |
|
| Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 20.03.2026 19:20 Post subject: |
|
|
| Håper det beste... fordelen på starten av sesongen er at mange ikke er helt i gang og at alle vil føle litt på hverandre... kanskje ligger det en mulighet for oss her, at vi rett og slett er påslåtte og sjokkerer motstanderen? Men skal vi dømme ut ifra oppkjøring og de to første kampene, så har jeg vanskelig for å se at dette blir poeng - og da er vi på stø kurs mot nedrykkssone før 16. mai-kampen. |
|
| Back to top |
|
 |
GammelTrållj Junior
|
Posted: 20.03.2026 19:54 Post subject: |
|
|
Tap, uavgjort eller vinn i helga (vinn helst selvf..) Bare spill for svingende!
Og ta av den som ikke gjør. _________________ «De' handla om to mainn hær i dag. Æ scora tre, hainn slapp inn tre». Odd Iversen |
|
| Back to top |
|
 |
Svartogkvit Junior
|
Posted: 20.03.2026 20:31 Post subject: |
|
|
Min våte drøm er at RBK tar en "Sporting Lisboa". Overbeviser seg selv at de ligger under 3-0 fra start. INGENTING å tape og bare gønner på med alt de har fra første sekund.
Så spørs det hvor mye "alt de har" er da. |
|
| Back to top |
|
 |
FormerlySlaves Senior
|
Posted: 20.03.2026 21:17 Post subject: |
|
|
| Håpet ligger i at de kjører samme snodige 4-4-2 med Bjørdal som spiss som de gjorde mot Sandefjord. Vinger kan ta ut Sørensen og Thordvaldson på midten og få overtall. Har troa på seier. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.03.2026 22:37 Post subject: |
|
|
Sikkerhetssjef Ronnie Bergheim hos Vålerenga Fotball mener at alle aktører denne gangen er mer forberedt på ulike scenarioer før kampen.
– Situasjonen er også annerledes denne gangen. Det er mange færre supportere som kommer til å overnatte i byen. Hovedvekten kommer opp til Trondheim på kampdag og reiser rett hjem etterpå, sier Bergheim.
Dette påpeker også Per Haugnes, sikkerhetssjef i Rosenborg.
– Det er NM janitsjar i Trondheim i helga og Vålerenga-supporterne har derfor ikke fått tak i hotellrom. Det vi vet er at det kommer fem busser med supportere rett før kamp, sier Haugnes, og legger til:
– Vi føler at vi er godt forberedt og tror at det blir en fantastisk kamp både på og utenfor banen.
Les mer: Sist lagene møttes skjedde dette. Nå tar politiet høyde for nye sammenstøt i gatene
Rotsekk har pratet med Sahsah, Mikkel Ceide, Hald-Hernes og Johansson.
Var mye rotering på laget på trening i dag. Såpass mange endringer at man kan lure på om Johansson prøver å forvirre bortelaget. Både Selnæs og Pereira tidvis inne på førstelaget, men lite tyder på at de starter. |
|
| Back to top |
|
 |
SammaFaen Junior
|
Posted: 20.03.2026 23:27 Post subject: |
|
|
| Vinner 1-0! |
|
| Back to top |
|
 |
VIFOSLO Senior
|
Posted: 21.03.2026 01:08 Post subject: |
|
|
Etter å ha sett Molde - Rosenborg, kommer jeg til å være enormt skuffa hvis vi ikke tar poeng i denne kampen. Sånn er det bare.
God kamp! |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
|